Πνίγηκε 64χρονος στην Σάρτη
Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε μεσημβρινές ώρες σήμερα, 64χρονος άνδρας, από την θαλάσσια περιοχή της Σάρτης του Δήμου Σιθωνίας Χαλκιδικής. Ο άνδρας μεταφέρθηκε από ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Πολυγύρου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Από την Λιμενική Αρχή του Όρμου Παναγιάς που διενεργεί προανάκριση, παραγγέλθηκε διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής στο εργαστήριο Ιατροδικαστικής και Τοξικολογίας Διαβατών.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.