Προφανώς όμως κάτι τέτοιο συνέβη και οι πιο παρατηρητικοί από τους περιπατητές της Ανοίξεως αντίκρυσαν ένα πολύ δυσάρεστο θέαμα: Το εικονιζόμενο αρχαιολογικό έκθεμα πληγωμένο, σπασμένο σε χίλια κομμάτια.
«Ατύχημα» στο αρχαιολογικό μουσείο Βέροιας
Οι εργασίες κατασκευής του «Τοίχου της Μνήμης» στον αύλειο χώρο του αρχαιολογικού μουσείου Βέροιας συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς. Το έργο έχει προκαλέσει αντικρουόμενα σχόλια, αφενώς γιατί πρόκειται για μια εξέλιξη σε έναν χώρο που σίγουρα χρειαζόταν μια κάποια ανανέωση, αφετέρου δε γιατί ο περιβόητος τοίχος έφραξε την απεριόριστη θέα και την ανοιχτωσιά προς τον κάμπο. Δυστυχώς, οι ανακαινίσεις και οι ανακατασκευές εγκυμονούν κινδύνους και δεν συγχωρούν καμιά αστοχία και καμία απροσεξία.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Την πόλη της Βέροιας επισκέφθηκε η Νανά Αηδόνα. Η «εκλεκτή» του Απόστολου Τζιτζικώστα για την θέση της Περιφερειάρχη Kεντρικής
-
Μεγαλώνοντας η Κατερίνα ολοένα και χάνει την αυτοπεποίθηση που είχε ως παιδί καθώς συναντάει εμπόδια μπροστά της από κάθε κατεύθυνση,
-
Έφυγε από την ζωή η Γλυκερία (Ρούλα) Παχατουρίδου. Ο Πρόεδρος του ΣΟΦΨΥ Ημαθίας Γιώργος Σαλιάγκας με επίσημη ανακοίνωσή του
-
Το Χιονοδρομικό Κέντρο Ελατοχωρίου, ένας από τους αγαπημένους προορισμούς για τους λάτρεις του χειμερινού αθλητισμού και της φύσης,
-
Άνοιξε σήμερα στην Παναγή Τσαλδάρη και θα ανατρέψει τα δεδομένα! Τι είναι;
-
Προχωρούν οι εργασίες στον Ε65, ο οποίος μόλις ολοκληρωθεί στο σύνολό του θα εξασφαλίσει ταχύτερη και ασφαλέστερη πρόσβαση σε ένα πλήθος
-
Την κορδέλα έκοψε ο Νέστορας Κολιός από τα Γιάννενα Ο καιρός έκανε το χατήρι και το μεσημέρι της Κυριακής 8 Δεκεμβρίου
-
Με περίπου 650 δρομείς που στήθηκαν στην γραμμή εκκίνησης στη Βεργίνα, ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής 8/12 ο 11ος Φιλίππειος
-
Πάγωσαν όλα στο Σέλι, με τη θερμοκρασία να πέφτει το βράδυ υπό του μηδενός και σε συνδυασμό με το χιόνι που έπεσε τις προηγούμενες ημέρες
-
Θλίψη επικρατεί στην Πέλλα, καθώς πέθανε ο αντιδήμαρχος Δ.Ε. Κρύας Βρύσης Θεόφιλος Κουπτσίδης. Ο δήμος Πέλλας, με ανακοίνωσή του,
Από την αρχή το έργο αντιμετωπίστηκε αρνητικά από την πλειοψηφία του κόσμου για τους λόγους που έχουμε προαναφέρει όλοι μας παλαιότερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά το κυριότερο είναι ότι σπαταλούνται χρήματα για αμφιλεγόμενα έργα, και για ένα υποβαθμισμένο μουσείο με σχεδόν μηδενική επισκεψιμότητα.
Λεφτά όμως υπάρχουν.
ντροπη
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΠΕΤΑΣΜΑ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ "ΕΠΝΕΥΣΤΗ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΙΔΙΑ ΤΑΣΗ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΩΡΟΛΟΓΙΟΥ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΑ ΟΧΥΡΩΜΑΤΙΚΑ- ΑΝΤΙΑΡΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ!
