Το savoir vivre της καραντίνας
Διανύουμε τη δεύτερη περίοδο εγκλεισμού και δεδομένου ότι θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για μία ανάλογη κατάσταση και στο μέλλον. Προετοιμασμένοι και σε επίπεδο συμπεριφοράς. Ο Χρήστος Ζαμπούνης, εκπρόσωπος του... savoir vivre στην Ελλάδα και έδωσε τις συμβουλές του για τη συμπεριφορά μας στην περίοδο της καραντίνας ενώ μας συμβούλεψε και για τις συνδιαλλαγές με τους ντελιβεράδες ενώ εξήγησε τι κάνουμε λάθος με το κινητό τηλέφωνο! Ο Βεροιώτης δημοσιογράφος - συγγραφέας μίλησε στην κάμερα στο STAR. Δείτε το video:
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)





ΤΟ ΣΑΒΟΥΡΑ ΒΙΒΕΡΕ ΤΟΥ ΠΑΤΣΑΤΖΙΔΙΚΟΥ;; ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΧΡΗΣΤΑΡΑ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦθηνή-αφηρημένη καταναλωτική αποδοχή της ζωής
ΑπάντησηΔιαγραφή