εδω η κερκιδα η απεναντι ειναι κλειστη 2 χρονια και ο δημος κοιμαται , αμα ζουσαμε στην αλλη χωρα θα ηταν ηδη με μελετη ετοιμη ή για γκέμισμα η ανακαινιση
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.
Ο αγωνιστικός χώρος φαίνεται πολύ χάλια!!!! Όλο χοροπηδάει η μπάλα
ΑπάντησηΔιαγραφήεδω η κερκιδα η απεναντι ειναι κλειστη 2 χρονια και ο δημος κοιμαται , αμα ζουσαμε στην αλλη χωρα θα ηταν ηδη με μελετη ετοιμη ή για γκέμισμα η ανακαινιση
Διαγραφή