Ταυτόχρονα, μέχρι το 1ο εξάμηνο έχουν περιθώριο τα σούπερ μάρκετ να ολοκληρώσουν κάθε προωθητική ενέργεια που έχουν συμφωνήσει με τους προμηθευτές. Από κει και πέρα, οι τιμές θα είναι ονομαστικές σε κάθε προϊόν και ύστερα, σε συνεννόηση με τους προμηθευτές θα «κολλάνε» πάνω στην ονομαστική τιμή κάποια έκπτωση.
Όπως είπε ο κ. Ραυτόπουλος παρόλο που έχει ανακοινωθεί μηδενικός πληθωρισμός στα τρόφιμα αυτό δεν αντικατοπτρίζεται στις τιμές που βλέπουμε μεγάλες αυξήσεις σε βασικά προϊόντα πρώτης ανάγκης.
Συγκεκριμένα:
Για παράδειγμα, φρυγανιές στις 6/12/2024, είχαν τιμή 1,83 ευρώ με προσφορά από 2,29 ευρώ αρχική τιμή. Σήμερα πωλούνται 2,39 ευρώ, έχουν αύξηση 10 λεπτά σε δύο μήνες. Ένα λίτρο γάλα στις 3/12/2024 είχε 1,46 ευρώ με έκπτωση 0,48 ευρώ. Σήμερα πωλείται για 1,94 ευρώ.
Τα μακαρόνια είχαν 0,77 ευρώ σήμερα έχουν 1,18 ευρώ. Όπως είπε ο κ. Ραυτόπουλος τα σούπερ μάρκετ από τι 3/1 έχουν αρχίσει να αφαιρούν εκτός από τις προωθητικές ενέργειες τύπου 1+1 και τις εκπτώσεις που είχαν σε διάφορα προϊόντα. Η ενέργεια αυτή σε κακάο, άλευρα, γαλακτοκομικά, αλλαντικά, ζυμαρικά έχουν φέρει αυξήσεις από 30 έως και 63%.
Σωστό, τέρμα τα τερτίπια πωλήσεων. Ας δουν τώρα και την ποιότητα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι επιχειρήσεις ότι θέλουν κανουν αφού η κυβέρνηση είναι δική τους δρουν ανεξέλεγκτα. Δεν ελπίζω βέβαια ο βεριωτης να το δημοσιεύσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒεριωτης σε παραδέχομαι.
ΔιαγραφήΑφου κοβετε το 1+1 σαν προσφορα τουλαχιστον να βαλετε στα προ'ι'οντα 40-50% εκπτωση σαν εναλακτικη λυση. Στα Aldi και Lidl θα στραφουν.
ΑπάντησηΔιαγραφή