http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε στην Ειδομένη - Ξηλώθηκαν σιδηροδρομικές γραμμές

Εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε το βράδυ της Τρίτης 11 Φεβρουαρίου στην Ειδομένη, πιθανόν μετά από πρόβλημα στη μηχανή της. Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες της Karfitsa.gr, μετά τις 23.00, η εμπορική αμαξοστοιχία που κατευθυνόταν από το σταθμό της Ειδομένης στο σταθμό της Θεσσαλονίκης εκτροχιάστηκε, ξηλώνοντας μάλιστα κομμάτι της σιδηροδρομικής γραμμής.

«Από την πρώτη εικόνα φαίνεται ότι πήγε μια ηλεκτρική μηχανή να πάρει μια θερμική, με ντίζελ δηλαδή και πίσω κενά βαγόνια για να τα μεταφέρει στο σταθμό της Θεσσαλονίκης. Η θερμική μηχανή εκτροχιάστηκε», αναφέρει στην Karfitsa ο γενικός γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων του ΟΣΕ, Νίκος Τσικαλάκης.

Στο σημείο επιχειρούν συνεργεία του ΟΣΕ με γερανούς προκειμένου να εντροχιάσουν τη μηχανή, ενώ από το συμβάν δε σημειώθηκε τραυματισμός.

Ο κ. Τσικαλάκης δήλωσε ότι ελέγχονται όλα τα δεδομένα, ενώ είναι πιθανό να κλείσει ο σταθμός της Ειδομένης μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης. Όπως αναφέρει: «Οι γραμμές αυτές έκλεισαν. 

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η ζημιά είναι πάνω από 4 χλμ., οπότε για ένα δίμηνο θα είναι κλειστή η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας από τα Σκόπια. Θα έχουμε σύνδεση μόνο από το Στρυμόνα, από τη Βουλγαρία. 

Η Hellenic Train θα πρέπει να αποζημιώσει τον ΟΣΕ και τις άλλες εταιρείες, γιατί από εκεί περνούν και δύο ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα. Τα εμπορεύματα δε θα μπορούν να περάσουν».

7 σχόλια:

  1. Ξήλωμα και από την αρχή θέλει το πράγμα αλλά που τέτοια τύχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διασφαλίζουμε την ασφάλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν οι ραγιες εχουν ανοιγματα θελουν αλλαγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμαθα ότι υπάρχει εταιρεία που ελέγχει τις γραμμές "βολευμενη" με δικαιώματα και ΧΩΡΙΣ υποχρεώσεις.

      Διαγραφή
  4. Αυτά κάνουν οι ιδιωτικοποιήσεις, ατυχήματα υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντα, αλλά τέτοιο μπάχαλο, πρώτη φορά και με αυτή την Κυβέρνηση.
    Και στη Μεγάλη Βρετανία ξεκίνησαν να ιδιωτικοποιούν τα τρένα επί Θάτσερ τη δεκαετία του 1980 ενώ ο Τζον Μέιτζορ, το 1993 συνέχισε με την πλήρη ιδιωτικοποίηση της British Rail και μετά από σωρεία ατυχημάτων δημιούργησαν νέο Κρατικό φορέα, άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι μεγάλο τμήμα των βρετανικών σιδηροδρόμων έχει αγοραστεί από, κρατικές εταιρείες άλλων χωρών, ανάμεσά τους της Ολλανδίας, της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας και του Χονγκ Κονγκ. Δηλαδή οι Καπιταλιστές Βρετανοί πούλησαν τα Κρατικά τρένα τους σε άλλες Κρατικές Εταιρείες άλλων χωρών και όχι σε ιδιώτες. Το ίδιο και στη δική μας περίπτωση, η εταιρεία που πήρε τα τρένα ανήκει εξ' ολοκλήρου στο ιταλικό κράτος, δηλαδή η Κυβέρνηση πούλησε τα Κρατικά Τρένα στο Ιταλικό Κράτος, μεγάλη επιτυχία.
    Η μαγεία του Καπιταλισμού.... που θέλει ανύπαρκτο κράτος και παντού ιδιωτική πρωτοβουλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαλλον εχεις καθυστερηση. συγκρινεις οργανωμενα κρατη με το αχουρι της ελλαδας που το μονο που σκεφτονται ολοι ειναι η μιζα. και πως θα τρωνε χωρις κοπο. ξυπνα

      Διαγραφή
    2. Στον
      Ανώνυμος13 Φεβρουαρίου 2025 στις 1:54 μ.μ.
      Δεν συγκρίνω κανέναν λεω απλά ότι και τα οργανωμένα κράτη και τα ανοργάνωτα έκαναν το ιδιο λάθος δίνοντας τα τρένα σε ξένους επενδυτές και πληρώνουν το τίμημα.

      Διαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