Off τα φανάρια της Πιερίων
Εκτός λειτουργίας είναι τα φανάρια στην είσοδο της Βέροιας στην οδό Πιερίων. Οι φωτεινοί σηματοδότες στην διασταύρωση που ενώνει τη Βέροια με τον περιφερειακό και την έξοδο προς Εγνατία, είναι για ακόμα μια φορά εκτός λειτουργίας, με τους οδηγούς να κινούνται... αυτοβούλως. Μεγάλη προσοχή απαιτείται στο σημείο από τους διερχόμενους οδηγούς, ειδικά αυτούς που ανεβαίνουν από τον περιφερειακό για να στρίψουν είτε δεξιά για να μπούνε στην πόλη, είτε αριστερά για να βγούνε στην Εγνατία, καθώς τα οχήματα που κινούνται επί της Πιερίων αναπτύσσουν πιο υψηλές ταχύτητες.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπών έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου (20/06) στο Βέρμιο, έπειτα από εκδήλωση πυρκαγιάς σε δασική έκταση κοντά στον επαρχιακό
-
Πάνω από 15 παραστάσεις και συναυλίες για μικρούς και μεγάλους - Πάρτε ατζέντα και σημειώστε!
-
Μια ασυνήθιστη εικόνα αντίκρισαν το μεσημέρι της Πέμπτης 25 Ιουνίου 2026 οι διερχόμενοι οδηγοί στον περιφερειακό της Βέροιας, αλλά και όσοι
-
«Να διερευνηθούν πλήρως τα αίτια του περιστατικού και να αποδοθούν οι ευθύνες όπου υπάρχουν», ζητά το Σωματείο




Δεν δουλεύουν εδώ και μέρες.στο Τσακ γλιτώνουν το ατύχημα κάθε φορά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάντε κάτι για να μην υπάρξουν ατυχήματα δεν είναι σωστό πολλές φορές δεν λειτουργούν τα φανάρια και αυτό είναι μεγάλο λάθος
ΑπάντησηΔιαγραφήΤουλάχιστον 3 με 4 μέρες δεν δουλεύουν . Μάλλον Χ*****ν όλοι
ΑπάντησηΔιαγραφήοταν για καποιο λογο ( οποιοδηποτε) βλεπουμε τα φαναρια να αναβοσβηνουν στο κιτρινο κοβουμε ταχυτητα ( ετσι κι αλλιως το οριο εκει, αλλα και σε ολα τα φαναρια της πολης ειναι 50χλ το πολυ) και ισχυουν οι πινακιδες και " ο εκ δεξιών". τωρα αμα και εαν και επειδη και μπλα μπλα μπλα ...τοτε εχουμε ατυχηματα!!! ειδικα απο το Σαββατο το μεσημερι και μετα η κυκλοφορια εκει ειναι ελαχιστη μεχρι το πρωι της Δευτερας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠες τα αυτονόητα και μπράβο σου.
ΔιαγραφήΣωστά να τα κλείνουμε επειδή εσύ γουστάρεις κόντρες σε άδειους δρόμους. Δεν είσαι στο χωριό σου κατάλαβε το. Και όταν είναι ανοικτά τα φανάρια νταλίκες στρίβουν με αναμμένο το κόκκινο προς την περιφερειακό αδιαφορώντας πλήρως. Που είναι η τροχαία να τους κόψει τον ....? Τροχαία δεν υπάρχει, τί άλλο θέλεις!
Διαγραφήεδώ και 4 μέρες δεν λειτουργούν. Επικοινωνία με τροχαία και δήμο και είπαν πως είναι ευθύνη ιδιότητη η επισκευή τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤης Περιφέρειας είναι τα φανάρια - μη λετε παπατζιλικια
ΔιαγραφήΕξυπνάδες ένα σωρό. Τα φανάρια είναι ευθύνη της κάθε περιφέρειας. Βλακείες να μην λέτε.
ΔιαγραφήΠοια Κυριακή πρωί!! Τετάρτη μέρα είναι !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ παλι δεν κατάλαβα ποτέ πως γίνεται σε κάθε μπόρα και χιονιά να χαλάνε τα φανάρια; Αυτό συμβαίνει σε όλα τα φανάρια η μόνο στα δικά μας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι από τα καλά. Χαμήλ μπατάρ!
ΔιαγραφήΚαταργηστε επιτέλους τα φανάρια σε αυτή την πόλη και ειδικά στην Πιεριων και στο Γαλαξία όλες οι σύγχρονες πόλεις εχουν πλέον σε τέτοια σημεία κυκλικούς κόμβους. Ππηγαίνω στην Λάρισα τακτικά και για διασχίζω περιφεριακά την πόλη περνώντας απο εξι κυκλικούς κόμβους επιφορτισμένης κίνησης χωρίς κανένα πρόβλημα. Οι δικοί μας συγκοινωνιολόγοι δεν μπορούν να σκεφτού και πράξουν κάτι παρόμοιο,
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλες οι σύγχρονες πόλεις έχουν φανάρια. Για να έχεις κυκλικούς κόμβους πρέπει να έχεις παιδεία. Και στην Ελλάδα παιδεία στην οδήγηση μέσα σε πόλεις ΔΕΝ υπάρχει. Δεν είμαστε Αγγλία, ούτε Σουηδία. Κάτι κολλημένοι ονειρεύονται κυκλικούς κόμβους εδώ. Ούτε στα χωριά!
ΔιαγραφήΗ απάντηση στην γνωστή καραμέλα των κυκλικών κόμβων για τα χάλια της Βέροιας με την πλήρη ανυπαρξία φωτεινών σηματοδοτών μέσα στην πόλη.Γιατί δεν βάζουν "κυκλικούς κόμβους"? Ότι στραβό έχει πετάνε ένα "κυκλικοί κόμβοι" και "λύθηκε".
ΑπάντησηΔιαγραφή