Οι μαθητές επισκέφθηκαν το Δημαρχείο Νάουσας μαζί με την δασκάλα τους κ. Όλγα Τσομεζίδου, ενώ το «Χελιδονίσματα» είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έθιμα του ερχομού της ανοίξεως, η συνήθεια δηλαδή να γυρίζουν το πρωί της ημέρας αυτής τα παιδιά της σχολικής ηλικίας τα σπίτια κρατώντας ένα ξύλινο ομοίωμα χελιδονιού και να τραγουδούν για τον ερχομό της ανοίξεως και την επιστροφή των χελιδονιών.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)




Ακόμα και στην πιο απλή εκδήλωση να παρίσταται ΣΑΝ Δήμαρχος αυτός που με βάση δικαστική απόφαση ΔΕΝ είναι, αποτελεί ασέβεια προς τις Δικαστικές Αποφάσεις και την ελληνική Δικαιοσύνη γενικότερα. Δείχνει την ποιότητα του ανθρώπου. Καληνύχτα Νάουσα
ΑπάντησηΔιαγραφή