Το πλάνο της δημιουργίας στίβου γύρω από τον αγωνιστικό χώρο του Δημοτικού Σταδίου Βέροιας, αποκάλυψε ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Μιχάλης Τζαφερόπουλος.
Όντας καλεσμένος “Στο… Μαντρί” του sportsfan.gr, ο κ. Τζαφερόπουλος αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στον στίβο της πόλης, λέγοντας ότι αναμένεται σύντομα να προχωρήσουν τα έργα βελτίωσης του ταρτάν στο ΔΑΚ Μακροχωρίου. Ως εναλλακτική μέχρι την ολοκλήρωση των έργων, υπάρχει το Δημοτικό Στάδιο Βέροιας, για το οποίο υπάρχουν σοβαρές σκέψεις να αξιοποιηθεί.
Χαρακτηριστικά ο κ. Τζαφερόπουλος είπε:
“Για το θέμα του στίβου. Δυστυχώς ο εργολάβος ο προηγούμενος ατύχησε και παραιτήθηκε (σ.σ. για το ΔΑΚ ‘Βικέλας’)… δεν φταίει ο Δήμος για αυτό. Πιστεύω μέχρι τον Ιούνιο να μπει ο νέος εργολάβος για να διεκπαιρεωθεί αυτό το έργο, το οποίο πρέπει να γίνει γιατί το έχει ανάγκη ο στίβος. Γίνεται κι εκεί πάρα πολύ καλή δουλειά. Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε κάποιες λύσεις μέχρι να τελειώσουν οι εργασίες.
Όπως για παράδειγμα, σε συνεργασία με τον κ. Λαζαρίδη, προσπαθούμε στο γήπεδο της Βέροιας, να το αξιοποιήσουμε. Έχουμε βρει τι να κάνουμε, να το διαμορφώσουμε κατάλληλα, ώστε να πάρει κι αυτό λίγο ζωή, να πάρει λίγη πνοή η πόλη. Είναι ένας αθλητικός πνεύμονας αναξιοποίητος, το Δημοτικό Στάδιο της Βέροιας”.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπόν έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου (20/06) στο Βέρμιο, έπειτα από εκδήλωση πυρκαγιάς σε δασική έκταση κοντά στον επαρχιακό
-
Με μία από τις πιο δυνατές στιγμές της φετινής διοργάνωσης συνεχίστηκε το βράδυ της Πέμπτης, 18 Ιουνίου, η «Εύηχη Πόλη 2026», καθώς
-
«Να διερευνηθούν πλήρως τα αίτια του περιστατικού και να αποδοθούν οι ευθύνες όπου υπάρχουν», ζητά το Σωματείο
-
Με ανεπανάληπτη επιτυχία και συμμετοχή που ξεπέρασε κάθε προσδοκία πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου (21/06) η μουσική βραδιά στη





Στο γήπεδο πρέπει να πέσουν λεφτά να γίνει στολίδι όχι στην κατάσταση που είναι τώρα για τοπικό. Αν θέλουμε κάνα σοβαρά να ανέβουμε κατηγορία
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ζητούμενο είναι να ξαναδοθεί σε κοινό και συλλόγους για άθληση. Αν δε φτιαχτεί νέο...Στίβο έχει... εκτός αν εννοούν σε αθλήματα στίβου...Γενικά είστε ότι νάναι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλιότερα μπορούσε να πάει ο κόσμος να αθληθεί ακόμα κι αν δεν ανήκε σε κάποιο σύλλογο . Πήγαιναν και πολλοί μαθητές που δεν είχαν αυτοκίνητο να πάνε στο ΕΑΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚακώς παραχωρήθηκε στην ποδοσφαιρική ομάδα που απαγορεύει την είσοδο στους πολίτες , τι σόι Δημοτικό είναι αφού δεν το χαίρονται οι Δημότες ... Και όπως πάντα κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε...
Σε αυτό στο γήπεδο αθλήθηκα , τέλη της δεκαετίας του '60 & αρχάς του '70 , από αυτό το γήπεδο βγήκαν αθλητές του κλασικού αθλητισμού , όπως Βόλκος Βασίλης, Μυστακίδης Θέμη , Αϊδηνίδης Ηλίας, Σανίκης Τρύφων , Τσέος Στέφανος , Γρηγοριάδης Αρχημίδης , Καραντουμάνης Κώστας και άλλοι αθλητές που ξεχνώ να τους αναφέρω . Αυτό το γήπεδο είναι πιο προσιτό για άθληση και θα συμφωνήσουν όλοι οι αθλητικοί σύλλογοι , αρκεί να μπούνε οι υποδομές και οπωσδήποτε σε προγράμματα αναπτυξιακά .Τέλος τι κέρδισε ο Δήμος από την ενοικίαση σε ομάδα ποδοσφαίρου ....μόνο χρέη , τα οποία σήμερα πληρώνει ο δημότης ....ας δώσει μια απάντηση ή μια απολογία σωστή ο Δήμος ...........η Βέροια έπαιξε ποδόσφαιρο....από πτωχεύσεις όμως δεν υπάρχει κέρδος ....καλημέρα σας ...Θεόδωρος !
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί πού πήγε ο στίβος;
ΑπάντησηΔιαγραφή30 Μαρτίου 2024 στις 10:57 π.μ....Στο ΕΑΚ σήμερα ΔΑΚ (Μακροχώριον) .....
Διαγραφήκαλά κρασά
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός αυτού, Ένα γήπεδο άθλησης για το κοινό και για αθλήματα κλασσικού αθλητισμού, κάτω από Ανοίξεως ή Εληά, χρειαζεται η πόλη. Απλά πράγματα. Δίνετε τζάμπα λεφτά για άλλα δευτερεύοντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σε βόλευε , εκεί είναι το σπίτι σου !
Διαγραφή