Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Aνάπλαση, μέσω του ΕΣΠΑ, σε Λεωφόρο Στρατού και περιοχή 3ου και 4ου Λυκείου

Tι δήλωσαν Καλαϊτζίδης και 
Αηδονά
Σε μια εμβληματική ανάπλαση στην πόλη της Βέροιας προχωρά η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μέσω του ΕΣΠΑ, έπειτα από την υπογραφή της σχετικής απόφασης από την Περιφερειάρχη Αθηνά Αηδονά.

Πρόκειται για τη «Συνδυασμένη αστική ανάπλαση Λεωφόρου Στρατού και περιοχής 3ου και 4ου Λυκείου Βέροιας», η οποία εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με προϋπολογισμό 1,2 εκ. ευρώ.

Όπως τόνισε η κ. Αηδονά, «αξιοποιούμε τους ευρωπαϊκούς πόρους της Περιφέρειας, προκειμένου να βελτιώσουμε το βιοτικό επίπεδο και τις συνθήκες της καθημερινότητας σε όλα τα αστικά κέντρα της Κεντρικής Μακεδονίας. Στόχος μας είναι πιο βιώσιμες, πιο λειτουργικές και πιο ανθρώπινες πόλεις, με πράσινο, με εξυπηρετήσεις, με ασφαλείς και προσβάσιμους, ελεύθερους χώρους για όλους τους πολίτες. Στόχος μας επίσης είναι τα κέντρα των πόλεων να γίνουν πιο ελκυστικά, ενισχύοντας την επισκεψιμότητα, αλλά και την τοπική οικονομία. Κι όλα αυτά με περισσότερο πράσινο, σύγχρονο αστικό εξοπλισμό και ασφαλώς μέριμνα για την προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρίες. Έχει ιδιαίτερη αξία να επισημάνω ότι η νέα ανάπλαση στη Βέροια έρχεται σε συνέχεια της προηγούμενης σημαντικής ανάπλασης που υλοποιήσαμε στην πόλη και ήδη όλοι γνωρίζουν τα θετικά αποτελέσματα που είχε στην καθημερινότητα των συμπολιτών μας».

Ο Αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας, Κώστας Καλαϊτζίδης, επισήμανε ότι «η νέα ανάπλαση που θα υλοποιήσει η Περιφέρεια στη Βέροια, με πόρους του ΕΣΠΑ, είναι άλλη μια απόδειξη του αμείωτου ενδιαφέροντος της διοίκησής μας όλα αυτά τα χρόνια για την υλοποίηση έργων που βελτιώνουν την καθημερινότητα στις πόλεις μας, στα χωριά μας, στις υποδομές μας, στην ύπαιθρο. Στη νέα ανάπλαση περιλαμβάνεται ένα σημαντικό σύνολο του οδικού δικτύου της Βέροιας, που αποτελείται από τη Λεωφόρο Στρατού, την Ισοκράτους, την Πλουτάρχου, την Αριστοφάνους και τρία οδικά τμήματα των οδών Πεισίστρατου, Ολυμπιάδος και Πάνου. Πρόκειται για μια ανάπλαση που γίνεται με τους πλέον σύγχρονους όρους και θα αναβαθμίσει το επίπεδο εξυπηρέτησης όλων των χρηστών του οδικού δικτύου, θα αναζωογονήσει την πόλη και θα αυξήσει το επίπεδο οδικής ασφάλειας. Σχεδιάζουμε, χρηματοδοτούμε και κάνουμε πράξη την επόμενη μέρα της Βέροιας».

Οι διαμορφώσεις στην ανάπλαση περιλαμβάνουν απλές γεωμετρικές χαράξεις με σκοπό την αλληλουχία και ομαλοποίηση των διασταυρωμένων δρόμων, επαρκή και σωστό σχεδιασμό με βάση τις αρχές του «Σχεδιάζοντας για όλους» με εξέχον το θέμα της προσβασιμότητας. Ως αποτέλεσμα των βασικών αυτών αρχών, εξασφαλίζεται η μεγιστοποίηση των πεζοδρομίων, κατοχυρώνεται ο προαπαιτούμενος ελάχιστος χώρος κίνησης όλων των χρηστών του δικτύου της ευρύτερης περιοχής και ελαχιστοποιείται η επιφάνεια κίνησης των οχημάτων.

