Ας παρακάμψουμε όμως τις δυσκολίες, και ας φανταστούμε, ότι είμαστε σε θέση να αγοράσουμε χρυσά κοσμήματα από οποιοδήποτε μέρος στον κόσμο. Ακόμη ίσως, ας αναλογιστούμε, ότι μπορούμε να επισκεφθούμε ένα από τα πιο ακριβά κοσμηματοπωλεία στον κόσμο. Εσείς από που θα ξεκινούσατε;
1. Tiffany & Co: Ο ειδικός στα πολυτελή κοσμήματα
Είτε λόγω της περιβόητης ταινίας, Breakfast at Tiffany’s είτε χάρη στην χαρακτηριστική απόχρωση του σιέλ (baby blue), ο συγκεκριμένος οίκος κοσμημάτων είναι άρρηκτα συνδεδεμένος στο συλλογικό ασυνείδητο (και συνειδητό!) με τα πανάκριβα κοσμήματα. Μάλιστα οι φήμες λένε, ότι το 1837, έτος ίδρυσής του, ο οίκος κατοχύρωσε ως σήμα κατατεθέν τη συγκεκριμένη απόχρωση. Έκτοτε έγινε συνώνυμο των κλασικών σε καθαρή κοπή κομματιών με διαμάντια, όπως επίσης της πολυτέλειας και της ανεπιτήδευτης φινέτσας.
2. Cartier: Σμαράγδια και άλλοι λίθοι σύμβολα κομψότητας!
Ο οίκος κοσμηματοποιΐας και ωρολογποιΐας δημιουργήθηκε στο Παρίσι από τον Louis-Francois Cartier το 1847. Με τα σμαράγδια, τα διαμάντια, τα χρυσά κοσμήματα που κατά καιρούς έχει δημιουργήσει, είναι ο μόνος που επάξια μπορεί να χαρακτηριστεί ως ο οίκος κοσμημάτων των βασιλέων. Από το στέμμα του Βασιλιά Εδουάρδου του VII κατά την ενθρόνισή του το 1904 μέχρι το διάδημα της Kate Middleton το 2010 με τον Πρίγκιπα William, ο οίκος επιμελήθηκε τα κοσμήματα δεκάδων βασιλικών μελών από 10 διαφορετικές χώρες.
Παρότι ο οίκος πατά σταθερά στην παράδοση, έχει κάνει τολμηρά επιχειρηματικά εγχειρήματα. Σε αυτά υπάγονται και τα 200 καταστήματα σε όλον τον κόσμο, με τις ναυαρχίδες να βρίσκονται στη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Παρίσι και το Τόκιο. Αυτή την περίοδο ο οίκος ξεχωρίζει για δύο από τις συλλογές του: την LOVE και την TANK για τους άνδρες.
3. Διαμάντια Lorraine Schwartz & Fine Jewelry
Ο συγκεκριμένος οίκος δημιουργεί κοσμήματα 3 συνεχόμενες γενεές. Ωστόσο έγινε μόλις πρόσφατα γνωστός, όταν η ηθοποιός Halle Berry φόρεσε στα SAG Awards κοσμήματα δικής του δημιουργίας. Από τη στιγμή που πήρε τα ηνία του οίκου η κόρη Schwartz, έφτιαξε δημιουργίες, που συνδυάζουν πολυτελή σχέδια, αισθητική Hollywood και μια νότα λάμψης.
Μάλιστα η επίδειξη των κοσμημάτων της γίνεται μόνο σε ορισμένους χώρους μεταξύ της ελίτ και κεκλεισμένων των θυρών, κάτι που εξηγεί, γιατί ο οίκος είναι ο αγαπημένος των celebrities, όπως Beyonce, Heidi Klum, Barbara Streisand και Blake Lively.
4. Ο αρχοντικός Bulgari και τα διαμάντια του
Εδώ η λέξη διαμάντια έχει κυριολεκτική και μεταφορική σημασία. Φυσικά ο λόγος γίνεται για τις μοναδικές δημιουργίες του οίκου, που τον έκαναν να ξεχωρίσει ανά τα χρόνια. Από το ταπεινό του ξεκίνημα σε ένα μικρό, γραφικό ελληνικό χωριό μέχρι την ανάδειξή του σε μεγάλο οίκο κοσμημάτων η Bulgari έγινε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείας κοσμηματοποιΐας παγκοσμίως.
Ιδρύθηκε το 1870 από έναν Έλληνα κοσμηματοποιό, τον Σωτήριο Βούλγαρη, που άνοιξε το πρώτο Ιταλικό μαγαζί στη Ρώμη το 1884. Σύντομα η εταιρεία άρχισε να ξεχωρίζει για τα χαρακτηριστικά, τολμηρά σχέδιά της. Από την πρώτη στιγμή ξεχώρισαν οι γραμμές αρχιτεκτονικού στυλ, που κυριαρχούσαν σε ογκώδη χρυσά κοσμήματα και τα οποία κοσμούσαν ζαφείρια.
Το 1970 οι κληρονόμοι διαφοροποίησαν την γραμμή παραγωγής εντάσσοντας σε αυτήν και άλλα πολυτελή προϊόντα, όπως ρολόγια, αρώματα και αξεσουάρ. Στη συνέχεια άνοιξαν καταστήματα στο Παρίσι, τη Νέα Υόρκη, τη Γένοβα, το Μόντε Κάρλο. Σήμερα η εταιρεία διαθέτει 300 καταστήματα σε όλον τον κόσμο και έχει εξαγοραστεί από τη Louis Vuitton έναντι του ποσού των 6.01 δις δολαρίων.
Χρυσά κοσμήματα ισάξια με την τιμή χρυσής λίρας!
Καθένας από τους παραπάνω οίκους έχει το δικό του διακριτικό στυλ. Αυτό που τον κατέταξε στο πάνθεον των κοσμηματοποιών. Αν είχατε τη δυνατότητα να κάνετε μια επένδυση σε χρυσά κοσμήματα, αντάξια με την τιμή χρυσής λίρας, ποιον από τους παραπάνω οίκους θα επιλέγατε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.