Στο ΑΙΓΕΣ για σύσκεψη κατεβαίνουν οι Αγρότες Ημαθίας και Πιερίας
Οι Αγροτικοί σύλλογοι Δήμου Αλεξάνδρειας, Νάουσας «Μαρίνος Αντύπας», ΑΣ Ημαθίας, ΑΣ «Πιερίων» Ημαθίας, ΑΣ Πύδνας - Κολινδρού, καλούνε όλους τους αγροτικούς συλλόγους, αγρότες και αγρότισσες σε σύσκεψη.
Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 26 Ιουνίου και ώρα 8:30 μμ στο ξενοδοχείο «Αιγές Μέλαθρον» στη Βέροια.
Στη σύσκεψη θα γίνει συζήτηση για τα τρέχοντα προβλήματα όπως:
• Τιμές στο βιομηχανικό ροδάκινο
• Προβλήματα που προέκυψαν από τις καταστροφές στην παραγωγή
• Η κατάσταση στον ΕΛΓΑ κ.ά.
• Προγραμματισμός της δράσης μας το επόμενο διάστημα
Καλούμε όλους τους συναδέλφους να πάρουν μέρος στη σύσκεψη.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)




.jpg)
Ανάρτηση χωρίς χυδαιοτητες στον βεροιωτη; Δεν είναι αρκετά αγωνιστικό το θέμα;
ΑπάντησηΔιαγραφή