Πρόστιμο και λουκέτο σε καφετέρια στην Ημαθία
2.οοο ευρώ και λουκέτο κόστισε στον ιδιοκτήτη καφετέριας στην Ημαθία η εξυπηρέτηση πελάτη στον εσωτερικό χώρο τους καταστήματος. Συγκεκριμένα, σε έλεγχο που έκαναν οι Αστυνομικοί την Τρίτη 24 Αυγούστου 2021, εντόπισαν εντός του καταστήματος να εξυπηρετεί πελάτη ο οποίος δεν διέθετε πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης. Οι Αστυνομικοί βεβαίωσαν την παράβαση και επέβαλαν πρόστιμο 2.000 ευρώ στον ιδιοκτήτη της καφετέριας και επιβολή 7ήμερης αναστολής λειτουργίας της επιχείρησης, ενώ επέβαλαν και 300 ευρώ πρόστιμο στον πελάτη.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.