Χάλασε ο κάδος απορριμμάτων ή κάηκε η λάμπα που βρίσκεται στην γειτονιά σου; Πλέον, μέσω της εφαρμογής app «Δήμος Βέροιας» μπορείς να υποβάλλεις το αίτημά σου, εύκολα και γρήγορα, στην αρμόδια υπηρεσία του δήμου και να ενημερώνεσαι για την εξέλιξη του αιτήματος! Όπως αναφέρει ο Αντιδήμαρχος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης – Ψηφιακής Πολιτικής – Καινοτομίας Καλλίστρατος Γρηγοριάδης, τα βήματα είναι τα εξής:
1. «Κατεβάζεις» την εφαρμογή του Δήμου Βέροιας:
iOS: https://apple.co/3oGKNTP
android: http://bit.ly/2Le0dkL
2.Επιλέγεις «Αναφορά προβλήματος».
3. Φωτογραφίζεις το πρόβλημα και το αναφέρεις.
4. Σημειώνεις την ακριβή τοποθεσία στους χάρτες της google ή αναφέρεις τη διεύθυνση ολογράφως στο πεδίο «Διεύθυνση».
5. Το αίτημα έχει δρομολογηθεί αυτόματα στο κατάλληλο τμήμα του δήμου.
6. Ενημερώνεσαι μέσω e-mail για την πρόοδο του αιτήματος μέχρι αυτό να επιλυθεί.
Βελτίωσε τον Δήμο σου με ένα κλικ! Είναι στο χέρι σου!
https://bit.ly/2WNbPRI
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Την πόλη της Βέροιας επισκέφθηκε η Νανά Αηδόνα. Η «εκλεκτή» του Απόστολου Τζιτζικώστα για την θέση της Περιφερειάρχη Kεντρικής
-
Μεγαλώνοντας η Κατερίνα ολοένα και χάνει την αυτοπεποίθηση που είχε ως παιδί καθώς συναντάει εμπόδια μπροστά της από κάθε κατεύθυνση,
-
Έφυγε από την ζωή η Γλυκερία (Ρούλα) Παχατουρίδου. Ο Πρόεδρος του ΣΟΦΨΥ Ημαθίας Γιώργος Σαλιάγκας με επίσημη ανακοίνωσή του
-
Το Χιονοδρομικό Κέντρο Ελατοχωρίου, ένας από τους αγαπημένους προορισμούς για τους λάτρεις του χειμερινού αθλητισμού και της φύσης,
-
Άνοιξε σήμερα στην Παναγή Τσαλδάρη και θα ανατρέψει τα δεδομένα! Τι είναι;
-
Προχωρούν οι εργασίες στον Ε65, ο οποίος μόλις ολοκληρωθεί στο σύνολό του θα εξασφαλίσει ταχύτερη και ασφαλέστερη πρόσβαση σε ένα πλήθος
-
Την κορδέλα έκοψε ο Νέστορας Κολιός από τα Γιάννενα Ο καιρός έκανε το χατήρι και το μεσημέρι της Κυριακής 8 Δεκεμβρίου
-
Με περίπου 650 δρομείς που στήθηκαν στην γραμμή εκκίνησης στη Βεργίνα, ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής 8/12 ο 11ος Φιλίππειος
-
Πάγωσαν όλα στο Σέλι, με τη θερμοκρασία να πέφτει το βράδυ υπό του μηδενός και σε συνδυασμό με το χιόνι που έπεσε τις προηγούμενες ημέρες
-
Θλίψη επικρατεί στην Πέλλα, καθώς πέθανε ο αντιδήμαρχος Δ.Ε. Κρύας Βρύσης Θεόφιλος Κουπτσίδης. Ο δήμος Πέλλας, με ανακοίνωσή του,
Kala 8a paei ayto
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω μια ερώτηση πρακτικής φύσεως. Αφού εγώ θα στείλω απλά μια φωτογραφία και μια διέυθυνση πως θα δρομολογηθεί στο "κατάλληλο τμήμα" του δήμου. Δηλαδή είναι θέμα περιοχής μόνο? Υπάρχει η δυνατότητα να επιλέγει ο χρήστης μέσα από κάποιο μενού; πχ. κάδος σκουπιδιών/ανακύκλωσης, παράνομη σταθμευση κτλ.
