Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

Πρόστιμο 100 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο που δεν καταγράφεται στο ψηφιακό πελατολόγιο

Με πρόστιμο 100 ευρώ για κάθε όχημα που δεν καταγράφουν στο ψηφιακό πελατολόγιο κινδυνεύουν από την 1η Ιουλίου 2025 οι επαγγελματίες του κλάδου αυτοκινήτου. Η τήρηση του ψηφιακού πελατολογίου είναι προαιρετική έως τις 30 Ιουνίου 2025. Από την 1η Ιουλίου 2025 το μέτρο γίνεται υποχρεωτικό και μαζί έρχονται και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης.

Όπως ορίζεται στην απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή με την οποία περιγράφονται η διαδικασία και οι λεπτομέρειες για το ψηφιακό πελατολόγιο, κάθε εγγραφή ( είσοδος -έξοδος Ι.Χ με τα απαιτούμενα στοιχεία) συνιστά υποβολή πληροφοριακής δήλωσης. Κάθε εκπρόθεσμη εγγραφή θεωρείται ως εκπρόθεσμη υποβολή πληροφοριακής δήλωσης, κάθε ελλιπής εγγραφή ως ελλιπής υποβολή πληροφοριακής δήλωσης και κάθε μη εγγραφή ως παράλειψη υποβολής πληροφοριακής δήλωσης. Οι παραβάσεις επισύρουν τις κυρώσεις των διατάξεων της περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 53 του ν. 5104/2024 «ΚΦΔ» , δηλαδή 100 ευρώ για κάθε παράβαση.

Οι υπόχρεοι


Οι επιχειρήσεις που βρίσκονται πρώτοι στη λίστα της τήρησης ψηφιακού πελατολογίου είναι τα συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων, φανοποιεία, εταιρείες τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και οργάνων σε οχήματα, χώρους στάθμευσης, πλυντήρια και επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών (δίτροχων, τρίτροχων, τετράτροχων), μοτοποδηλάτων, επιβατικών οχημάτων που προορίζονται για επαγγελματική ή προσωπική χρήση, επαγγελματικών οχημάτων, γεωργικών και λοιπών αυτοκινούμενων μηχανημάτων.

Ποιοι εξαιρούνται

Από το μέτρο εξαιρούνται:

α) Οι οντότητες χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing).

β) Οι οντότητες που λειτουργούν με συστήματα αυτοεξυπηρέτησης εφόσον τα παραστατικά αξίας εκδίδονται άμεσα με την ολοκλήρωση της υπηρεσίας.

γ) Η καταγραφή εργασιών που λαμβάνουν χώρα από συνεργεία των οντοτήτων πώλησης καινούργιων αυτοκινήτων, οι οποίες απαιτούνται για να κινηθούν τα καινούργια αυτοκίνητα και να παραδοθούν καθ’ όλα έτοιμα στους αγοραστές (π.χ. αποκήρωση).

δ) Η εκμίσθωση θέσεων στάθμευσης σε κατόχους οχημάτων, από ιδιοκτήτες περιφραγμένων οικοπέδων, εφόσον η εκμίσθωση των θέσεων δεν συνοδεύεται από υπηρεσίες φύλαξης ή άλλες υπηρεσίες (παρκαδόρος, γραφείο, τηλέφωνο κ.λπ.), ο δε κάτοχος του οχήματος μισθώνει το χώρο με συγκεκριμένη κάθε φορά χρονική διάρκεια και διαθέτει αυτοτελή δυνατότητα εισόδου και εξόδου.

ε) Η επισκευή ή συντήρηση μερών ή εξαρτημάτων οχημάτων, εφόσον εισάγονται στην εγκατάσταση της υπόχρεης οντότητας άνευ του οχήματος που φέρει την πινακίδα κυκλοφορίας (π.χ. μηχανή οχήματος, αναμεικτήρας μεταφοράς σκυροδέματος).

στ) Η χρήση ιδιόκτητου χώρου στάθμευσης επιχειρήσεων για την φιλοξενία/εξυπηρέτηση πελατών τους, με ή χωρίς αντάλλαγμα.

