Η μελέτη περιλαμβάνει εργασίες στο βορειοανατολικό άκρο της πόλης της Βέροιας. Τα υπό μελέτη οδικά τμήματα αποτελούνται από τις οδούς Λεωφόρο Στρατού και την περιοχή του 3ου – 4ου Λυκείου Βέροιας που περικλείεται από τις οδούς Ισοκράτους – Πλουτάρχου – Αριστοφάνους και τρία οδικά τμήματα των οδών Πεισίστρατου – Ολυμπιάδος και Πάνου.
Οι παρεμβάσεις στις παραπάνω οδούς περιλαμβάνουν:
- Διαμόρφωση του πλάτους κίνησης των οχημάτων από 6,00 μ. έως 7,50μ., κατά περίπτωση, ώστε να μειωθεί η ταχύτητα και να αποτραπεί η παράνομη στάθμευση
- Αύξηση των πεζοδρομίων με ελάχιστο πλάτος από 1,50μ. έως 2,05μ. για τη μετακίνηση πεζών και ΑμεΑ
- Κατασκευή οδηγού όδευσης τυφλών στο μήκος των νέων διαμορφωμένων πεζοδρομίων
- Νέο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα (περιοχή σχολικού συγκροτήματος)
- Διαμόρφωση εσοχών στάθμευσης με τη δημιουργία:
α) Είκοσι μίας (21) θέσεων στάθμευσης στην οδό Λ. Στρατού,
β) Είκοσι δύο (22) θέσεων στάθμευσης και τριών (3) θέσεων στάθμευσης ΑμεΑ στην οδό Πλουτάρχου,
γ) Διαμόρφωση και διαγράμμιση επτά (7) θέσεων στάθμευσης και τριών (3) θέσεων στάθμευσης οχημάτων ΑμεΑ στην οδό Ισοκράτους,
δ) Δεκαέξι (16) θέσεων στάθμευσης στην οδό Αριστοφάνους. - Κατασκευή πεζοδιάβασης και ραμπών για άτομα με προβλήματα όρασης
- Κατασκευή όδευσης τυφλών πλάτους 0,40 μέτρων
- Τοποθέτηση προειδοποιητικού φωτεινού σηματοδότη
- Τοποθέτηση πινακίδων σήμανσης πέριξ των σχολικών συγκροτημάτων.
απο αυτα που βλεπω η αναπλαση στη Στρατου δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο, δεν με ενθουσιάζει. θα περιμενα κατι παραπανω απο απλα πεζοδρομια. Για να εχει αποτελεσμα θα πρεπει να μειωθει η ταχυτητα στα 30 km/h μονο που και τωρα υπάρχει κάθετη σήμανση και δε τηρείται το όριο ταχύτητας...τι θα αλλάξει μετά? πχ η ανηφόρα που οδηγεί κατω απο τους Αγιους Αναργυρους στην Ανοιξεως είναι ενα προβληματικό κομμάτι της Στρατού και δεν υπάρχει καμία παρέμβαση από οτι κατάλαβα.... Λαγοί και Πετραχείλια....τέλος πάντων
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις δίκαιο. Άλλωστε τόσα χρόνια δεν λένε να μετακινήσουν τον κάδο ανακύκλωσης που φράσσει όλη την ορατότητα στη διασταύρωση αυτής της κατηφόρας με την Λ. Στρατού εξαιτίας του οποίου έχουν γίνει πάμπολλα ατυχήματα.... Άλλη μια ανάπλαση στο πόδι, όπως η διαβόητη προηγούμενη.
ΔιαγραφήΑμα δεν σου αρέσει πάνε στο Παρίσι να μένεις
ΔιαγραφήΕκεί στον κάδο ανακύκλωσης ανηφορίζοντας στο πεζοδρόμιο έκανα ένα κλικ στο οδόστρωμα για να τον προσπεράσω και πέρασε ξυστά φορτηγό από δίπλα μου. Δεν είχα απλά φύλακα Άγγελο εκείνη τη στιγμή αλλά ολόκληρη ταξιαρχία Αγγέλων που με προστάτεψαν και δεν με παρέσυρε το φορτηγό. Προς τους ανίκανους εκεί στην Μητροπόλεως προς πάσα κατεύθυνση κάντε μας τη χάρη και ασχοληθείτε με κάτι άλλο στο υπόλοιπο του βίου σας.
