Σε λειτουργία το νέο εμβολιαστικό κέντρο στο Νοσοκομείο Βέροιας
Ακόμα ένα σημαντικό βήμα έγινε στην μάχη κατά του κορωνοϊού στο Γενικό Νοσοκομείο της Ημαθίας. Όπως ανακοίνωσε ο Διοικητής Ηλίας Πλιόγκας, από το πρωί της Κυριακής ολοκληρώθηκαν οι εργασίες προετοιμασίας του νέου Εμβολιαστικού Κέντρου. Από αύριο Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου, θα λειτουργεί με εύκολη πρόσβαση, σε πιο άνετους και λειτουργικούς χώρους. «Προχωράμε με αυτοπεποίθηση και σιγουριά. Ο εμβολιασμός είναι το πιο κρίσιμο εθνικό στοίχημα των τελευταίων δεκαετιών. Κι εμείς θα το κερδίσουμε» ανέφερε σε δήλωσή του ο Διοικητής. Δείτε φωτογραφίες από το νέο εμβολιαστικό κέντρο:
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπών έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
O ιατρός χειρουργός - ουρολόγος ανδρολόγος Μέρκος Κόλβατζης αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του ΑΠΘΜε βαθμό «Άριστα» αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ο ιατρός χειρουργός
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Ένα ακόμη θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου (27/6) στη δυτική Θεσσαλονίκη, με έναν 42χρονο να χάνει τη ζωή του και
-
Η πρώτη ουσιαστική δοκιμασία για την οργανωτική και πολιτική δυναμική της «Ελπίδας για τη Δημοκρατία» στην Ημαθία έρχεται την Τετάρτη 1
-
Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε νωρίς το πρωί του Σαββάτου 27 Ιουνίου στην Εγνατία Οδό λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη. Το δυστύχημα έγινε









Συγχαρητήρια για τα κέντρα εμβολιασμου και για όλα όσα κατορθώσατε στην θητεία σας για τονοσοκομειοκ.Πλιογκα.Απο εμβόλια όμως τι γίνεται??
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα αφήσει τν κόσμο της ημαθιας για να τα πάρουν οο σύντροφοι του στν Πέλλα τι λέτε ;
Διαγραφήτι λες εχει ομωσ καραμελιτσες
ΑπάντησηΔιαγραφήΤά σκευάσματα - «ἐμβόλια» τῆς Pfizer, κατά τήν διαδικασία ἐγκρίσεως τσάκ - μπάμ, ἔ, fast track ἤθελα νά 'πῶ, δέν ἐχορηγήθησαν σέ κανένα ἄνθρωπο ἄνω τῶν 80 ἐτῶν (καί σέ κανένα κάτω τῶν 18). Νά τά λέμε καί αὐτά, γιά νά ξέρουν ὄσοι θέλουν νά γείνουν πειραματόζωα νά τό πράξουν ἐν γνώσει τους._
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι αυτό κάποιους γνωστούς μου τους στέλνουν στη Νάουσα και στην Αλεξάνδρεια;
ΑπάντησηΔιαγραφή