Τα συνεργεία δίνουν μάχη με τον χρόνο, αν και το έργο τους είναι αρκετά δύσκολο, λόγω της υπερβολικής ζέστης. Χθες το μεσημέρι, οι εργασίες είχαν φτάσει μέχρι την Μητρόπολη, με την ατμόσφαιρα να είναι αποπνικτική λόγω της σκόνης που δημιουργείται στην ατμόσφαιρα...
«Εργοτάξιο» η Μητροπόλεως - Συνεχίζονται οι εργασίες του φυσικού αερίου
Συνεχίζονται με αμείωτη ένταση οι εργασίες τοποθέτησης του φυσικού αέριου στο κέντρο της Βέροιας. Τα έργα ολοκληρώθηκαν στην Πλατεία Ωρολογίου και πλέον έχουν κατηφορίσει προς την οδό Μητροπόλεως. Όπως είναι λογικό η κυκλοφορία των οχημάτων και στα δύο ρεύματα έχει διακοπεί.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπόν έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου (20/06) στο Βέρμιο, έπειτα από εκδήλωση πυρκαγιάς σε δασική έκταση κοντά στον επαρχιακό
-
Με μία από τις πιο δυνατές στιγμές της φετινής διοργάνωσης συνεχίστηκε το βράδυ της Πέμπτης, 18 Ιουνίου, η «Εύηχη Πόλη 2026», καθώς
-
«Να διερευνηθούν πλήρως τα αίτια του περιστατικού και να αποδοθούν οι ευθύνες όπου υπάρχουν», ζητά το Σωματείο
-
Με ανεπανάληπτη επιτυχία και συμμετοχή που ξεπέρασε κάθε προσδοκία πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου (21/06) η μουσική βραδιά στη









Όχι απλά έργο αλλά εργαρα, ακόμη ένα κορυφαίο έργο στο χωριό μας έργο πνοής ειδικά τώρα που κλείσανε οι στρόφιγγες και το αέριο πήρε την ανιουσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ ΡΕ ΠΟΣΟ ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΣ ΜΙΑ ΠΟΛΗ 42.500 ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΧΩΡΙΟ! ΣΕ ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ! ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!
ΔιαγραφήΕσύ να δεις πόσο τραγικός είσαι όταν λες πόλη την Βέροια την στιγμή που μια συνοικία της Θεσσαλονίκης έχει 50.000 κατοίκους και άνω.Οποτεε την επόμενη φορά που θα θέλεις κάτι μην πας θεσσαλονικη κάτσε στο Παρίσι την Βέροια.
ΔιαγραφήNew York γίναμε.
ΔιαγραφήΗ βεροια για να γίνει πόλη πρέπει να αποβάλλει την νοοτροπία του χωριού καταλαβαίνετε όλοι τι εννοούμε γιατί σε λιγο θα μείνουν οι παππούδες και οι γιαγιάδες
ΔιαγραφήΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ! ΕΚΑΝΕΣ 4 ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ 4 ΜΠΟΥΡΔΕΣ! ΑΚΟΥ ΛΕΕΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΧΩΡΙΟΥ! ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ ΠΙΑ!
ΔιαγραφήΚαι ο Δήμος κλασσικά πετάει τον αετό καθημερινά
ΑπάντησηΔιαγραφήΜονο πεταει αλαζονεια στο φουλ...εχουν ξεπερασει και τον Μητσοτακη
Διαγραφήπετρέλαιο και άγιος ο θεός
ΑπάντησηΔιαγραφήενημερωση καμμια ,περιπλανηθειτε και οθεος βοηθος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνας οδηγος απο αλλη περιοχη σταματησε και μου λεει απο που θα βγω για Θεσνικη;;; Τι να σου πω να σε βοηθησω ...Αγανακτησμενος μου λεει μυαλο δεν εχουν ,,,στην πολη δεν κυκλοφορουν μονο Ντοπιοι...Δημοτικη Αστυνομια δεν εχετε να οδηγει τα οχηματα απο που πρεπει να πανε....τι να απαντησω ...οτι δεν εχουμε;;;
ΔιαγραφήΕδω οι υπευθυνοι της Περιφερειας δεν φροντισαν τα φρεατια στην ασφαλτοστρωση της Περιφερειακης να τα φερουν στο υψος της ασφαλτου,,,,η να ειναι πιο ομαλη η λακουβα των φρεατιων.....τι να λεμε τωρα ,,,Ζαμαν φου ολος ο μηχανισμος
ΔιαγραφήΗ διαδρομή για το σπίτι είναι κάθε μέρα μια καινούργια περιπέτεια
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Δήμος σας δίδει την δυνατότητα να γνωρίσετε όλες τις μικρές ενορίες της πόλης και δυσανασχετείτε. Αλλά αυτοί είστε....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟδός Πλούταρχου. Δεν διόρθωσαν όλα τα φρεάτια. Να έχουμε μετρό σύγκρισης πριν και μετά. Μην αναφέρω την λακουβα με τη σκόνη στα φανάρια στον περιφερειακο.δεν σαραντησε ακόμα,χαλικι ,σκόνη και όλοι γύρω γύρω από την τρύπα
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ εργοταξιαρχης η αγνοεί βασικούς κανόνες οργανωσης ,είτε μας γράφει στα παλιά του τα παπουτσια όλους . Σήμερα έκλεισε το δρόμο μπροστά στη μητρόπολη χωρίς κανένα προειδοποιητικό να μην μπαινουν τα αυτοκίνητα κ όταν φτάσαμε στο εμπόδιο μας έλεγαν να πάμε πίσω . Είναι απαράδεκτη η αποκατάσταση των τιμών κ επικίνδυνη. Όρεξη να έχει κανείς να κάνει μηνύσεις κ αγωγες
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει πλήρης σήμανση απλώς κλασικά πιστεύετε ότι είστε έξυπνοι και θα περάσετε και αγνοείτε τις 2 πινακίδες και τους 4 κώνους στην μέση του δρόμου! Αμα δεν βλέπετε τις πινακίδες τι να σας κάνει ο εργολάβος
ΔιαγραφήΜάλλον δεν έχεις δει πως γίνονται τέτοια έργα στο εξωτερικό.
Διαγραφή