ΧΑΘΗΚΕ ΤΟ ΓΟΥΣΤΟ,ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΛΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΙ "ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ"
Ποιος το εμπνευστηκε;
ΔιαγραφήΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΟΛΗ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ 1,5μ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΤΗΣ ΑΡ. ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΞΑΝΤΛΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ( ΑΛΛΑ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥΣ) ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΘΕΤΟΥΝ.
Θα μπορούσε να διατηρηθεί αυτό το ύψος ή και μεγαλύτερο αλλά να το κατεβάσουν πιο κάτω - σε πιο κατηφορικό σημείο - στην πλαγιά που τους ανήκει εξάλλου.
ΔιαγραφήΈλα μωρέ με την γκρίνια. Το έργο είναι υπέροχο κ σαν υλοποίηση κ σαν σύλληψη. Περπατάμε σε δρόμους και στενά που περπατουσσνυκ αυτοί οι άνθρωποι που βλέπουμε στις μαρμάρινες στήλες αιώνες πριν. Ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι ποιο το παράπονο σας. Γίνεται μια προσπάθεια, ας την στηρίξουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερπατούσαν σε μια άνοιξεως με 7οροφες από τη μια μεριά του δρόμου;
Διαγραφήστηρίζει κάποιος το καλο, το ωραιο, κατι με γουστο, κατι που ομορφαινει. τα αρχαια που εκτιθονται ειναι όντως κατι το ωραιο, το πρωτοποριακό; αλλάζει κατι προς το καλύτερο το ανώτερο, το ποιοτικότερο.
ΔιαγραφήΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΟΜΩΣ;;;;;ΤΟ ΥΨΟΣ;;;; Το ΥΛΙΚΟ;;;;
Πώς δένουν με τα αρχαια;;;Με το χώρο;;;
Ασφαλώς και θα υπάρχει κάποια εξήγηση απο τους εμπλεκόμενους. Δεν μπορεί!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω πόσο ασφαλής ειναι όμως, μια χαρα έργο ειναι. Ισως προκαλέσει κάποιους να μπούν και μεσα στο μουσειο. Μήπως και εμπεδώσουμε επιτέλους το ότι δεν φυτρώσαμε εμείς απο το πουθενά εδω. Δεν ειμαστε οι τελευταίοι και οτι το παρελθόν, ειναι σπουδαίο. Θέα έχει και λίγο, παραπέρα, ασχετα αν διακόπτεται αριστερότερα απο οικοδομές και δεξιότερα απο το κάστρο και τους Αγίους Αναργύρους. Ισως αρχίσουν να ρωτάνε τα μικρά "τι ειναι αυτα μαμά;" και δεν βαρεθούν να πάνε και μέσα για να τα εξηγήσουν. Λέω τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί να μας πει η Αγγελική Κοτταρίδου ποιος θα αναλάβει την ευθύνη, αν αύριο κάποιος τσόγλανος με κουκούλα, περάσει από εκεί μπροστά και με σπρεϊ στα χέρια τα κάνει όλα μπουρδέλο; Αυτό που έκανε είναι προστασία των αρχαίων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ.Γ.
Πώς γίνεται και σ' αυτήν την πόλη όποιος πάει να κάνει κάτι στα πιο ωραία σημεία της πόλης, το αποτέλεσμα (το λιγότερο) ενοχλεί, προβληματίζει και για τους περισσότερους είναι απαράδεκτο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔες πλατείες, παλιότερα η Μητροπόλεως - Βενιζέλου, καλντερίμια Κεντρικής.
Μπορουσαν να γινουν ατομικα στηριγματα για το καθένα έκθεμα, πολυ πιο λεπτα και χαμηλα και να τα στηριζαν απο την πισω πλευρα τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι αυτη η μαντρα απο σιδερο!
