Ο Αυτοκινητόδρομος (γνωστός και ως Εγνατία Οδός, είναι ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος της Ελλάδας, με μήκος 670 χιλιόμετρα και αποτελεί τμήμα της Ευρωπαϊκής Οδού 90. Ξεκινάει από την Ηγουμενίτσα στην Ήπειρο και καταλήγει στα ελληνοτουρκικά σύνορα στους Κήπους στη Θράκη. Περνάει εξωτερικά και από τη πόλη της Βέροιας.
Κατασκευάστηκε στο κύριο μέρος της μεταξύ 1994 και 2009 ενώ τα τελευταία τμήματά της ολοκληρώθηκαν το 2014! Αυτή όμως που προκαλεί δέος είναι η υψηλή γέφυρα Πολυμύλου στην Εγνατία Οδό (Κοζάνη-Βέροια)! Η εντυπωσιακή κατασκευή της και το… ύψος της, την κάνουν να ξεχωρίζει και να είναι απο τις καλύτερες σε θέαμα κατά μήκος της Εγνατίας οδού!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Η καρδιά της νυχτερινής διασκέδασης χτυπούσε κάθε Παρασκευή και Σάββατο στον πεζόδρομο της Έλλης
-
Απόκοσμες φωνές, ψίθυροι από το πουθενά και αινιγματικές οπτασίες νεαρών κοριτσιών «φτιάχνουν» το μύθο της Μόρνας
-
Καθημερινά, χιλιάδες οδηγοί περνούν από την συγκεκριμένη διασταύρωση. Δυστυχώς όμως, αρκετοί απ' αυτούς δεν γνωρίζουν ποιος
-
Ανοίγει αύριο Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2025 το μεγάλο μαγευτικό παγοδρόμιο που στήνεται φέτος στην πλατεία της Ελιάς.
-
Παρατεταμένα προβλήματα καταγράφονται σε πολλά σημεία του οδικού δικτύου της Hμαθίας, καθώς η έντονη και συνεχής βροχόπτωση των
-
Από την Παλιά Εθνικής Αλεξάνδρειας - Βέροιας η κυκλοφορία Την Εγνατία Οδό Βέροιας - Θεσσαλονίκης απέκλεισαν πριν από λίγο
-
Με Χριστουγεννιάτικες μελωδίες, ζεστό κρασί και συναυλία με τον Χάρη Βαρθακούρη, άναψε το βράδυ της Δευτέρας 1 Δεκεμβρίου 2025 το
-
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε πριν λίγη ώρα στην Πτολεμαΐδα, όταν λεωφορείο στο οποίο επέβαιναν 40 εργαζόμενοι στη ΔΕΗ εξετράπη της
-
Έξι χρόνια μετά την απελευθέρωσή της από τον Ελληνικό Στρατό, στις 16 Οκτωβρίου 1912, η Βέροια εξακολουθεί να είναι μια ζωντανή και
-
Χρόνια πολλά Νίκο, Νίκη και Νικολέτα! Του Αγίου Νικολάου σήμερα, μια από τις μεγαλύτερες γιορτές της





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.