ΔιαγραφήΓια να καταλάβω αν μπορεί να με απαντήσει κάποιος στην ερώτηση μου στην διασταύρωση της Πλούταρχου εκεί στον πλάτανο θα τοποθετήσουν φανάρια γιατί χρειάζονται σε εκείνη την διασταύρωση αν μπορεί κάποιος να με απαντήσει
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί χρειάζεται κυκλικός κόμβος και όχι φανάρια
ΔιαγραφήΠρος πάσα κατευθυνση : φανάρια χρειάζεται ο κόμβος στη Στρατού με τον περιφερειακό, ο κόμβος Σποράδων με περιφερειακό (προς Μέση) και ο κόμβος Κουντουριώτου με περιφερειακό στο Lidl . Φανάρια όπως είναι στο δρόμο προς Μακροχώρι. Εχουν γίνει δυστυχήματα στον περιφερειακό και δε χωρεί άλλη καθυστέρηση. Πρέπει να μειωθεί η ταχύτητα κίνησης των οχημάτων που υπερβαίνουν όλα τους το όριο ταχύτητας των 50 Km/h
ΔιαγραφήΌλη η χώρα είναι μπάχαλο ! Έτσι και Βέροια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μπορούσε να με πει κάποιος αν θα τοποθετήσουν στην διασταύρωση της πλουταρχου με στρατού εκεί στον πλάτανο φανάρια γιατί χρειάζονται ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα παρακαλούσα, όταν θα γίνει η ανάπλαση και φτιαχτούν αυτά τα πεζοδρόμια, να φτιάξουν τις γωνίες με τέτοιον τρόπο ώστε να μην καταστρέφουμε τα λάστιχα των αυτοκινήτων. Από την ανάπλαση της πόλης στο κέντρο έχουμε πικρή εμπειρία με τις γωνίες στα πεζοδρόμια. Ας τις κάνει οβάλ τις καταλήξεις των πεζοδρομίων ο εργολάβος. Δεν είναι υποχρεωτικό να γίνουν κοφτερές σας πέτρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν χρειάζετε φανάρι, κόμβος χρειάζετε όπως είναι σε ολη την Ευρώπη οι πόλεις με κυκλικούς κόμβους,
ΑπάντησηΔιαγραφήοι κυκλοφοριακοί φόρτοι είναι μεγάλοι και ο χώρος περιορισμένος. Ο κυκλικός κόμβος δεν είναι λύση. Να μη διαβάζουμε ότι ναναι λοιπόν και πνιγούμε από τον καφέ καμιά ώρα!
ΔιαγραφήΤηρήσει ορίων ταχ. χρειαζεται , παραχωρήση προτεραιότητας πότε -πότε και συχνα πυκνά να στέκεται και η τροχαία ...κάπου και όλα θα είναι ρολόι!!
Διαγραφή1,2?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδατε εσείς στους κόμβους να τηρείται η προτεραιότητα;όπως να ναι περνάνε ολοι
ΑπάντησηΔιαγραφήφαναρι στην εξοδο του δρομου της πυροσβεστικης, μονο αν εχει κοντρολ του η πυροσβεστικη αλλιως θα εχουμε σιγουρα ατυχηματα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήη προηγουμενη αναπλαση εγινε με τη συμμετοχη 7 νεων αρχιτεκτονων του συλλογου αρχιτεκτονων. οπως δηλαδη επρεπε, να δωθει χωρος εκφρασεις σε νεους επιστημονες της πολης. η περιφερεια εκοψε τις δημοσιες τουαλετες (που ηταν αυτοκαθαριζομενες) και υπογειους καδους. αυτη η αναπλαση, που χαρακτηριζεται και..εμβληματικη απο την ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ, δινει λυσεις σε πολυ βασικα σημεια της πολης, οπως περιξ της πυροσβεστικης και του λυκειου αλλά και τη στρατου που δεν ειχε υποδομές. όμως ουτε καν εμβηλματικη. εμβληματικα ειναι τα 15 και 20 εκ. που εδωσε η περιφερεια σε ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥΣ πληθυσμιακά δημους της Θεσ/νίκης για...εμβληματικα εργα. Θα μπορουσε πχ να χρηματοδοτηθει ενα πραγματικα ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΟ οπως το γυμναστηριο στην εισοδο της πολης, για το οποιο μαλιστα προσφατα ειχαμε και την παραχωρηση των απαραίτητων εκτάσεων.....
ΑπάντησηΔιαγραφή