Ελεύθερη η διέλευση των οχημάτων
Κατά κύματα επιστρέφουν στη Θεσσαλονίκη χιλιάδες εκδρομείς, οι οποίοι έφυγαν για το 3ήμερο της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου. Στα διόδια των Μαλγάρων βρίσκονται χιλιάδες αυτοκίνητα, σχηματίζοντας ουρές χιλιομέτρων. Οι υπεύθυνοι των διοδίων αποφάσισαν να αφήσουν ελεύθερη τη διέλευση των οχημάτων, προκειμένου να διευκολύνουν τη ροή και να μη σημειωθούν μεγαλύτερες καθυστερήσεις. Ευτυχώς δεν υπήρξε κάποιο ατύχημα, με τους άνδρες της Τροχαίας να βρίσκονται σε εγρήγορση για την εύρυθμη λειτουργία της Εθνικής Οδού.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπών έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
O ιατρός χειρουργός - ουρολόγος ανδρολόγος Μέρκος Κόλβατζης αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του ΑΠΘΜε βαθμό «Άριστα» αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ο ιατρός χειρουργός
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Η πρώτη ουσιαστική δοκιμασία για την οργανωτική και πολιτική δυναμική της «Ελπίδας για τη Δημοκρατία» στην Ημαθία έρχεται την Τετάρτη 1
-
Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε νωρίς το πρωί του Σαββάτου 27 Ιουνίου στην Εγνατία Οδό λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη. Το δυστύχημα έγινε
-
Με ελλιπή φάκελο η δεύτερη εταιρεία αποκλείστηκε από την διαδικασία





Αυτούς δεν είναι για να τους λυπάσαι.....είναι επιλογή τους.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι επειδή η βενζίνη έχει ακριβύνει! Όπως φαίνεται ,όχι για όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Έλληνας πεινάει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι από αύριο τα ίδια πάλι,δεν έχουμε λεφτά για πετρέλαιο,για ΔΕΗ για σούπερ μάρκετ.ΕΛΕΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κακοψυχιά και το κόμπλεξ μερικών ανθρώπων είναι απίστευτη! Ντροπή σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήουτε κομπλεξ ουτε τιποτα! απλα υπαρχει κοσμος ( που δε φαινεται σε αλλη περιτπωση) που εχει διαθεσιμο χρημα και για τετοια ωραια πραγματα! παντα υπηρχε και παντα θα υπαρχει. ισως τωρα η ψαλιδα να ανοιγει περισσοτερο;;;
ΔιαγραφήΟ κόσμος πεινάει και αυτοι πάνε βόλτες. Α ρε να ερθει ο συριζας. Τι εκανες; Πήγες βόλτα ενω άλλοι πεινάνε; Κατάσχεση το αυτοκίνητο, να το πουλήσουμε , να πάρουμε τα λεφτά και να τα δώσουμε στους φτωχοί. Πήγες εκδρομή στη Βουλγαρία που άλλοι πεινάνε;; Αφαίρεση ιθαγένειας. Αγόρασες πάστες; Τι λε ρε συ. Αλλοι δεν εχουν ψωμί να πάρουν. Κατάσχεση τις πάστες να τις φάνε οι τοπικοί της καθοδήγησης για να εχουν δυνάμεις να καθοδηγούν. Γκιούμια. Ε γκιούμια.
ΑπάντησηΔιαγραφή