Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

«Κραυγή αγωνίας» από τον Διευθυντή του 1ου Λυκείου: «Θέλουμε περισσότερους μαθητές»

«Οι μαθητές δεν έχουν ούτε 50 λεπτά για το εισιτήριο ενός λεωφορείου»
Τον βαθύτατο προβληματισμό τους για την μελλοντική λειτουργία του σχολείου εξέφρασαν στο Δημοτικό Συμβούλιο ο Διευθυντής και ο Υποδιευθυντής του 1ου Λυκείου Βέροιας. Στις τοποθετήσεις τους στο Δημοτικό Συμβούλιο τόνισαν πως χρειάζονται περισσότερους μαθητές, καθώς έδώ και πέντε χρόνια το σχολείο λειτουργεί με 9 τμήματα και έχει απώλειες πάνω από 80 μαθητές.

Δήλωσαν πως είναι λογικό τα περισσότερα παιδιά που κατοικούν στα Παπάκια, στο Ρολόι και στο Τσερμένι να επιθυμούν να πάνε στα Γιοτζαλίκια, λόγω απόστασης, αλλά αυτό εγκυμονεί κίνδυνο για το 1ο ΓΕΛ. 

Αν και αναγνώρισαν πως δεν είναι αρμόδιο το Δημοτικό Συμβούλιο, ωστόσο ζήτησαν στήριξη και να αλλάξει η χωροταξική κατανομή των μαθητών λυκείων για να λυθεί οριστικά το πρόβλημα. 

Μεγάλη αίσθηση προκάλεσε ο ισχυρισμός του Υποδιευθυντή πως υπάρχουν μαθητές που δεν έχουν ούτε 50 λεπτά για εισιτήριο ενός λεωφορείου, προκειμένου να έρθουν στην σχολική μονάδα. 

Όπως τόνισε: «Καθημερινά, όλο και περισσότεροι γονείς διαμαρτύρονται, γιατί δεν μπορούν να δώσουν χρήματα στα παιδιά τους για να φτάσουν στο σχολείο. Πολλές φορές, οι νεαροί μαθητές αναγκάζονται να έρθουν με τα πόδια και δυσκολεύονται, γιατί είναι μακριά το σχολείο και έχει δύσκολη πρόσβαση».


Από την πλευρά της η Αντιδήμαρχος Παιδείας Συρμούλα Τζήμα απάντησε πως η μείωση των μαθητών είναι αισθητή σ' όλα τα λύκεια της Βέροιας και δεν έχει να κάνει μόνο με το 1 ΓΕΛ. Υπάρχει μειωμένη τάση του μαθητικού δυναμικού, λόγω της υπογεννητικότητας. 

Επίσης, τόνισε πως τα περισσότερα λύκεια της Βέροιας έχουν τρία τμήματα, ενώ όσα είχαν τέσσερα τμήματα, αυτό οφειλόταν σ' ένα μέρος και στους πρόσφυγες, που φέτος δεν υπάρχουν. 

Όσον αφορά το χωροταξικό, η Αντιδήμαρχος είπε πως θα πρέπει η Διεύθυνση να είναι πολύ προσεκτική, ώστε να μην δημιουργήσει επιπλέον πρόβλημα με το χωροταξικό, σε σχέση με τις αντιδράσεις που είχαν εκφραστεί σε σχέση με την απόσταση από την κατοικία των μαθητών και το αυξημένο κόστος μετακίνησης.

13 σχόλια:

  1. Το εκάστοτε σχολείο προσδιορίζεται από την ποιότητα των καθηγητών του. Αν είχε καλούς και σωστούς καθηγητές, δεν θα είχε καμία σημασία η απόσταση . Θα ερχόντουσαν από την άλλη άκρη της Βέροιας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς συμπεριλαμβανομένου και του διευθυντή!

      Διαγραφή
    2. Με τετοιους καθηγητες ψαξε βρες ακρη ΕΛΕΟΣ!!!

