«Είναι δημοκρατικό δικαίωμα των αγροτών να βρίσκονται εκεί για να διαμαρτυρηθούν, αλλά είναι και δημοκρατικό δικαίωμα των πολιτών να μπορούν να κυκλοφορούν με ασφάλεια στους δρόμους», είπε η Βεροιώτισσα αξιωματικός, υπογραμμίζοντας ότι η Τροχαία δεν είναι δυνατόν να επιτρέψει την κίνηση οχημάτων -ανάμεσά τους και βαρέων- στις εθνικές οδούς ενώ υπάρχουν εκεί τρακτέρ.
Δημογλίδου: Αν κάποιος θεωρεί ότι από εκεί μπορούν να κινηθούν ταξιδιώτες με την κίνηση των ημερών, υποτιμά τη νοημοσύνη μας
Αντικρίζοντας τα πλάνα από την κατάσταση που επικρατεί στα μπλόκα των Μαλγάρων και της Νίκαιας, η κυρία Δημογλίδου είπε: «Εγώ βλέπω εμπόδια στον δρόμο. Δεν συζητώ καν για το μπλόκο της Θεσσαλίας, με δυσκολία περνάει ακόμα και όχημα από τη ΛΕΑ... Αν κάποιος θεωρεί ότι από εκεί μπορούν να κινηθούν ταξιδιώτες με την κίνηση των ημερών, υποτιμά τη νοημοσύνη μας».
«Αν έχουμε μια πυρκαγιά σε ένα όχημα εν κινήσει, τι θα κάνουμε; Η παρακαμπτήριος έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας και σε μια έκτακτη ανάγκη μπορούμε να δώσουμε την κυκλοφορία μόνο από τη μία λωρίδα», πρόσθεσε.
Γιατί δεν μπορούν να μπουν τροχονόμοι κατά μήκος των τμημάτων με τις ανοιχτές λωρίδες κυκλοφορίας
Ερωτηθείσα γιατί δεν μπορούν να μπουν τροχονόμοι κατά μήκος των τμημάτων που προτίθενται να δώσουν λωρίδα κυκλοφορίας οι αγρότες, η εκπρόσωπος της ΕΛΑΣ απάντησε: «Μιλάμε για δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, περπατούν πεζοί στο εθνικό δίκτυο οι αγρότες. Είναι δυνατόν να βάλουμε τροχονόμους για να κάνουν τις σημαδούρες;».
Σε άλλο σημείο η εκπρόσωπος της ΕΛΑΣ διευκρίνισε ότι μέχρι το πρωί της Τρίτης σε κανένα μπλόκο δεν έχει αλλάξει η κατάσταση των οχημάτων και δεν έχει δοθεί καμία λωρίδα κυκλοφορίας. «Ξέρετε πόση δύναμη σπαταλά η ΕΛΑΣ στο εθνικό οδικό δίκτυο και στις παρακαμπτήριες, όπως είναι υποχρέωσή της; Οι παρακάμψεις είναι δύσκολες και αυτές, προφανώς και υπάρχει κίνδυνος. Αναγκαζόμαστε να δίνουμε αυτές τις παρακάμψεις, υπάρχουν τροχονόμοι παντού», τόνισε.
«Τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις τις αποφασίζει η Τροχαία και κανείς πολίτης, είτε είναι διαμαρτυρόμενος είτε όχι. Εμείς δεν έχουμε δει καμία μετακίνηση των μπλόκων», πρόσθεσε η κυρία Δημογλίδου.





Η μισή αλήθεια είναι, οτι απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων σε αυτοκινητόδρομο επι του οποίου υπάρχουν πεζοί αγρότες και τρακτέρ, για λόγους ασφάλειας (ταξιδιωτών - αγροτών).
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ άλλη μισή αλήθεια είναι ,οτι ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ η αστυνομία ,τοπικά ,στα εκατό μέτρα π.χ. στο Νησέλι που υπάρχουν 50 τρακτερ πάνω στον αυτοκινητόδρομο ,να περιορίσει τη κυκλοφορία στη μια λωρίδα και στα 50km/h(οταν κάνουν έργα για χιλιόμετρα κόβουν λωρίδα) ,ώστε να ανοιξει για τις γιορτές μόνο, η κίνηση των οχημάτων.
Ο κοινωνικός αυτοματισμός δε θα δουλέψει αυτή τη φορά κύριοι ,γιατί τα κάνατε τασκα παντού σε ολα τα επίπεδα.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΗ κόντρα είναι μεταξύ κυβέρνησης και αγρότων. Η αστυνομία εκτελεί εντολές
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ αναρωτιέμαι αν επιτρέπεται η κυκλοφορία φορτηγών από ανατολικές χώρες με βαρύ φορτίο Φορτηγά Δημόσιας χρήσης που μεταφέρουν ανεμογεννήτριες Μηχανήματα βαρέως τύπου Ερπύστριες Αγωγούς για το αέριο Απορρημματοφορα συρόμενα στην επαρχιακή οδό Βεροια Σκύδρα μέσα από κατοικημένα χωριά Και με πολύ μεγάλη ταχύτητα;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αστυνομία να πει την αλήθεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤοσα χρόνια που ηταν κλειστο το τουνελ Κατερίνης και γινοταν η κινηση σε μια και δυο λωριδες ή ακομη και εκτροπη στο αντιθετο ρευμα της εθνικης οδου δεν υπηρχε θεμα; Μη πω για το fly over που διερχονται βαρεα οχηματα την ωρα που περνούν χιλιαδες αυτοκινητα καθημερινά..
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν κλείνει η Εγνατία στον Πολυμυλο για να μεταφέρουν ανεμογεννήτριες κανένας δεν διαμαρτύρεται Για πιο λόγο κατασκευάστηκε η Εγνατία οδός;Για να εξυπηρετεί τους πολίτες Η τα εθνικά συμφέροντα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΤΑΝ ΣΤΡΑΒΟ ΤΟ ΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΓΕ ΚΙ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ...ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΠΙΕΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ξαφνικά πάλι το κράτος ενδιαφέρεται για την ασφάλεια μας...Το ότι κάθε χρόνο σκοτώνεται ένα ολόκληρο χωριό στους τριτοκοσμικούς δρόμους μας δε συγκινεί κανέναν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνεμογεννητρια μεσα σε πολη απαγορευεται. Εχει τοσες κολωνες ΔΕΗ, καλωδια, μπαρες προστατευτικες πινακιδες κυκλοφοριας σηματοδοτες κ.α. Με τοσο μηκος το φορτηγο δεν θα μπορεσει να στριψει οσο ανοιχτα παρει την στροφη. Δεν ειναι σαν τα συρομενα η επικαθουμενα που ειναι 18 μετρα. Το βαρυ φορτιο που μεταφερει ανεμογεννητρια ξεπερανει το μηκος και φτανει 30 μετρα και βαλε. Ολα αυτα τα φορτια που εχουν μηκος ογκο και βαρος πρεπει να συνοδευονται απο πιλοτικους οδηγους μπροστα και πισω.
ΑπάντησηΔιαγραφή