ζ) Η παροχή υπηρεσιών κινητού συνεργείου και επισκευής οχημάτων επί του τόπου της βλάβης ή σε άλλο υποδεικνυόμενο σημείο.

10 σχόλια:

  1. Είναι πραγματικά φοβερή η επινόηση και η παραγωγή προστίμων από τους χαραμοφάηδες κυβερνώντες της κωλοπετινιτσσς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξερουν τι τρυπες εισπραξης να βρουν και βρισκουν απιστευτα τερτιπια για να συμπληρωσουν την λαμογια των 63 κυβερνητικων και παρατρεχαμενων...ληστρικο κρατος κρατος λαφυρο της Κυβερνησης αυτης

      Διαγραφή
  2. καιρός ήταν, κάνει πάρτι η φοροδιαφυγή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ζητάς καινά απαιτεί απόδειξη. Εσύ όταν δεν ζητάς δημιουργείς την φοροδιαφυγή

      Διαγραφή
    2. Αν θέλεις να σταματήσει το πάρτι της φοροδιαφυγής, όταν ο γιατρός σου πει με απόδειξη 70€ χωρίς απόδειξη 40€ να του ζητήσεις απόδειξη και να πληρώσεις το 70€. Εγω δεν είδα κανέναν μικρό ελεύθερο επαγγελματία με βίλα. Οι γιατροί έχουν όλοι όμως…

      Διαγραφή
    3. οχι, αλλα εγω δεν ειδα να την εχουν στημενη εξω απ ολους οσους αναφερεις και να ζητανε αποδειξη και να ριχνουν 4-5 γερα ομως προστιμα καθε 1-2 μηνες να δεις μετα αν κοβουν ή οχι αποδειξη. θα σε παρακαλανε να σε δωσουν το χαρτακι!!!

      Διαγραφή
  3. Κυκλοφορεί πολύ χρήμα στην αγορά,όλοι με γεμάτες τσέπες βγαίνουν και ξοδεύουν στην αγορά και τα μαγαζιά,δε βρίσκουν υπαλλήλους ,πωλητές και σερβιτορους ,να εξυπηρετήσουν τους φραγκατους απλες Βεροιωτες .
    Στα συνεργεία,όλοι με καινούριες καγιέν με το παραμικρό φτιάχνουν ότι χαλάσει (καινούρια αυτοκίνητα όμως δε βγάζουν βλάβες) οπότε σου λέει το κράτος να πιάσουμε και αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπότε ας τους αφήσουμε να εξακολουθούν να μην κόβουν καθόλου αποδείξεις.Ε;

      Διαγραφή
    2. Πριν απο 2 χρονια σταματησα να εργαζομαι στην εστιαση. Δεν συμφερει να εισαι σε προγραμμα της ΔΥΠΑ 7μηνο να πληρωνεσαι λιγοτερο απο 6 εκατοσταρικα και να μπαινει ο μισθος μετα απο 40 μερες. Ετσι με αυτον τον τροπο γλυτωνουν οι εργοδοτες περιττα εξοδα απο μισθους και ασφαλιση για ενσημα. Καλυτερα να δουλευω 9 μηνες ετησιως και να παιρνω ταμειο ανεργιας για 3 μηνες. Εχουμε φτασει στο σημειο να μην μπορουμε να νοικιασουμε και να μην μπορουμε να αγορασουμε οχημα των 5000 ευρω που ειναι σημαντικο για να κινουμαι ελευθερα.

      Διαγραφή
    3. Οσο για τα καγιεν τα εχουν βουλγαροι και ρομα γιατι το ξερω. Τα κυκλοφορουν ελαχιστες φορες. Οπως για χλυδατη ζωη για νυχτερινα κεντρα κ.α και ειναι 4.500 κυβικα. Οποτε για ασφαλεια και τελη κυκλοφοριας βαλε λιγο πανω απο 2 χιλιαρικα. Αν ομως ειναι ανεργοι πως τα συντηρουν? Και οδηγουν επικινδυνα. Στην χαλκιδικη που πηγα πριν ενα μηνα ειδα mercedes των 120.000 ευρω με ουκρανικες πινακιδες. Πως βρηκαν τα λεφτα καποιοι ουκρανοι μες τον πολεμο?

      Διαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