Την παρέμβαση του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Εφετών Θεσσαλονίκης προκάλεσαν οι καταγγελίες για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί εδώ και μήνες, με αποκορύφωμα το μποτιλιάρισμα χιλιομέτρων το περασμένο Σαββατοκύριακο και την ταλαιπωρία επί τέσσερις και πλέον ώρες χιλιάδων εγκλωβισμένων οδηγών, στο τμήμα της Εθνικής Οδού από Κατερίνη έως Θεσσαλονίκη. Για το θέμα μάλιστα υπήρξε και σχετική ερώτηση προς το υπουργείο Μεταφορών από το ΠΑΣΟΚ.
Με εντολή του προς τον εισαγγελέα Πρωτοδικών Κατερίνης, ο διευθύνων την Εισαγγελία Εφετών Θεσσαλονίκης Λεωνίδας Νικολόπουλος, ζήτησε όπως ερευνηθεί στο πλαίσιο προκαταρκτικής έρευνας εάν με την απόφαση εκτέλεσης εργασιών στη γέφυρα του Αλιάκμονα τη συγκεκριμένη μέρα και σε ώρα αιχμής, τελέστηκαν ποινικά αδικήματα.
Σε ανακοίνωσή της η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» εκφράζει τη λύπη της, ζητώντας συγγνώμη για την ταλαιπωρία οδηγών και συνεπιβατών και παραθέτει τους λόγους που την προκάλεσαν.
Σύμφωνα με τη εταιρεία του αυτοκινητοδρόμου, το τεράστιο μποτιλιάριμα και η πολύωρη ταλαιπωρία των πολιτών οφείλεται σε συνδυασμό δύο παραγόντων:
1. Τον εξαιρετικά αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο, καθώς την Κυριακή κινήθηκαν περισσότερα από 127.000 οχήματα στον αυτοκινητόδρομο, λόγω της μαζικής επιστροφής εκδρομέων.
2. Την εκτέλεση επειγουσών και κρίσιμων εργασιών οδικής ασφάλειας στη γέφυρα του Αλιάκμονα, οι οποίες αφορούσαν την επισκευή βλαβών που εμφανίστηκαν στους αρμούς καταστρώματος της γέφυρας και προκαλούσαν καταστροφές ελαστικών, με πιθανή απώλεια ελέγχου οχήματος σε υψηλές ταχύτητες. Οι εργασίες ξεκίνησαν τη Δευτέρα 30 Ιουνίου και ολοκληρώθηκαν το απόγευμα του Σαββάτου 5 Ιουλίου.
Ωστόσο, για λόγους ασφάλειας, δεν ήταν δυνατή η επαναφορά της κυκλοφορίας σε δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση πριν την πλήρη σκλήρυνση του ειδικού σκυροδέματος, η οποία απαιτεί συγκεκριμένο χρόνο ωρίμανσης. Οι εργασίες δεν επιδέχονταν αναβολή και έχουν πλέον ολοκληρωθεί οριστικά.
Όπως επισημαίνεται στην ίδια ανακοίνωση, μολονότι η εταιρεία είχε προβεί από την Παρασκευή το πρωί σε δημόσια ενημέρωση για τις εργασίες που εκτελούνταν στη γέφυρα, προτρέποντας τους οδηγούς, εφόσον ήταν εφικτό, να αποφύγουν τη διέλευση κατά τις ώρες αιχμής 18:00 – 22:00, όπου καταγράφεται η υψηλότερη κυκλοφοριακή πίεση, το εύρος της επιστροφής σε συνδυασμό με τον περιορισμό της κυκλοφορίας σε μία λωρίδα στη γέφυρα Αλιάκμονα, οδήγησε σε πρωτοφανή συμφόρηση».
Σε ανακοίνωσή του, το ΠΑΣΟΚ σημειώνει ότι το συγκεκριμένο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή της Πιερίας ταλαιπωρείται εδώ και χρόνια από έργα συντήρησης, χωρίς να δίδονται σαφή χρονοδιαγράμματα παρά μόνο υποσχέσεις ολοκλήρωσης κυβερνητικών στελεχών που δεν τηρούνται.
Και καλεί το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών να απαντήσει ευθέως κατά πόσο τηρούνται οι όροι της σύμβασης παραχώρησης, εάν υφίσταται επαρκής έλεγχος αναφορικά με τα χρονοδιαγράμματα και τις συνθήκες λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου, πόσοι έλεγχοι έχουν πραγματοποιηθεί, ποια είναι τα πορίσματά τους και γιατί δεν υπήρξε το περασμένο Σαββατοκύριακο καμία ουσιαστική πρόβλεψη ή μέριμνα για την ύπαρξη εναλλακτικών διαδρομών.




Αντανακλαστικα πεθαμενου το κρατος,οτι θελουν κανουν ιδιωτικες εταιριες χωρις να δινουν λογαριασμο σε κανεναν.
ΑπάντησηΔιαγραφήκλειστεσ λωριδεσ χωρισ εργασιεσ .... ουτε ΕΝΑΣ εργατη΅ς !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω αποζημίωση για το λούκι που πέρασα την Κυριακή
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΤΑ ''ΠΡΟΒΑΤΑ'' ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΛΑ ΜΑΖΙ, ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνώ εσύ ο έξυπνος κάτσε σπιτάκι σου και κοιμήσου
ΔιαγραφήΦιλε οδηγέ ο δρόμος είναι προσωρινός η ταλαιπωρία είναι μόνιμη
ΑπάντησηΔιαγραφή