Τέλος στην παραδοσιακή πληρωμή των διοδίων θα έχουμε σύντομα στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας, με το σύστημα της χιλιομετρικής χρέωσης να προσφέρει περισσότερη άνεση κατά τη διέλευση και κυρίως, πιο δίκαιη οικονομική επιβάρυνση στους χρήστες των δρόμων.
Ήδη η Ολυμπία Οδός (αυτοκινητόδρομος Ελευσίνας-Κορίνθου -Πατρών) εφαρμόζει από τον Ιανουάριο του 2021 το σύστημα της χιλιομετρικής χρέωσης, το οποίο ονομάζεται ΟΛΥΜΠΙΑ PASS Hybrid.
Αυτό σημαίνει ότι με την προμήθεια του πομποδέκτη ΟΛΥΜΠΙΑ PASS, οι χρήστες πληρώνουν την πραγματική αξία της απόστασης που διένυσαν. Αρχικά, το εξοπλισμένο με πομποδέκτη όχημα που διέρχεται από τα διόδια χρεώνει κανονικά όλο το αντίτιμο της ζώνης χρέωσης.
Ωστόσο αν το όχημα εξέλθει από τον αυτοκινητόδρομο πριν από το τέλος της συγκεκριμένης ζώνης, επιστρέφεται και πιστώνεται αυτόματα στον πομποδέκτη το ποσό που αντιστοιχεί στη μη διανυθείσα απόσταση.
Για τους περισσότερους οδηγούς το εν λόγω σύστημα είναι και το δικαιότερο, ενώ όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, θα εφαρμοστεί και στον νέο αυτοκινητόδρομο της Πελοποννήσου, τον Πάτρα-Πύργος, ο οποίος επεκτείνει την Ολυμπία Οδό και έχει συνολικό μήκος 75 χιλιομέτρων.
Τα πρώτα 65 χιλιόμετρα του αυτοκινητόδρομου έχουν ήδη δοθεί στην κυκλοφορία, ενώ στα τέλη Νοεμβρίου αναμένεται να ολοκληρωθούν και τα υπόλοιπα 10 χιλιόμετρα, σηματοδοτώντας και επίσημα το τέλος ενός από τα πιο σημαντικά έργα υποδομής των τελευταίων ετών στην Πελοπόννησο.
Έπειτα από επικοινωνία μας με εκπρόσωπο της Ολυμπίας Οδού, πληροφορηθήκαμε ότι το σύστημα χιλιομετρικής χρέωσης δεν έχει εφαρμοστεί ακόμη στον αυτοκινητόδρομο Πατρών-Πύργου, κάτι που αναμένεται να συμβεί αργότερα, όταν και θα ολοκληρωθεί πλήρως ο δρόμος.
Σημειώνουμε ότι αυτή τη στιγμή διόδια πληρώνουν όσοι οδηγοί διέρχονται από τη ζώνη Κυλλήνη - Πύργος (29 χλμ.), και πιο συγκεκριμένα από τον μετωπικό σταθμό Πύργου και τον πλευρικό Αμαλιάδας.
Στη ζώνη Μιντιλόγλι – Κυλλήνη (46 χλμ.), η οποία περιλαμβάνει και το υπό κατασκευή τμήμα των 10 χλμ. Μιντιλόγλι - Καμίνια, οι οδηγοί δεν πληρώνουν διόδια μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο.





Αυτά τα ακούμε εδώ και πολλά χρόνια και δεν εφαρμόζεται ποτέ. Όμως το δικαιότερο σύστημα είναι η κατεδάφιση όλων των ληστρικών διοδίων, μέσω των οποίων κονομάνε δισ. οι κολλητοί των εκάστοτε κυβερνήσεων, επονομαζόμενοι και νταβατζήδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι εθνικοί εργολάβοι, θέλουν το καλό μας.
ΔιαγραφήΗ(εκαστοτε) κυβέρνηση το διασφαλίζει(παιρνει δις ευρω δανεια-τα πληρωνει ο λαος- κατασκευάζει δρόμους και τους δινει σε εθνικούς εργολάβους να τα συντηρησουν,εξυπνο?)
Θα συμφωνήσω με το να καταργηθούν τα διόδια , αφού πληρώνουμε ( ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ το είναι ή το άλλο ;
βάλε και ειδικό φόρο στο καύσιμο + φπα κτλ κτλ. Αλλα ακομη και αν τα κοψουν θα βαλουν αλλους φορους αλλου για να παρουν τα ισοποσο σε €€€€.
ΔιαγραφήΑπορίας άξιο πως δεν έχουν καταγγείλει οι Έλληνες πολίτες και αυτό στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια δηλαδή την διπλη χρέωση τελών κυκλοφορίας και διοδίων όπως και την φορολογία εισαγωγής αυτοκινήτου από χώρα μέλος για το οποίο νομίζω πληρώνουμε πρόστιμο δηλαδή και δαρμένοι και κερατάδες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή