Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

Έργα, σχολεία, παζάρι και πολλά νεύρα στον Προμηθέα

Συνεχίζονται καθημερινά και με εντατικούς ρυθμούς τα έργα κατασκευής των κυκλικών κόμβων στον Προμηθέα. Όπως είναι λογικό παρουσιάζονται και ορισμένα κυκλοφοριακά προβλήματα ειδικά όταν είναι Τρίτη που έχει Παζάρι και είναι ανοιχτά τα σχολικά συγκροτήματα της περιοχής. Όπως για παράδειγμα σήμερα το πρωί επί την οδού Ακροπόλεως, όπου υπήρξε ουρά αυτοκινήτων. Τα δεκάδες παρκαρισμένα οχήματα, λόγω λαϊκής αγοράς, τα έργα που πραγματοποιούνται και η συχνή διέλευση των αμαξιών είχε ως αποτέλεσμα να προκληθεί ένα κυκλοφοριακό κομφούζιο που δοκίμασε τα νεύρα των οδηγών.

Ας ελπίσουμε πως οι κυκλικοί κόμβοι που θα δημιουργηθούν σε λίγο καιρό στον Προμηθέα, θα βοηθήσουν στην εύρυθμη λειτουργία της κυκλοφορίας και στην μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. 

46 σχόλια:

  1. Ο δήμος Βέροιας και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, έκανε την μεγαλύτερη βλακεια μετά την ανάπλαση πλατείας ρολογιού στη πόλη.

    Ο κυκλικός κόμβος αναμεσα στη λαϊκή και τα εβραϊκά μνηματα είναι OK.
    Ο άλλος ο κυκλικός όμως, εκεί που ήταν η πιάτσα ταξί είναι ο ορισμός της αποτυχίας στη πράξη.
    Το αποτέλειωσε μετά, όταν στένεψε το οδόστρωμα μπροστά στο σχολείο που σταματάνε ΟΛΟΣ ΟΙ ΜΑΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ να πάρουν τα τέκνα τους και εκεί κάθε μεσημέρι θα γίνεται πανηγυρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσοι δεν γνωρίζεται τα προβλήματα που έχουν οι κάτοικοι του Προμηθέα , μην μιλάτε , σε αυτόν τον κόμβο έχουν γίνει στο παρελθόν πολλά ατυχήματα και μάλιστα θανατηφόρα , δεν ξεχνώ τον θάνατο της κυρίας Μαρίας , από αυτοκίνητο τσιπ ..........

      Διαγραφή
    2. Εντελώς άστοχοι και οι δυο κυκ. κομβοι. Βρήκαν λεφτά και περίμεναν λίγο πριν απο εκλογές να κάνουν οποιοδήποτε έργο για να... 'χουμε να λέμε!

      Διαγραφή
  2. Προεκλογικά έργα 11 μήνες πριν της εκλογές ο Κύριος Αντιδήμαρχος Αλεξης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ. ΕΑΝ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΟΥΤΕ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ. ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!!!!!! ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΓΙΑ ΠΥΡΚΑΓΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΑΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΛΙΜΟΝΟ ΜΑΣ. ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ. ΜΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ. ΜΑΣ ΔΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΥΝ (ΚΑΓΚΕΛΑ, ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ, ΠΑΡΑΘΥΡΑ) ΚΑΙ ΒΡΟΜΙΖΟΥΝ ΤΟ ΤΟΠΟ ΟΣΟ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΑΙ. ΠΕΤΟΥΝ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΑΙ ΕΛΕΟΣ. ΠΑΖΑΡΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ. ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ (ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΠΑΓΚΟΥΣ , ΟΜΠΡΕΛΕΣ Κ.Λ.Π) ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ Π.Χ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΚΙΓΚ. ΚΑΙ ΑΣΑΝΣΕΡ ΔΙΑΘΕΤΕΙ. ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ. ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΑ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις αρκετό δικιο . η θέση αυτη εχει θετικά, έχει και αρνητικά. ισως, εκτος απο τη λυση της μεταφορας στα ορια της πολης, ειναι και η εναλλαγή των θέσεων.

      Διαγραφή
    2. Έκοψαν την ευθεία κίνηση των ΙΧ και την οδήγησαν σε περιφερειακή για να δείξουν έργο;

      Διαγραφή
    3. Ακριβώς για αυτό γίνονται οι κόμβοι. για να κόψουν την ταχύτητα των οχημάτων σε πολυσύχναστες περιοχές και ιδιαίτερα όταν υπάρχουν σχολεία.

