όλα για το κέρδος και την ελεύθερη αγορά! πληρώνουμε χρόνια ασφαλιστικές εισφορές για να χειρουργούμαστε στα απογευματινά χειρουργεία! τα πανηγύρια μας μάραναν..!
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.
Τελικά πόσες φορές θα εγκαινιαστεί το κτιριο;Σήμερα πρέπει να είναι 4η φορά .Ντροπη .
ΑπάντησηΔιαγραφήόλα για το κέρδος και την ελεύθερη αγορά! πληρώνουμε χρόνια ασφαλιστικές εισφορές για να χειρουργούμαστε στα απογευματινά χειρουργεία! τα πανηγύρια μας μάραναν..!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε λίγο και τα μεταμεσονύκτια ή είσαι υπουργαρα ή δεν είσαι.
ΔιαγραφήΕγκαίνια δεν έγινε ποτέ. Επισκέψεις πολλές.
ΑπάντησηΔιαγραφή