Πρόστιμο και στον πελάτη
Πρόστιμο και λουκέτο επιβλήθηκε σε ιδιοκτήτη καφετέριας σε χωριό της Ημαθίας, στο πλαίσιο των ελέγχων που πραγματοποιεί η Αστυνομία για την αποφυγή εξάπλωσης του κορωνοϊού. Συγκεκριμένα, σε έλεγχο που πραγματοποίησαν οι Αστυνομικοί την Πέμπτη 7/4, εντόπισαν να εξυπηρετείται ένας πελάτης, ο οποίος δεν διέθετε τα απαραίτητα πιστοποιητικά. Οι Αστυνομικοί βεβαίωσαν την παράβαση και επέβαλαν πρόστιμο ύψους 5.000 ευρώ πρόστιμο στον ιδιοκτήτη, καθώς και επιβολή δεκαπενθήμερης αναστολής λειτουργίας της επιχείρησής του, ενώ στον πελάτη επιβλήθηκε και το ανάλογο πρόστιμο, ύψους 300 ευρώ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)





Μήπως να αναφέρεται και ποιες είναι οι επιχειρήσεις που παίρνουν το πρόστιμο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι μπράβο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλείστε όλες τις επιχειρήσεις.
Και μετά θα κάνουμε το σ@@@@ μας,παξιμάδι!
Σε λίγο θα πούμε το ψωμί ψωμάκι αλλά εμείς ασχολούμαστε ακόμα με τον ιό
ΑπάντησηΔιαγραφήα γεια σου
ΔιαγραφήΣε ποιο χωριό είναι ξέρουμε;
ΑπάντησηΔιαγραφή