      Διαγραφή
    3. το επίπεδο που κρατάει ένα σχολείο ή μία επιχείρηση βασίζεται κατά 90% στο επίπεδο του διευθυντή. Αυτός είναι ο καπετάνιος. Αυτός παίρνει τις αποφάσεις για να ρίξει στα βράχια το πλοίο, αυτός επιτρέπει στο προσωπικό του να χαλαρώνει την ώρα του μαθηματος

      Διαγραφή
  2. Θα έπρεπε να γίνει σωστότερος σχεδιασμός και το 1ο λύκειο να μετατραπεί σε γυμνάσιο με λυκειακές τάξεις και πιθανή μετονομασία σε γυμνάσιο Πανοράματος. Το να ζητά ειδική μεταχείριση ο διευθυντής του Λυκείου είναι αν όχι προσβλητικό για τη νοημοσύνης μας, τουλάχιστον γελοίο. Αλλά προφανώς το να είναι κάποιος τόσα χρόνια διευθυντής πιθανότατα διαστρεβλώνει την πραγματικότητα. Και με την ευκαιρία τι γίνεται με κείνη τη ρημάδα αξιολόγηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δάσκαλε ψάξε γιατί τα παιδιά δεν θέλουν να έρθουν στο σχολείο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρώτα από όλα θα πρέπει να βελτιωθούν οι καθηγητές τους ως προς την επαγγελματική τους επάρκεια (μιλάω για το συγκεκριμένο σχολείο), και όχι να κάνουν χαβαλέ στην στις τάξεις με τους μαθητές, και να τους μαθαίνουν οι καθηγητές μόνο για την ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ του 1917, και την ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΩΛΕΤΑΡΙΩΝ.
    Όταν βλέπουν οι γονείς τέτοια γεγονότα να συμβαίνουν εντός των ωρών διδασκαλίας γιατί να στείλουν σε εσάς τα παιδιά τους ?.
    (ένας από τους γονείς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσείς νομίζετε ότι φταίει το εισιτήριο? Μάλλον κάτι άλλο φταίει ψάξτε το

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όταν οι καθηγητές σας αρχίσουν να συμπεριφέρονται σωστά στα παιδιά χωρίς να υποβαθμίζουν κανένα από αυτά για το διάβασμά τους ή την νοημοσύνη τους, ζητήστε ό,τι θέλετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ισως αν σταματήσετε να πολιτικοποιείτε το σχολείο οι μαθητές να θελήσουν να επιστρέψουν στο άλλωτε καλύτερο λύκειο της πόλης. Ίσως αν προτάξετε το συμφέρον του μαθητή και όχι της πολιτικής παράταξης ή του καθηγητή να επιστρέψουν οι μαθητές. Ίσως αν κάποιοι καθηγητές δεν προωθουσαν τις καταλήψεις επειδή "σταζει το υπόστεγο της αυλής" για τα πολιτικά τους συμφέροντα να επιστρέψουν οι μαθητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πριν εκφραστούμε δημόσια για ένα πρόβλημα θα ήταν χρήσιμο να αναζητήσουμε τις αιτίες του. Στην συγκεκριμένη περίπτωση οι αρμόδιοι φορείς πριν λίγα χρόνια μεταστέγασαν το 2ο ΓΕΛ Βέροιας από ένα κτίριο απέναντι από την Αστυνομία στα Γιοτζαλίκια και μάλιστα το συστέγασαν με το 1ο Γυμνάσιο Βέροιας που μέχρι ότε ήταν το σχολείο "τροφοδότης" του 1ου ΓΕΛ. Έτσι έμεινε μια μεγάλη περιοχή της πόλης χωρίς λύκειο και βρέθηκαν δυο λύκεια στην ίδια γειτονιά με το 2ο ΓΕΛ να είναι σε πλεονεκτική θέση. Μην ψάχνουμε λοιπόν αλλού τις αιτίες. Σαν κηδεμόνας μαθητή αυτού του σχολείου έζησα το πόσο φροντίζουν τους μαθητές τους η διεύθυνση και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου. Είναι το λιγότερο άδικα τα πικρόχολα σχόλια για το σχολείο που χρόνια τώρα διακρίνεται για τις δραστηριότητες, για τις επιτυχίες και πάνω από όλα για την ποιότητα των μαθητών και των μαθητριών του. Ας φροντίσουμε να ενημερωνόμαστε όταν προκύπτουν τα ζητήματα και να είμαστε ενεργοί πολίτες όταν παίρνονται αποφάσεις που λύνοντας ένα πρόβλημα δημιουργούν περισσότερα. Μήπως είναι η ώρα οι αρμόδιοι να φροντίσουν για μια νέα δίκαιη για το 1ο ΓΕΛ κατανομή των μαθητών; Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