ΑπάντησηΔιαγραφή6. Ενημερώνεσαι μέσω e-mail για την πρόοδο του αιτήματος μέχρι αυτό να επιλυθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε πότε δλδ θα μου στέλνει email? Ας μου στείλεις και κανένα βίντεο πως να αλλάξω τη λάμπα και όλα καλά μην ταλαιπωρούμαι και τους υπαλλήλους του δήμου.
αυτό το απλικέσιο είναι για τον Θόδωρο, που τρέχει στα άλση και στα λαγκάδια για να καταγράψει τα κακώς κείμενα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Θόδωρος ποιός είναι;
ΔιαγραφήΠολυ καλη ιδεα! Μπραβο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩχ. Λυπάμαι τους υπαλλήλους του δήμου.... Ποιος τους σηκώνει από τα γραφεία τώρα και από τα καφέ ;; Κάτι θα σκεφτούν δεν τους φοβάμαι
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλό για αρχή. Το πρακτικό μέρος και την συνέχεια να δούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή δεν υπάρχει εσωτερικό σύστημα καταγραφής των προβλημάτων στο δήμο; Δεν υπάρχει κατανομή των περιοχών και των προβλημάτων σε συγκεκριμένους υπαλλήλους που η δουλειά τους είναι να έχουν την επίβλεψη μιας περιοχής;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως όλη η ιστορία εδώ είναι να δείξουμε καινοτομία για το ΕΣΠΑ.
Πάλι τα ίδια
Σχέδια επι χάρτου. Με τεράστια επιτυχία πάντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως αυτό θα ησυχάσει αυτούς που έχουν την αρμοδιοτητα;;; σωστή η κίνηση αλλά για άτομα άλλης κουλτούρας και σε επίπεδο υπηρεσιών και πολιτών. Ένα παράδειγμα...δηλώνεις βλάβη ύδρευσης και περίμενεις ένα μήνα με κόστος για την υπηρεσία σε ενέργεια και εικόνας του Δήμου. Κύριοι σε όλα τα ζητήματα απαιτείται προγραμματισμός και αυστηρή επίβλεψη απόδοσης έργου, το οποίο δυστυχώς δεν υπάρχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς ελπίσουμε να υπάρξει συνέχεια σε αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης θα πρέπει ο πολίτης που στέλνει ένα αίτημα να μπορεί να έχει πληροφόρηση για το αίτημα αυτό εάν επιλύθηκε πότε θα επιλυθεί ή αν δεν επιλυθεί για ποιον λόγο δεν έγινε η επίλυση.
Παλαιότερα ο Δήμος είχε κάνει μια αντίστοιχη web εφαρμογή. Είχα αναρτήσει περίπου 15 θέματα που είχα δει στην πόλη. Από απλά έως πολύπλοκα.
Παρακολουθούσα επί ένα έτος εάν υπάρχει κάποια αλλαγή. Μετά το έτος υπήρξε αλλαγή.......διαγράφτηκε η εφαρμογή και δεν ήταν προσβάσιμη.
Μπορώ να το ξανακάνω και όσες φορές χρειαστεί. Θα πρέπει όμως να υπάρξει υπέυθυνη αντιμετώπιση σε αυτό από τις υπηρεσίες του δήμου.
Επίσης θα πρέπει οι υπηρεσίες να απλοποιήσουν διαδικασίες. Δεν είναι δυνατόν για να δηλώσω ένα σκυλί να πρέπει να περάσω από ποόσους υπαλλήλους και να συμπληρώσω και να υπογράψω τόσα έγγραφα. Μια διαδικασία που θα έπρεπε απλά να ενημερώνει ηλεκτρονικά ο κτηνίατρος και να τελειώνει εκεί.
Για τις στάσεις για τα αστικά της πόλης θα γράψω άλλη φορά γιατί έχω πολλά να πω.