Σπασμένη και πεσμένη στο έδαφος είναι η μία από τις δύο προστατευτικές μπάρες στη σιδηροδρομική διάβαση του ΟΣΕ, στην είσοδο της πόλης της Αλεξάνδρειας.
Όπως αναφέρει το alexandreia-gidas.gr, η ζημιά είναι εμφανής, με τη μπάρα να βρίσκεται στο έδαφος, γεγονός που δημιουργεί εύλογες ανησυχίες για την ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών και πεζών. Μέχρι στιγμής παραμένουν άγνωστα τα αίτια που προκάλεσαν τη φθορά, ενώ δεν έχει γίνει γνωστό αν υπήρξε κάποιο σχετικό περιστατικό ή ατύχημα που να συνδέεται με το συμβάν.
Το σημείο χρειάζεται άμεση αποκατάσταση και επιτήρηση, καθώς η σωστή λειτουργία των μπαρών αποτελεί βασικό μηχανισμό πρόληψης ατυχημάτων σε μια διάβαση όπου η κίνηση είναι καθημερινή και συχνά έντονη.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπών έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
O ιατρός χειρουργός - ουρολόγος ανδρολόγος Μέρκος Κόλβατζης αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του ΑΠΘΜε βαθμό «Άριστα» αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ο ιατρός χειρουργός
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Πάνω από 15 παραστάσεις και συναυλίες για μικρούς και μεγάλους - Πάρτε ατζέντα και σημειώστε!
-
Μια ασυνήθιστη εικόνα αντίκρισαν το μεσημέρι της Πέμπτης 25 Ιουνίου 2026 οι διερχόμενοι οδηγοί στον περιφερειακό της Βέροιας, αλλά και όσοι
-
Η πρώτη ουσιαστική δοκιμασία για την οργανωτική και πολιτική δυναμική της «Ελπίδας για τη Δημοκρατία» στην Ημαθία έρχεται την Τετάρτη 1





Να ήταν μόνο η μπάρα έχουμε σπάσει τα αυτοκίνητα μας από την τεράστια λακούβα
ΑπάντησηΔιαγραφήΦτιάξτε το οδικό δίκτυο στην περιοχή της Αλεξάνδρειας και ενεργοποίησε την τροχαία
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η κολώνα φωτισμού επί της Θεσσαλονίκης μετά τον Γαλαξία,τι περιμένουν και δεν την παίρνουν από εκεί να πέσει κάποιος επάνω της .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγκατάληψη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε λίγο που θα παραιτηθούν και οι γιατροί του κέντρου υγείας,
ΔιαγραφήΕκεί θα καταλάβεις τι σημαίνει εγκατάλειψη.
Τα καλύτερα έρχονται😁
Μόνιμο φαινόμενο αλλά υπάρχει ένα στοπ τεράστιο. Όσο για τις λακούβες δυστυχώς είναι ο μόνος λόγος για να κόψουμε ταχύτητα γιατί λυπόμαστε το αυτοκίνητο μας όχι τον εαυτό μας. Το στοπ τι σημαίνει; Σταματάω ελέγχω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιοι έβαλαν μάλλον το χεράκι τους και ή μπάρα έγινε έτσι, μόνη της δεν νομίζω.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν θελω, γκρινια. αυτοπροστασια οσο μπορουμε. αν ειναι να γινει κατι απροβλεπτο θα γινει
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην ρωσια οταν κατεβαινουν οι μπαρες ανεβαινει και το αυτοματοποιημενο συστημα φραγμα ωστε κανενα οχημα να μην μπορει να διασχισει τις σιδηροδρομικες γραμμες οταν οι μπαρες ειναι κατω.
ΑπάντησηΔιαγραφή