Εντός του τρέχοντος έτους εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν οι εργασίες αναβάθμισης του δρόμου που αποτελεί είσοδο της χώρας μας από τα Βαλκάνια.
Ατελείωτα είναι τα τροχαία δυστυχήματα στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι, έναν δρόμο καρμανιόλα, o οποίος δεν πληροί τις απαιτούμενες προδιαγραφές, παρόλο που χρησιμοποιείται από χιλιάδες οδηγούς δεδομένου ότι αποτελεί είσοδο της χώρας από τα Βαλκάνια.
Πρόκειται ουσιαστικά για έναν δρόμο από τη Χαλάστρα ως το Πολύκαστρο, μήκους 42 χλμ., που εντάσσεται στο πανευρωπαϊκό οδικό δίκτυο και συνδέει τη χώρα μας με τη Βόρεια Μακεδονία και κατ` επέκταση με τα Δυτικά Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη.
Τοπικοί φορείς έχουν ζητήσει επανειλημμένως την αναβάθμιση του δρόμου, κάτι το οποίο όπως φαίνεται θα αρχίσει να γίνει πραγματικότητα μετά το πρώτο εξάμηνο του 2025, όταν και θα ξεκινήσουν τα έργα ανακατασκευής.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, οι εκκρεμότητες που καθυστερούσαν την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού στον πλειοδότη ανάδοχο, που συμπεριελάμβανε και την ανακατασκευή του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης – Ευζώνων, φαίνεται πως ξεπεράστηκαν.
Η καθυστέρηση αναφέρεται ότι αφορούσε στην πιστοποίηση των σηράγγων που αποτελεί και ευρωπαϊκή επιταγή, καθώς και στον έλεγχο των γεφυρών, αλλά και τους υπολειπόμενους σταθμούς διοδίων.
Μέσα στο επόμενο διάστημα η σύμβαση θα είναι έτοιμη να περάσει από τον απαραίτητο κοινοβουλευτικό έλεγχο, ώστε να υπογραφεί εντός του πρώτου 6μήνου του τρέχοντος έτους και να αρχίσουν οι εργασίες, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2029.
Τα έργα αναβάθμισης αφορούν έναν αυτοκινητόδρομο με δυο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, λωρίδες έκτακτης ανάγκης, Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών και με διαχωριστικό στηθαίο ασφαλείας.
Όπως δηλώνουν κάτοικοι της περιοχής, πρόκειται για έναν δρόμο όπου οι οδηγοί παίζουν τη ζωή τους… κορώνα γράμματα, μιας και δεν διασφαλίζει συνθήκες ασφαλών μετακινήσεων. Σήμερα έχει μια λωρίδα ανά κατεύθυνση, δίχως διαχωριστική νησίδα.
Πηγή
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Δυστυχώς όμως, για εκείνην, ο νέος έρωτας αποδείχθηκε απατεώνας και της έφαγε όλα τα λεφτά
-
Τρεις για ναρκωτικά, ένας για… κάμερα στην πόρτα Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την πάταξη του φαινομένου της
-
Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 50 ετών η Δόμνα Τσιμόγλου. Η κηδεία της θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 14 Αυγούστου 2025 και ώρα 5.2ο μ.μ. από
-
Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 57 ετών ο Δημήτριος Γκαζγκάζης. Η κηδεία του εκλιπόντος θα γίνει την Τετάρτη 13 Αυγούστου 2025 και ώρα 12:30,
-
Εκεί το βράδυ κοιμάσαι με... κουβέρτα! Η Καστανιά είναι ίσως το πιο πράσινο χωριό της Βέροιας, ένας μαγευτικός
-
Είναι μύθος ή όχι που λέμε συνέχεια ότι είμαστε 60.000 - Τι λένε τα επίσημα στοιχεία;
-
Έξι χρόνια μετά την απελευθέρωσή της από τον Ελληνικό Στρατό, στις 16 Οκτωβρίου 1912, η Βέροια εξακολουθεί να είναι μια ζωντανή και δυναμική
-
Ενοικιάζεται υπέρ Lux μονοκατοικία στην Πατρίδα Βέροιας. Η μονοκατοικία διαθέτει αποθήκη και γκαράζ. Οι ενδιαφερόμενοι, για
-
Έφυγε από τη ζωή, σε ηλικία 79 ετών η Ελευθερία (Ρίτσα) Γεωργιάδου. Η κηδεία της θα γίνει την Πέμπτη 7 Αυγούστου 2025 και ώρα 16:30, από το...
-
Τροχαία ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης 13 Αυγούστου στην Εθνική Οδό στα όρια των νομών Θεσσαλονίκης - Ημαθίας - Πέλλας.
ΣΚΟΠΙΑ λεγονται οχι βορεια μακεδονια
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστά! Σκόπια λέγονται!
ΔιαγραφήΤο 1972,,,,1973,,,15 χρόνων δούλεψα τα καλοκαίρια.... μετά τον Παπαδόπουλο σταμάτησε η κατασκευή του δρόμου...η διάρκεια της κατασκευής του υπάρχοντος δρόμου ξεκίνησε το 1969.... έως τον Νοέμβριο 1973
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστοποίηση των σηράγγων?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκόπια αδελφέ, οχι ΒΜΚΔ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια σήραγγες μιλάνε.. φαγοπότι ..Μέχρι τώρα δεν τα βρήκαν στην μοιρασιά
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αυτόν τον δρόμο παίζονται οι ζωές μας και οι πατριώτες του καναπέ και του πληκτρολογίου σχολιάζουν για την ονομασία και τη Χούντα . Καλά μάς κάνουν τόσα χρόνια αφού δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε το δέντρο από το δάσος. Το γράφω με απογοήτευση, όχι κακία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστός φίλε, οι άλλοι "το βιολί τους" με το όνομα!!!
Διαγραφή