Την Δευτεροβάθμια συνάντησε η Φιλόπτωχος - Τι συζήτησαν;
Η Πρόεδρος της Φιλοπτώχου Δέσποινα Τελάλογλου στα πλαίσια της αγαστής συνεργασίας με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ημαθίας, συνοδευόμενη από την Αντιπρόεδρο Ελισάβετ Κορδονίδου και με τα μέλη Ολυμπία Αντωνιάδου και Τζωρτζίνα Αθανασίου, συναντήθηκαν με τον Διευθυντή της ΔΔΕ Ημαθίας Αθανάσιο Αλατζόγλου και συζήτησαν για την πολυετή δράση του σωματείου, τη θετική επίδραση των δράσεων αυτών στην κοινωνική ένταξη και ευαισθητοποίηση των παιδιών, και αναφέρθηκαν στο σχεδιασμό νέων μορφών συνεργασίας και από κοινού εξωστρέφειας, που θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη του εθελοντισμού και της αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)





Έδωσαν τίποτα στην ΦΙΛΟΠΤΩΧΟ......μάλλον δεν είχαν προλάβει να ενημερώσουν τους γονείς των μαθητών για να μαζέψουν πράγματα.....
ΑπάντησηΔιαγραφή