      Διαγραφή
  4. πραγματικά γελάμε ας μας εξηγήσουν οι αρμόδιοι τον λόγο του συγκεκριμένου έργου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑΤΙ ΒΡΗΚΑΝ ΠΟΡΟΥΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΡΓΑ. ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΛΙΜΑΝΙ!!!

      Διαγραφή
  5. Ότι βλακωδες έχει κάνει μέχρι τώρα αλλά γιατί πεταμένα λεφτά,δεν ήξερε πώς να ξοδέψει τα χρήματα ο Δήμος Βέροιας,τέλος πάντων όλοι πάνε ευθεία για εργοχωρι, ελάχιστοι κάνουν τον κύκλο, γιατί προχθές το βράδυ ένας ανεγκεφαλος παρά τρίχα γλύτωσα μετωπική σύγκρουση, πήγαινα για το ρολόϊ, ντροπή στους ηλίθιους οδηγούς,..Όταν χιονίσει και παγώσει στα σημεία εκεί τα λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο ακόμη θα ταλαιπωρείτε την πόλη με τους ερασιτεχνισμούς σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια χαρά έργα είναι... Μπράβο στον δήμο και άργησε να τα κάνει. Επιτέλους να μην τρέχετε σαν τα ζω@.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κακως καποιοι τρεχουν. Ομως για να μην τρεχουν δεν βαζουμε εμποδια στην κινηση αυτοκινητων, φορτηγων ,λεωφορειων κτλ. Τουλαχιστον να ηταν πολυ μικροτερης διαμετρου.

      Διαγραφή
    2. Μικρότερη διάμετρος δεν επαρκεί για την κίνηση μεγάλων οχημάτων

      Διαγραφή
  8. Συγνώμη μάλλον δεν έχετε καταλάβει τι έχει κάνει ο δήμος έχει κάνει πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής αν δεν έχει κάνει πάρκο Τότε είναι για γέλια εγώ Αυτό έχω καταλάβει με τόσους πινακίδες Και με τόσους κυκλικούς κόμβους και νησίδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το καλύτερο έργο είναι Διασταύρωση Νάουσας προς Βέροια Σε λαβύρινθο να μπεις πιο γρήγορα βγαίνεις 26 πινακίδες γράφουν προς Άγιο Γεώργιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στον Άγιο Γεώργιο :)

      Διαγραφή
    2. Γιατί άραγε Γιατί έχει πολλές πιπεριες

      Διαγραφή
  10. ΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΡΟΧΗ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΙΣ ΚΛΕΙΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ-ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ?ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΑ Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΑ ΠΤΥΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟΥ ΠΕΙΣ Και ΚΑΤΙ Η ΕΠΑΡΣΗ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ- Κανιβαλισμος υψηλου επιπεδου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ 'όλο τον κόσμο έχουν κόμβους και σε όλες τις πόλεις, μόνο στους Βεροιώτες ξυνίζουν όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας έχουν σε όλο το ...γαλαξία! Τα έργα γίνονται εκεί που χρειάζονται και λύνουν προβλήματα , όχι εκεί που δημιουργούν.

      Διαγραφή
    2. Ανωρυμε 10.00
      Τον κοσμο γύρισες αλλά δεν κατάλαβες τίποτα.
      Σε ποια χωρα που πήγες, εχει κυκλικό κόμβο και το πεζοδρόμιο είναι όπως αυτό απέναντι απο το κυκλικο κομβο στα εβραιικα?(στον έναν δεν έχει και στον άλλο είναι 44 εκ με 35 σκαλοπάτι)
      Το οτι εχει στην Νίκαια της Γαλλίας, ασανσερ εξωτερικού χώρου και είδε την ιδέα κάποιος αντιδήμαρχος και έκανε και στην Ελλάδα,στην Βέροια, στην εληα ,δεν δίνει αξία στην πόλη.
      Επαρση, άγνοια και πεταμένα λεφτά δίνει (στον εργολαβο που έκανε την εγκατάσταση)
      Απο την άλλη θα μου πεις,δεν θέλει συντήρηση το έργο, γιατί το 90% των επισκεπτών και πολτών της Βέροιας δεν το έχει χρησιμοποιήσει ,ουτε θα, οπότε δε θα χαλάσει.

      Αυτό.
      Κοσμογυρισμένε Νεο Ελληνα.

      Διαγραφή
  12. Επιεικώς απαράδεκτο έργο. ΦΏΤΑ τώρα μπροστά στο Ε Δημοτικό Σχολείο. Καταφέρατε μια ευθεία να την κάνετε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι κυκλικοί κόμβοι εφαρμόζονται με επιτυχία σε όλο τον κόσμο και έχουν σαν σκοπό την μείωση της ταχύτητας και τη ρύθμιση της κυκλοφορίας χωρίς την καθυστέρηση που δημιουργείται από τα φανάρια (κόκκινο πράσινο). Όσοι βρίσκονται μέσα στον κόμβο έχουν προτεραιότητα έτσι μειώνεται η ταχύτητα των οχημάτων και ομαλοποιήται η όλη κυκλοφορία.
    Εμείς ακόμα δεν έχουμε συνηθίσει τους κυκλικούς κόμβους για αυτό και έχουμε προβλήματα. Στη Λάρισα που πήγα πρόσφατα έχει γεμίσει με ανάλογους κόμβους και η κυκλοφορία γίνεται πολύ καλύτερα.
    Το πρόβλημα που βλέπω είναι ότι μάλλον στο Βυζαντινό Μουσείο δεν χρειαζόταν ο κυκλικός κόμβος διότι δεν έτρεχαν τα αυτοκίνητα λόγω στροφών και στενού δρόμου αλλά ούτε ιδιαίτερα μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο έχει εκεί. Ακόμα όπως έγινε δεν μπορούν να στριψουν τα λεωφορεία που κατεβαίνουν από το Βήμα Αποστόλου Παύλου προς οδό Θωμαΐδου. Ίσως αν γινόταν στην πλατεία Ρακτιβάν (Ωρολογίου) θα ήταν πιο χρήσιμο εκεί γίνεται χαμός διότι συναντιούνται 5 δρόμοι!!! Ακόμα ίσως να ήταν πιο χρήσιμα να γινόταν και στην οδό Θεσσαλονίκης στο φανάρι της διασταύρωσης με την οδό Στράτου εκεί γίνεται χαμός με τα φανάρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προτεραιοτητα εχει αυτος που μπαινει στον κομβο ρε κομοδινο!!!

      Διαγραφή
    2. Η έκφραση (κομοδίνο) σε χαρακτηρίζει αρνητικά ακόμη και ως Ανώνυμο, σε ακολουθεί.
      Με βάση τη νομοθεσία (προτεραιότητα έχει αυτός που έρχεται από δεξιά εκτός και αν υπάρχει σχετική σήμανση). Στην προκειμένη περίπτωση (κόμβος στο Βυζαντινό Μουσείο) υπάρχει STOP κατά την είσοδο στον κόμβο οπότε έχουν προτεραιότητα όσοι βρίσκονται μέσα στον κόμβο.
      Για να μαθαίνεις κάτι έστω και από τα (κομοδίνα)....

      Διαγραφή
    3. προς 10.34
      Σε ολο το κοσμο οι κυκλικοί κόμβοι έχουν τεχνικά χαρακτηριστικά που δε περιορίζονται απο τη κακή ρυμοτομία και εξυπηρετούν τον ογκο της κυκλοφορίας που κατασκευάζονται.
      Δεν μπορείς να κάνεις μικρό κυκλικό κόμβο (σε διαμετρο)σε πυκνής κυκλοφορίας δρόμους. Ούτε σε τόσο μικρή απόσταση ο ένας απο τον άλλο.
      Επισης εισαι πτωχος αν πιστεύεις οτι ένας κυκλικός κόμβος λειτουργεί αυθύπαρκτα και λύνει προβλήματα χωρίς να επηρεάζεται απο ,ύπαρξη η ανυπαρξία πεζοδρομίων,χαραξης οδων,τηρησης απαγόρευσης στάθμευσης σε μικρή απόσταση απο αυτον ,μη ύπαρξη διπλοπαρκαρισμενων, αποσπάσεις απο στάσεις λεωφορείων κ.α.Εκτος αν πέρασες τους Βεροιωτες για ελβετους στην συμπεριφορά.
      Εδω κάνουμε κυκλικο κομβο (στα 10 μετρα ο ενας απο τον αλλο)και μετα τρεχάτε ποδαράκια μου.

      Διαγραφή
    4. στον (Ανώνυμος30 Νοεμβρίου 2022 - 9:49 π.μ.)
      Αν περιμένεις να γίνουμε Ελβετοί για να κάνουμε κόμβους δεν πρόκειται να κάνουμε τίποτα. Όσο πιο γρήγορα κάνουμε τα έργα των Ελβετών ίσως μας κάνουν να τους πλησιάσουμε κάποτε.
      Στη Λάρισα οι πολυάριθμοι κόμβοι είναι ο ένας μετά τον άλλο σε πολύ κοντινή απόσταση.
      όλα είναι θέμα παιδείας και κυρίως κυκλοφοριακής παιδείας.

      Διαγραφή
  14. Κατακαημένη "Βεροιούλα",
    εκτός την αποβιομηχάνιση, την φτώχεια, την ανεργία, τη μαραζωμένη αγροτιά, την έλλειψη κάποιου ΑΕΙ , στρατού κτλ. έχεις και μια μέτρια διοίκηση στο Δ. Βέροιας που βρήκε να κάνει παρτέρια με λουλούδια, νησίδες πράσινου και φωτισμού στη μέση των έτσι κι αλλιώς στενών δρόμων σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με τόση γκρίνια και φαγωμάρα μεταξύ μας δεν χρειαζόμαστε εχθρούς...... Απλά απαράδεκτοι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γκρίνια υπάρχει γιατί ζουμε σε μια πολη ,που κάνει εργα στο ποδι.Και έχει να δει σοβαρό έργο στη πόλη, απο τα εγκαίνια της γέφυρας Αλιάκμονα απο τον εθνάρχη.
      Ο εχθρός είναι η ανικανότητα και έλλειψη οράματος.

      Διαχρονικά οχι απο αυτους που ειναι τωρα μονο..

      Διαγραφή
    2. Βαλε και τη αλλη γεφυρα Κουσιου, που βεβαια ειναι μια τεραστια προσφορα χρησιμοτατη απο ιδιωτη, αλλα και παλι καταφεραν με παρκαρισμενα τα € να κανουν 10 χρονια να την κατασκευασουν!

      Διαγραφή
    3. Είναι γκρίνια να λες ότι τον ίσιο δρόμο τον κάνουνε κάποιοι λαβύρινθο ;;;; Ολόκληρη η πόλη το πολύ να έχει 2-3 ευθείς δρόμους!

      Διαγραφή
  16. Εμ Κούλη θέλατε. Αν ηταν νο συριζας, θα τα εβλεπε όλα αυτα και θα έκαμε το σωστό. Τη δεύτερη φορά θα αποκαταστήσει τα πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ πιάσε 10 γύρους με τζατζίκι ζαίε γυρολόγε.

      Διαγραφή
  17. και ελαλησα ¨---΄αδελφη,θα μαθεται να τρωτε σαν τους γαλλους- να δουλευτε σαν τους γερμανους,-οικονομια σαν τους σκοτσεζους,θα ντινεσται σαν τους ιταλους-θα χωρευται σαν τους ποντιους-κτλ κτλ κτλ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάθε πρώτα να γράφεις σωστά ελληνικα και μετά γράψε τη γνώμη σου

      Διαγραφή
    2. Προς 7.29
      Μόνο αν είσαι φασίστας, κρίνεις την άποψη κάποιου, από τα εκφραστικά λάθη του προφορικού του λόγου, η τα ορθογραφικά του, στον γραπτό κείμενο.
      Η βλακας.

      Είσαι φασίστας;

