Σύμφωνα με πληροφορίες, η έκρηξη στο λεβητοστάσιο έγινε την ώρα του διαλείμματος, με συνέπεια κομμάτια τοίχου και μια μεταλλική πόρτα να εκσφενδονιστούν σε απόσταση τριάντα μέτρων, να πέσουν πάνω στα παιδιά και να τα τραυματίσουν.
Πηγές αναφέρουν πως το παιδί που έχασε τη ζωή του, είναι το μεγαλύτερο σε ηλικία - ήταν μαθητής της 6ης δημοτικού - ενώ τα άλλα δυο - τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και βρίσκονται εκτός κινδύνου - είναι μαθητές της 1ης και της 4ης δημοτικού.
Όπως αναφέρει μέλος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων ο καυστήρας είχε αλλαχθεί φέτος και λειτουργούσε για πρώτη φορά: «Είναι μαθητές του ολοήμερου σχολείου. Ο καυστήρας ήταν εκτός σχολείου, ο οποίος άγνωστο το πώς εξερράγη. Όπως γνωρίζω ο καυστήρας ήταν καινούργιος, φέτος εγκαταστάθηκε και δεν είχε χρησιμοποιηθεί άλλες χρονιές. Τώρα τι έγινε κανένας δεν ξέρει ο χώρος έχει αποκλειστεί, οι γονείς πήραν τα παιδιά τους».
Όπως αναφέρει μέλος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων ο καυστήρας είχε αλλαχθεί φέτος και λειτουργούσε για πρώτη φορά: «Είναι μαθητές του ολοήμερου σχολείου. Ο καυστήρας ήταν εκτός σχολείου, ο οποίος άγνωστο το πώς εξερράγη. Όπως γνωρίζω ο καυστήρας ήταν καινούργιος, φέτος εγκαταστάθηκε και δεν είχε χρησιμοποιηθεί άλλες χρονιές. Τώρα τι έγινε κανένας δεν ξέρει ο χώρος έχει αποκλειστεί, οι γονείς πήραν τα παιδιά τους».
Να σημειώσουμε πως η λειτουργία και η συντήρηση των σχολείων είναι αρμοδιότητα των δήμων. Από τα Υπουργεία Εσωτερικών και Παιδείας και Θρησκευμάτων εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
«Η τραγική απώλεια του μικρού μαθητή στις Σέρρες μας έχει συγκλονίσει. Η σκέψη μας είναι στους γονείς και την οικογένειά του, καθώς και στις οικογένειες των παιδιών που τραυματίστηκαν. Είμαστε σε επικοινωνία με τον αρμόδιο για τη λειτουργία του σχολείου Δήμο για να διερευνηθεί τι ακριβώς έχει συμβεί. Θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να διερευνηθούν τα αίτια της τραγικής απώλειας και να αποδοθούν ευθύνες».
Κρίμα στην ψυχούλα. Την ευθύνη την έχει το άχρηστο κράτος. Πού κάνει πειράματα μη ασφαλές στη λειτουργία των σχολείων για οικονομία.
ΑπάντησηΔιαγραφή