Η οδός Λεωφόρος Στρατού ανασχεδιάζεται. Μειώνεται το πλάτος κίνησης των οχημάτων σε 6 μέτρα συμπεριλαμβανομένων και των ρείθρων, ώστε να μειωθεί η ταχύτητα και να αποτραπεί η παράνομη στάθμευση. Το πλάτος πεζοδρομίου αυξάνεται. Για τα άτομα με οπτική αναπηρία θα κατασκευαστεί οδηγός όδευσης τυφλών που αποβλέπει στην καθοδήγηση τους στο μήκος των νέων διαμορφωμένων πεζοδρομίων εξασφαλίζοντας τη συνεχή και ασφαλή μετακίνηση τους. Το νέο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας ορίζεται στα 40 χλμ./ώρα. Κατά μήκος της οδού διαμορφώνονται εσοχές και δημιουργούνται 21 θέσεις στάθμευσης. Επιπλέον, λαμβάνεται μέριμνα για την εξασφάλιση θέσεων στάθμευσης ατόμων με αναπηρία, όπου απαιτείται ειδικά διαμορφωμένος χώρος. Η αναλογία των χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων ατόμων με αναπηρίες καλύπτει το 5% επί του συνόλου των προβλεπόμενων θέσεων. Οι προαναφερθείσες θέσεις φέρουν την κατάλληλη σήμανση καθώς και το Διεθνές Σύμβολο Πρόσβασης Αναπήρων, τόσο επί στύλου σε εμφανές σημείο, όσο και επί του δαπέδου, σε αυτή δε την θέση θα απαγορεύεται η στάθμευση άλλων αυτοκινήτων. Για τη χωροθέτηση όλων των θέσεων στάθμευσης έχουν ληφθεί υπόψη οι ελάχιστες αποστάσεις απαγόρευσης της στάσης ή στάθμευσης.

Συνολικά, στην περιοχή παρέμβασης αναβαθμίζεται ο δημόσιος χώρος και ο εξοπλισμός του για την διευκόλυνση της πρόσβασης από όλους, την βελτίωση της ασφάλειας και την λειτουργικότητά τους, την ασφαλή σύνδεσή τους με περιοχές κατοικίας – κέντρου πόλης. Ταυτόχρονα, αναβαθμίζονται περιβαλλοντικά οι οδοί με ενίσχυση και δημιουργία περιβαλλοντικών δεσμών με τις φυσικές περιοχές.

16 σχόλια:

  1. Μήπως μαζί με την αναπλαση να βρείτε και κανέναν κονδύλια για την ασφαλτοστρωση όλης της Βέροιας γιατί δεν υπάρχει δρόμος να μην έχει τουλάχιστον 3 λακκούβες και πάνω!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η κυρια ειναι η διαδοχη του θρονου? γιατι νομιζω η δευτερη ηταν πατουλιδου. οχι η κυρια με 5.000 ψηφους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο κακός πρέπει να είσαι!!!!

      Διαγραφή
    2. Συγχαρητήρια στον αντιπεριφερειάρχη μας!!!

      Διαγραφή
    3. μην δινετε πολλα συγχαρητηρια σε αυτους που πληρωνουν.....

