Tι έργα γίνονται σήμερα στη Μητροπόλεως;
Συνεχίζονται με αμείωτη ένταση οι εργασίες τοποθέτησης οπτικών ινών στο κέντρο της Βέροιας. Τα έργα συνεχίζονται στην Μητροπόλεως και πλέον έχουν κατηφορίσει προς την Μητρόπολη. Η κυκλοφορία των οχημάτων γίνεται με μεγάλη προσοχή. Τα συνεργεία δίνουν μάχη με τον χρόνο, αν και το έργο τους είναι αρκετά δύσκολο, λόγω της υπερβολικής ζέστης.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 17 Ιουνίου στη Βέροια, όταν σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό ανήλικης
-
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου (20/06) στο Βέρμιο, έπειτα από εκδήλωση πυρκαγιάς σε δασική έκταση κοντά στον επαρχιακό
-
«Η οικογένειά μας ήταν και είναι περήφανη για σένα» έγραψε στο facebook ο Χρήστος Σκουμπόπουλος
-
«Να διερευνηθούν πλήρως τα αίτια του περιστατικού και να αποδοθούν οι ευθύνες όπου υπάρχουν», ζητά το Σωματείο
-
Την τύχη του στο τηλεπαιχνίδι του STAR ο «Τροχός της Τύχης», με παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη, δοκίμασε ο Παρασκευάς
-
Με μία από τις πιο δυνατές στιγμές της φετινής διοργάνωσης συνεχίστηκε το βράδυ της Πέμπτης, 18 Ιουνίου, η «Εύηχη Πόλη 2026», καθώς
-
Με ανεπανάληπτη επιτυχία και συμμετοχή που ξεπέρασε κάθε προσδοκία πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου (21/06) η μουσική βραδιά στη
-
Δείτε αναλυτικά τις διακοπές ηλεκτροδότησης στην Ημαθία τις επόμενες μέρες
-
Μια ξεχωριστή βραδιά γεμάτη αναμνήσεις, συγκίνηση και χαμόγελα έζησαν οι απόφοιτοι του 1976 από όλα τα σχολεία της Βέροιας, οι οποίοι
-
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 15 Ιουνίου στην οδό Σταδίου στη Βέροια.









Να δούμε αν και ποτε θα γίνει κάποια ασφαλτόστρωση στο ήδη κατεστραμμένο οδικό δίκτυο εντός (και εκτός) πολης μετά το τέλος όλων των εργασιών και όταν λέω ασφαλτόστρωση δεν εννοώ μπαλωμα. Ακόμα και οι κεντρικοτεροι δρόμοι της πολης είναι ένα μαυρο χαλι. Ποτέ δεν θυμάμαι το οδικό δίκτυο της Βέροιας σε τέτοια κατάσταση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα δούμε και.. χειρότερα.
ΔιαγραφήΌταν γίνεται κάτι καλό όλοι τρέχουν για φωτογραφίες.... από την κυβέρνηση και μη..... όλο γέλια και χαρές..... όταν υπάρχει ένα χάλι στους δρόμους με τις άπειρες λακούβες κτλ, δεν βγήκε κανείς φωτογραφία να λέει ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΚΑΝΑΜΕ ΕΤΣΙ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήυπόψιν ότι κάποια στιγμή θα σκαφτεί η μητροπόλεως ξανά για να γίνουν οι συνδέσεις με το αέριο στις παρακείμενες πολυκατοικίες
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σκάτε; Θα την αναπλάσουν και αυτή, δηλαδή θα την στενέψουν, να μην μπορεί να παρκάρει ούτε μηχανάκι σ' αυτή την πόλη. Θέλουν και επισκέπτες... Τόνωση της αγοράς... Τραγικοί. Το όραμα λέει σε 50 χρόνια θα έχουμε την παλιά πόλη και το κέντρο της στον Σκλαβενίτη. Ευρώπη θα γίνουμε. Έχετε και παράπονα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχεδιασμός και μελέτη υπάρχει; Και ναι πώς έχει μείνει απ' έξω το σχολικό συγκρότημα στα γιοτζαλικια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνεχίζονται με αμείωτη ένταση οι εργασίες τοποθέτησης οπτικών ινών στο κέντρο της Βέροιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΗΜΕΡΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΣΥΝΕΡΓΙΑ ΠΑΝΤΟΥ ΝΑ ΣΚΑΒΟΥΝ...ΕΝΤΑΞΕΙ...ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ, ΤΟ "ΑΚΟΥΩ"...ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΦΟΥΛ...ΤΟ ΑΚΟΥΩ...ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΧΩΝΕΨΩ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΒΛΑΧΟΜΑΓΚΙΑ ΠΟΥ ΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΡΥΘΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ...
Νομίζω σε κάποιο σημείο επί της Μητροπόλεως βρήκαν αρχαία και αναγκαστικά έχουν σταματήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα κέρδη των πολυεθνικών εταιρειών δεν σταματάνε από αρχαία. Αν όμως είναι για τον Άγιο Ιωάννη στη Βενιζέλου, εκεί υψώνεται τείχος παράνοιας....
ΔιαγραφήΥπάρχει , μια και το έφερε η κουβέντα , κανένα νέο για την ΚΑΤΕΔΆΦΙΣΗ των κτισμάτων στον Παλαιό Μητροπολιτικό Ναό;.....Όλοι οι φορείς πήραν θέση. Ποιος τελικά κάνει κουμάντο στην πόλη μας;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης ο Παλαιός Μητροπολιτικός Ναός γιατί δεν έχει κανέναν Σταυρό στην σκεπή ; Γιατί επίσης δεν έχει και ένα Σταυρό στην Άγιο Ιωάννη , απέναντι του Αγίου Αντωνίου, ώστε ο επισκέπτης να καταλάβει πως είναι Ναός και όχι...αποθήκη;..... Απορία........
Ασύρματα δίκτυα αναπτύσσει η Ευρώπη, ακόμα και η Βουλγαρία και δεν σκάβουν έτσι τους δρόμους. 50 χρονια πίσω είμαστε...
ΑπάντησηΔιαγραφή