Σε έναν χώρο πλούσιας αισθητικής και συναισθηματικής φόρτισης, ιδανικά διαμορφωμένο στο πνεύμα της ημέρας, περιηγήθηκαν αρχικά σε ανώνυμες και ανεπίδοτες επιστολές αγάπης, που είχαν αναρτηθεί στον χώρο. Ανάμεσά τους βρίσκονταν και τα δικά τους γράμματα που είχαν συγγράψει στο σχολείο σε πρότερο χρόνο καθώς και επιστολές συνομηλίκων τους από άλλα σχολεία που συμμετείχαν στο project.
Η εμπειρία κορυφώθηκε με τη δραματοποίηση επιλεγμένων γραμμάτων από τη θεατρική ομάδα «Ερωτόφιλοι», που μετέτρεψε τις σκέψεις των εφήβων μαθητών σε ζωντανές αφηγήσεις γεμάτες ένταση και συναίσθημα.
Στο τέλος της δράσης, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του αναγνώστη, δίνοντας το δικό τους tempo και τον δικό τους ρυθμό, οι μαθητές επιβεβαίωσαν πως η αγάπη, όταν εκφράζεται, αποκτά δύναμη και νόημα.
Στην ανακοίνωσή του το Σχολείο ευχαριστεί θερμά την Πετρούλα Γιαννούση που, με τα υλικά της Τέχνης, πρόσφερε μια μοναδική εμπειρία αγαπητικής έκφρασης, καθώς και τους μαθητές για την υποδειγματική στάση και τη ενεργό συμμετοχή τους. Η δράση υλοποιήθηκε από τους εκπαιδευτικούς Ζαφειρόπουλο Αλέξανδρο και Γιαννοπούλου Νανά και εντάσσεται στον άξονα «Σχολείο και κοινότητα».








Δείτε με προσοχή τις φωτογραφίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μόνοι που διακρίνονται να περνάνε ευχάριστα είναι οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι αντί να διδάσκουν, οργανώνουν εκδηλώσεις χωρίς ουσία, αρκεί να περάσει ακόμη ένα ευχάριστο 8ώρο.
Η ΒΑΡΙΕΜΑΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΑΘΑΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφή