Σε δηλώσεις του ο Διοικητής του Νοσοκομείου Ηλίας Πλιόγκας τόνισε τα εξής: «Η σκληρή δουλειά, η ομαδική προσπάθεια του ικανού προσωπικού μας και η απόλυτη αφοσίωση όλων μας φέρνει καρπούς, αναγνώριση και επιβράβευση. Γιατροί, Νοσηλευτές, Διοικητική και Τεχνική Υπηρεσία ,το σύνολο των εργαζομένων μας στην κοινή προσπάθεια για την διαρκή βελτίωση και αναβάθμιση των Υπηρεσιών Υγείας. Προχωράμε! Δίπλα σε κάθε πολίτη»!
Τριπλή βράβευση του Νοσοκομείου Βέροιας στα Healthcare Business Awards
Τριπλή τιμητική διάκριση δέχθηκε το Γενικό Νοσοκομείο Βέροιας στα Healthcare Business Awards (Βραβεία Υγείας) για Δημόσιες και Ιδιωτικές Μονάδες Υγείας. Πιο συγκεκριμένα, βραβεύτηκε με χρυσό μετάλλιο για τις Ιατρικές Υπηρεσίες - Καινοτόμος Ιατροτεχνολογικός Εξοπλισμός - Υποδομές και με αργυρό μετάλλιο για την ενίσχυση της απασχόλησης με την πρόσληψη προσωπικού την περίοδο της Πανδημίας, αλλά και για την καινοτόμο Ενεργειακή Αναβάθμιση και προστασία του περιβάλλοντος.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπόν έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 17 Ιουνίου στη Βέροια, όταν σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό ανήλικης
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου (20/06) στο Βέρμιο, έπειτα από εκδήλωση πυρκαγιάς σε δασική έκταση κοντά στον επαρχιακό
-
Την τύχη του στο τηλεπαιχνίδι του STAR ο «Τροχός της Τύχης», με παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη, δοκίμασε ο Παρασκευάς
-
Με μία από τις πιο δυνατές στιγμές της φετινής διοργάνωσης συνεχίστηκε το βράδυ της Πέμπτης, 18 Ιουνίου, η «Εύηχη Πόλη 2026», καθώς










παντα τετοια!οι παικτες φερνουν το κυπελλο αλλα το management κανει ολοι το σκηνικο
ΑπάντησηΔιαγραφήBusiness? Μεχρι και τα νοσοκομεια καταντησαν μπιζνα...
ΔιαγραφήΜπραβο σας ...να ρωτησουμε ομως και τους ασθενεις πολιτες τι γνωμη εχουν για την ομαδικοτητα κυριως μεταξυ ιατρων ....
ΑπάντησηΔιαγραφήμεταξυ τους αλληλοβραβευονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Δασκαλακος από τα Γιαννιτσά όπως τον αποκαλούν οι ομοϊδεάτες του Βεροιωτες τους έβαλε τα γυαλιά . Συγχαρητήρια ΔΑΣΚΑΛΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΙΣΩΣ Ο ΠΙΟ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ. ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟ ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΔιαγραφήΜπράβο. Μπράβο. Μπράβο. Έχει γίνει απίστευτη μεταμόρφωση στο νοσοκομείο μας τα τελευταία χρόνια.Και μέσα στον κοβιντ. Συνεχίστε έτσι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είναι καλά οι χορηγοί που βάζουν κανένα εξοπλισμό και ο Κοσμακης κάνει κ καμία εξέταση. Με ελλιπές προσωπικό και ένα σύστημα υγείας κατακερματισμένο,μάλλον θα έπρεπε να πάρετε το χρυσό βατόμουρο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν τω μεταξύ το ένα βραβείο είναι για τις προσλήψεις που έγιναν και δεν είχαν προηγούμενο τα τελευταία χρόνια αλλά εσύ το χαβά σου.Ρε ζαιοι είστε για γέλια αν όχι για κλάματα!
ΔιαγραφήΤο Νοσοκομείο μας ήταν σε μαύρο χάλι πριν την πανδημία. Μέσα στην κρίση όχι μόνο άντεξε αλλά άλλαξε εντυπωσιακά. Κι αυτό τον αναγνωρίζουν ακόμη και οι πιο κακοπροαιρετοι.Ολα τα άλλα είναι "να χαμε να λέγαμε ".Εύγε σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό βιτρίνα μια χαρά
ΑπάντησηΔιαγραφήτο βασικο παραπονο του κοσμου ηταν και συνεχιζει να ειναι ο χρονος αναμονης για εξεταση και πολυ περισσοτερο για χειρουργια
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πούμε κι ένα ευχαριστώ στην περιφέρεια , που χρηματοδότησε την τεράστια επέκταση και αναβάθμιση του νοσοκομείου Bεροιας. Πολυ ευχάριστο που βραβεύονται τα νοσοκομεία Ημαθίας , για 2 συνεχόμενες χρονιές ! Πέρυσι η Νάουσα , με το πλατινένιο μάλιστα , φέτος η Βέροια ! Εύγε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο στον δκτη έδωσε καθημερινό αγώνα παρα τον πόλεμο που έτρωγε. από αυτούς που δεν πατάν στο γραφείο τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο, τα συγχαρητήρια, παίρνετε και βραβεία για τις μολύνσεις των ασθενών μετά τα χειρουργεία;
ΑπάντησηΔιαγραφή