      Διαγραφή
  3. Κανένα κυκλικό κόμβο θα κάνετε στην είσοδο της πόλης πάτε και σε καμιά άλλη πόλη της Ελλάδας να δείτε τι γίνεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξανά λέμε. Μήπως Ο βεροιωτης πρέπει να κάνει Επιτέλους ένα σοβαρό ρεπορτάζ για τους δρόμους τις διαγραμμίσεις και γενικά το οδικό δίκτυο της πόλης. Δίνουμε ένα σορό λεφτά και οι δρόμοι που φτιάχνονται είναι μόνο προς τα χωρια. Ποιο να αναφέρω. Βενιζελου ανοίξεως πιεριων Θεσσαλονίκης Μητροπόλεως. Ένα σορό δρόμοι οι οποίοι είναι κεντρικοί. Ας βγει ο δήμαρχος που μόνο θεαθήναι με φωτισμούς στο δημαρχείο κάνει, ή με τις πινακίδες του αποστόλου Παύλου να μας πει σε ποια πόλη πας και οι κεντρικοί της δρόμοι έχουν τέτοιο χάλι. Πείτε μου σημείο της πόλης με διαγράμμιση. Μηοως να κάνουμε και τίποτα σε αυτή τη πόλη. Πόλη με μπαλώματα. ΜΟΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν θα σχολιάσω με κάλυψαν οι προλαλήσαντες ,να συμπληρώσω μόνο φανάρια παντού, κάμερες, διαβάσεις πεζών και κυκλικοί κόμβοι σε όλες τις διασταυρώσεις. ΧΘΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στρατού από ανοίξεως μέχρι και Σκλαβενίτη? οτιδήποτε και να γίνει εκεί πέρα θα είναι καλύτερο από το σημερινό χάλι...... το σημαντικότερο είναι να μειωθεί η ταχύτητα κίνησης των οχημάτων...οψόμεθα για το τι θα δούμε στο μακέτο...αν υπάρξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 6 μέτρα η Στρατού; Θα πέσει γέλιο. Όταν όμως θα γίνει ατύχημα θα έχει πολύ κλάμα. Η Περιφερειακή με τα φορτηγά "πέφτει" μέσα στην Στρατού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η περιφερειακη οδός και η συνεχειά της από τον Σκλαβενίτη μέχρι και την οδό Θεσσαλονίκης είναι η Ανατολική παράκαμψη της εθνικής οδού Αλεξάνδρειας Κοζάνης ΕΟ4 και η συντηρησή της υπάγεται στην Περιφερειακή Ενότητα Ημαθίας. Βέβαια αν είχε γίνει ο δρόμος Πατρίδα -Εγνατία οδός κόμβος Μέσης δε θα υπήρχαν νταλίκες στην περιφερειακή οδο

      Διαγραφή
    2. Και στα Τέμπη αν είχαν γίνει όλα έγκαιρα δεν θα είχε γίνει τίποτα. Η Στρατού ξεκινάει από Ανοίξεως και τελειώνει στα φανάρια της Κύπρου. Οι νταλίκες πάνε και έρχονται...

      Διαγραφή
  8. Η Λεωφόρος Στρατού από το μπάσκετ μέχρι και τον Σκλαβενίτη,είναι το πλέον παραμελημένο κομμάτι της πόλης...εκτός ότι είναι και το πιο επικίνδυνο σημείο η διασταύρωση που κατεβαίνει από Ανοίξεως με καθημερινά σχεδόν τρακαρίσματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θερμά συγχαρητήρια στον κύριο Καλαϊτζίδη. Ένα έργο ανάπλασης που χρειάζεται η πόλη μας. Εγώ θα μιλήσω όμως και για την οδό Θεσσαλονίκης από το ύψος των φαναριών της Κύπρου μέχρι το φόρο. Δύο από τις τρεις κεντρικές εισόδους της πόλης που τέμνονται στο φόρο. Ούτε διαβάσεις ούτε πεζοδρόμια. Αναγκαζόμαστε οι γονείς με τα παιδιά μας να περπατάμε στο δρόμο με τον κίνδυνο ατυχήματος. Οι δε θάμνοι στο κέντρο περιορίζουν την ορατότητα. Δεν υπάρχει άλλη πόλη με τόσο εγκατέλειμενες εισόδους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εν τω μεταξυ στη Λεωφόρο Στρατού από την Πιερίων στα Γυμνάσια-Λύκεια μέχρι και 150 μέτρα πριν τον Σκλαβενίτη έχει όριο ταχύτητας 30 km/h λόγω διέλευσης μαθητών με κάθετη σήμανση.... ψιλά γράμματα.....φυσικά και τηρείται το όριο ταχύτητας.. ε τώρα θα πάει στα 40 km/h ..... πρόοδος. ... εύγε στα σαΐνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφωνώ με τα έργα αλλά....αντε πάλι απ την αρχή. Αμάν είπαμε να ασφαλτοστρωθεί ο δρόμος και πάλι θα χαλάσει. Όσο για τα πεζοδρόμια ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να σταματήσουν τα διπλοπαρκαρίσματα στον περιφερειακό δρόμο όπου αναγκαζόμαστε να βγαίνουμε στο δρόμο για να περπατήσουμε. Τέλεια, τέλεια με το καλό να γίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