      Διαγραφή
  18. ΤΡΕΙΣ ΛΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΩΡΕΥΟΥΝ=ΒΕΡΟΙΑ=ΤΡΑΓΙΚΗ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΡΟΣ τα ΚΑΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συμπέρασμα: ότι χειρότερο στην πόλη με τους ανύπαρκτους μεγάλους δρόμους οι ....κυκλικοί κόμβοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί λέτε κάτι χωρίς να γνωρίζετε και μάλιστα το παρουσιάζετε ως ασφαλές συμπέρασμα ;
      Ποιος ειδικός σας είπε ότι κυκλικοί κόμβοι γίνονται μόνοι σε μεγάλους δρόμους ;
      Βασικό στοιχείο ανάμεσα σε άλλα για τη δημιουργία κόμβου είναι το κυκλοφοριακό φορτίο μιας διασταύρωσης, το οποίο μπορεί να υπάρχει και σε μικρότερους δρόμους. Ειδικά στη Βέροια που δεν έχει πολλούς δρόμους (για διάφορους λόγους), όσοι υπάρχουν έχουν πάντα μεγάλο κυκλοφοριακό φορτίο. Άρα είναι απαραίτητη κάποιου είδους παρέμβαση, είτε μα φανάρια που καθυστερούν τη ροή των οχημάτων είτε με κυκλικό κόμβο που δεν σταματά τη ροή αλλά τη διευθετεί κατά κάποιο τρόπο. Αυτό είναι το βασικό σκεπτικό.
      Από εκεί και μετά το αν κάποιοι δεν τους βολεύει διότι έμαθαν να τρέχουν ή να παρκάρουν παράνομα στα σημεία των κόμβων είναι άλλη υπόθεση και δεν έχει σχέση με την λειτουργία των κόμβων. Το μόνο που έχει κάποια αντικειμενική λογική είναι το σφάλμα και η δυσκολία κυκλοφορίας των λεωφορείων, φορτηγών και άλλων μεγάλων οχημάτων στον όποιο κόμβο, όπως για παράδειγμα στο Βυζαντινό Μουσείο στην κατεύθυνση καθόδου της οδού Θωμαΐδου. Αλλά και για αυτό δεν φταίει ο κόμβος ως μέσω διαχείρισης της κυκλοφορίας αλλά προφανώς η μελέτη του κόμβου.
      Δεν είναι λογικό σε όλο τον κόσμο σε μικρούς αλλά και σε μεγάλους δρόμους να έχουν δώσει λύσεις στο κυκλοφορικό οι κυκλικοί κόμβοι και εδώ στη Βέροια να τους αμφισβητούμε. Να κρίνουμε την εφαρμογή της κάθε μελέτης - κατασκευής να το καταλάβω.
      Άρα ας αφήσουμε να ολοκληρωθούν να τους χρησιμοποιήσουμε και μετά να αξιολογήσουμε και να αποδώσουμε τις όποιες αποδεδειγμένες ευθύνες.

      Διαγραφή
  20. Ευθείς και μεγάλοι δρόμοι ΜΕΣΑ σε κεντρικά και πολυσύχναστα σημεία της πόλης, κοντά σε σχολεία και όπου γενικώς πεζοί πρέπει να διασχίζουν τους δρόμους γιατί είναι πυκνοκατοικημένη περιοχή,είναι έγκλημα! Προσαρμοστείτε λίγο στην λογική και ενδιαφερθείτε για την ασφάλεια και των πεζών. Έχουν κι αυτοί δικαίωμα να κυκλοφορούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που τα είδες γραμμένα αυτά ;
      Τα πάντα μπορούν να ρυθμιστούν και όλοι μας να κυκλοφορούμε με ασφάλεια αρκεί να προσαρμοστούμε. Το ότι είχαμε συνηθίσει σε κάποιου είδους κυκλοφορία που μας βόλευε δεν σημαίνει ότι είναι και η ορθή.

      Διαγραφή
  21. Όποιος δεν έκανε ποτέ λάθος, δεν έχει δοκιμάσει ποτέ κάτι καινούργιο
    al einsteyn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΣΤΟ ΜΑΚΡΟΧΩΡΙ -ΔΙΑΒΑΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Ο ΠΡΩΤΟΣ Κ.ΚΟΜΒΟΣ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ;;; ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΣΤΟ "ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ " ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ "ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ". ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΟΥΤΕ ΦΑΝΑΡΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΗΡΧΕ ΑΠΟ ΠΟΛΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ( ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΜΙΣΑΩΡΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ) ΟΥΤΕ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΧΑΜΕ.
    ΕΛΛΕΙΨΗ ΔΙΑΒΑΣΕΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΙΣΕΩΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ ΦΩΤΙΣΜΟΥ ΕΛΕΓΧΩΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ.
    ΒΡΗΚΑΜΕ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΝΑΜΕ! ΑΣ ΕΙΝΑΙ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ "ΑΝΑΠΛΑΣΕΙΣ" ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΩΡΟΛΟΓΙΟΥ . ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ Η ΠΑΛΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑ Η ΡΟΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΜΆΤΗΜΑ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ. ΜΕΤΑ ΤΙΣ "ΜΕΓΑΛΕΣ ΙΔΕΣ" ΚΑΙ ΤΙΣ "ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ" ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΕ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ.
    ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΝΑ ΛΕΝΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ : ΕΡΓΑ ΧΩΡΙΣ ΜΥΑΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