Πέρα από το "ατύχημα" (όπως το γράφετε) που είναι αδικαιολόγητο και μακάρι να μπορεί να αποκατασταθεί. Ερώτηση προς τους φίλους Βεροιείς: Δηλαδή ήταν καλύτερη η εικόνα του προαυλίου του μουσείου με τα πεταγμένα εκθέματα, από την σημερινή όψη
ΑπάντησηΔιαγραφήμε την κατασκευή που και τα αναδεικνύει και τα προστατεύει;
Αναγνώστης από Νάουσα
φιλε απο ναουσα,
Διαγραφήκανεις δεν αντιλέγει στην προβολή και ανάδειξη των ευρηματων αλλα οχι με αυτη την ακαλαίσθητη χοντροκομμένη σιδερενια βαση που χωριζει το χωρο στα δυο και γενικα εμποδιζει - κλεινει τη θεα προς τα αριστερα. γιατι να μην ειναι θεατός και ο πισω χωρος με αλλα εκθεματα ή και ο καμπος;
δενει; ταιριαζει; τοσο ατσαλι με το αρχαιο μαρμαρο; αλλου κι αλλου ξεψειρίζουν τι χρωμα θα εχει το καρφι! και εδω ΟΡΘΏΣΑΜΕ ολοκληρη τη... ΣΙΔΕΝΟΡ;
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΑΥΤΗ. ΝΑ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕ ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΗΝ ΑΥΛΟΠΟΡΤΑ. ΑΛΛΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΠΛΑΓΙΑ. ΟΛΗ Η ΠΛΑΓΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ. ΑΝ ΧΤΙΣΤΟΥΝ ΝΕΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΝΤΑΟΡΟΦΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΛΑΓΙΑ ΚΑΙ ΚΟΒΕΙ ΤΗΝ ΘΕΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΕΩΣ.
Διαγραφή"Ατομική" ανάδειξη των αρχαίων στον εξωτερικό χώρο. Αυτό έπερεπε να γίνει, ή τουλάχιστον το "τείχος" να έχει ανάλογη γωνία που να επιτρέπει την "έξοδο του κάδρου" προς τον κάμπο. Και επειδή δεν είμαι άσχετος, ομιλώ με βάθος θλήψεως και οργής για τον σχεδιασμό αυτού του εκτρώματος, ένα ακόμη σε αυτή την πόλη. Δηλαδή είναι δυνατόν να πληρώθηκε και μελέτη για ένα απλό τείχος εναπόθεσης ευρημάτων; Αλήθεια, δεν βλέπουν την αντίστοιχη ανάδειξη που κάνουν οι άλλες χώρες όπως η Ιταλία ή ακόμα και αυτές που δεν διαθέτουν τον πλούτο μας; Κρίμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΣΤΑ "ΡΕ" ΜΕΓΑΛΕ! ΠΕΣΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΟΥΝΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗΣΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΟΙ "ΕΙΔΙΚΟΙ" ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΜΠΛΕΞΑΜΕ. ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ Δ. ΒΕΡΟΙΑΣ, ΕΔΩ ΚΑΙ 10-15 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ!
ΔιαγραφήΕκείνη η κομμουνιστικής εμπνεύσεως "κερκίδα"-τοίχος-έκτρωμα της πλατείας ωρολογίου θα γκρεμιστεί ποτέ?
ΔιαγραφήΠού να βρεθεί τόσο μεγάλη μπουλντόζα για να τι ρίξει!!!
ΔιαγραφήΤο Μουσείο εσωτερικά είναι μια χαρά για ελληνικά όσο κ για διεθνή δεδομένα. Το αν έχει χαμηλή επισκεψιμότητα, δεν οφείλεται στα εκθέματα που είναι σίγουρα εντυπωσιακά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι κ να έγινε στην αυλή είναι τραγικό που αφέθηκε έτσι.
Η πλατεία ωρολογίου είναι αντιπαθητική κ αντι-λειτουργική. Κάθε άλλο παρά "κομμουνιστικής έμπνευσης".
ΑπάντησηΔιαγραφή