H Βέροια μπαίνει σε νέα τεχνολογικά δεδομένα, όσον αφορά την ταχύτητα του διαδικτύου. Σε λίγες εβδομάδες, αρκετές περιοχές θα αναβαθμιστούν και θα έχουν ταχύτητες από 50άρα έως 100άρα γραμμή. Σιγά-σιγά, η πρωτεύουσα της Ημαθίας θα γεμίσει με οπτικές ίνες (σε μεγάλο κομμάτι έχουν ήδη τοποθετηθεί), κάτι που σημαίνει πως θα βελτιωθεί πάρα πολύ η χρήση του διαδικτύου. Επιτέλους, πάμε για... «σφαίρα» γραμμή internet!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)





hcn και nova ταυτόχρονα έργα κάνουν. Η hcn δίνει 1000αρα και η nova 10000αρα (10gbit)
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ρεύμα μας κόβουνε ρεεε... 100άρα γραμμή θα έχουμε??
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ανταγωνισμος θα ρίξει τις τιμές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι δεν λειτουργάει ο καπιταλισμός?
Δεν ?
ΕΝΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ Ε ?? ΜΙΑ 100ΣΤΑΡΑ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΗΝ ΧΕΣ@
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ τότε όλα καλά!!! Σωθηκαμε!! Να δούμε πως θα βγει ο χειμώνας που ευτυχώς ακόμα δεν ήρθε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάλτε τα καλώδια των οπτικών ινών στον ποπό σας για να ζεσταθείτε τον χειμώνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμα προσπαθούν - από το ΔΕΔΔΗΕ - να φτιάξουν τη ζημία 3 μέρες μετά που προκάλεσαν τα τζιμάνια που έκοβαν το δρόμο και έκοψαν και υπόγειο καλώδιο. Έκαναν άνω κάτω το κέντρο.
ΑπάντησηΔιαγραφή