87 νέα κρούσματα καταγράφηκαν στην Ημαθία
Στα 2.807 ανέρχεται ο αριθμός των κρουσμάτων που ανακοίνωσε σήμερα ο ΕΟΔΥ. 38 είναι οι συμπολίτες μας που κατέληξαν το τελευταίο 24ωρο, ενώ 388 είναι οι συμπολίτες μας που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι στις ΜΕΘ, σύμφωνα με τα δεδομένα που έχουν δηλωθεί και καταγραφεί μέχρι τις 15:00 το μεσημέρι της 7ης Σεπτεμβρίου 2021. Στην Ημαθία σήμερα καταγράφηκαν 87 νέα κρούσματα, με τον αριθμό των κρουσμάτων που καταγράφηκαν στον νομό μας από την αρχή της πανδημίας να ανέρχεται στα 6.544.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπόν έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 17 Ιουνίου στη Βέροια, όταν σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό ανήλικης
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου (20/06) στο Βέρμιο, έπειτα από εκδήλωση πυρκαγιάς σε δασική έκταση κοντά στον επαρχιακό
-
Την τύχη του στο τηλεπαιχνίδι του STAR ο «Τροχός της Τύχης», με παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη, δοκίμασε ο Παρασκευάς
-
Με μία από τις πιο δυνατές στιγμές της φετινής διοργάνωσης συνεχίστηκε το βράδυ της Πέμπτης, 18 Ιουνίου, η «Εύηχη Πόλη 2026», καθώς






Μέσα στη πανδημία συναυλίες μου ήθελαν οι διάνοιες. Χωρίς αποστάσεις, χωρίς μάσκες (στο πηγούνι) και να τραγουδούν δίπλα-δίπλα. Με τα 2/3 του νομού ανεμβολίαστους. Σκέψου να ανοίξουν και τα σχολεία. Το lockdown είναι θέμα χρόνου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτα ειναι τα χαλια της ΚΕΠΑ , μην βγει ο δημαρχος και μας λεει οτι εχουμε κρουσματα ? Συναυλιες και γλεντια κανει , ο κοσμος παει . Νατα τα κρουσματα, και ανοιγουν και τα σχολεια ..... οποιον παρει ο χαρος
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέρμα το παραμύθι της ατομικής υπευθυνότητας,ο κορονοιος είναι θέμα συλλογικής στοχευμένης υπευθυνότητας. Με το να σε πετώ το κόκκαλο (εμβόλιο) δεν λύνω το θέμα, χρειάζεται σοβαρή, ουσιαστική και με διάλογο αντιμετώπιση! Τις λύσεις ούτε εγώ ούτε εσύ αλλά οι υπεύθυνοι κρατούντες ΤΩΡΑ,αν δεν μπορούν ή δεν τους κόβει δεν είναι κακό να το αφήσουν σε κάποιο που μπορεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι ακριβώς!!!Συναυλίες και λαικά προσκυνήματα.Συνωστισμοί και ανεμβολιαστικό κύμα.Η λαίλαπα πρό των πυλών!Οταν η ίδια η Αρχή αψηφά τα ενδημικά χαρακτηριστικά δεν υπάρχει σωτηρία.Οι ηλίθιοι ζούν ανάμεσα μας και πολλαπλασιάζονται
ΑπάντησηΔιαγραφήMosxaria trecte simera sti paolitsa k aurio tha klete am imaste klismenh st spiti me tsai k agries melises.osxaroa trecte. Uussstt
ΑπάντησηΔιαγραφή''Στο Άλσος αδελφές μου, στο Άλσος''....
ΑπάντησηΔιαγραφήθεοδωριδου, Νταλάρας, Πάολα άντε βρε και εις ανώτερα! συγχαρητήρια στον δήμο μας και σε όλους μας φυσικά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πεθάνουμε ολοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα εργοστάσια φρούτων ο χαμός από κρούσματα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλει μέτρο, η σοφοί της πόλης αποφάσισαν για 3 συναυλίες να μπούμε σε μίνι lockdown . Ντροπη
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως γίνεται ο "Χωραφάς" να κάνει εκδηλώσεις εν μέσω της πανδημίας και οι υπόλοιποι σύλλογοι όχι ? Να γίνει έρευνα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμβολιασμένοι χωρίς μάσκες και δήθεν ασφαλείς με χάχα και χουχου.... Και για όλα φταίνε οι ανεμβολιαστοι. ΑΧΕΠΑ 10 θετικοί πλήρως εμβολιασμένοι και έπονται καλοί
ΑπάντησηΔιαγραφήχθες παντως που πηγα για rapid test οι 3 που ηταν πριν απο μενα μού ειπαν οτι ηταν πληρως εμβολιασμενοι-εντος διαστηματος ανοσιας υποτιθεται- και ηταν και οι 3 θετικοι!!!και το καλο ξερετε ποιο ειναι ε??δεν τους υποχρεωνει ο νόμος να κατσουν καραντινα επειδη ειναι εμβολιασμενοι!!χα!η κοπελα που επαιρνε δειγματοληψια τούς φωναζε οτι πρεπει να μεινουν μεσα γιατι ειναι και ατομική τους ευθυνη-αυτο βεβαια μου το εξιστορησαν λιγο πιο μετα-....
ΑπάντησηΔιαγραφή