Θεοδωρίδου+Ρουβάς: Καταχειροκροτήθηκαν στο Ηρώδειο, στην πιο ξεχωριστή συναυλία της χρονιάς

Χιλιάδες θεατές έδειξαν την αγάπη τους στους δύο καλλιτέχνες αλλά και τον ενθουσιασμό τους για την απροσδόκητη αυτή συνεργασία, σπεύδοντας να εξασφαλίσουν μια θέση στο υπέροχο αυτό θέατρο. Η συναυλία έγινε γρήγορα sold out, ενώ τα μέτρα για τον περιορισμό της χωρητικότητας
άφησαν απέξω πάρα πολλούς, που δεν πρόλαβαν να αγοράσουν εγκαίρως το εισιτήριό τους. Οι παρευρισκόμενοι στις κερκίδες του Ηρωδείου ενθουσιάστηκαν από τη σύμπραξη των δύο κορυφαίων καλλιτεχνών, χειροκρότησαν και τους δύο , τραγούδησαν μαζί τους και συμπαρασύρθηκαν από τις πασίγνωστες μελωδίες.
Πλαισιωμένοι από την ορχήστρα Mobile, υπό τη διεύθυνση του Θεόδωρου Ορφανίδη και τη χορωδία «Μελωδοί», σε μουσική διδασκαλία Γεωργίου Ζιάκα, οι δύο σπουδαίοι καλλιτέχνες ένωσαν τις δυνάμεις τους και τις υπέροχες, τόσο αναπάντεχα ταιριαστές φωνές τους, αιφνιδιάζοντας το κοινό ευχάριστα με ντουέτα, όπως το «O sole mio», «Caruso», «Time to say goodbye». Δύο διαφορετικές φωνές που συμπλήρωναν η μία την άλλη.
Ο Σάκης Ρουβάς, λαμπερός όσο ποτέ, απέδειξε, για μια ακόμη φορά, πως δεν είναι μόνο ο κορυφαίος Έλληνας star, αλλά, πάνω από όλα, ένας ανήσυχος καλλιτέχνης, ένας μοναδικός ερμηνευτής, που αγαπά τις προκλήσεις και εξελίσσεται συνεχώς. Με τις συγκλονιστικές του ερμηνείες, κατόρθωσε να καταπλήξει το κοινό του κατάμεστου Ηρωδείου και να το παρασύρει σε ένα μουσικό ταξίδι σε διαφορετικά είδη μουσικής, εκτελεσμένα άρτια, με μοναδικό τρόπο.
Το κοινό, τον υποδέχτηκε θερμά στην πρώτη του συναυλία στο Ηρώδειο με ενθουσιώδη και παρατεταμένα χειροκροτήματα, ενώ τον απήλαυσε σε τραγούδια, όπως το «Όμορφη Πόλη», «Αν θυμηθείς στο όνειρό μου» και τζαζ μελωδίες, όπως «Cry me a river» και «Feeling good» και, βέβαια, τις μεγάλες του επιτυχίες «Σε έχω ερωτευτεί» και «Δεν έχει σίδερα η καρδιά σου» που ερμήνευσε για πρώτη φορά με ορχήστρα, κερδίζοντας ακόμη και τους πιο απαιτητικούς θεατές.

Η Σόνια Θεοδωρίδου επέστρεψε στον φυσικό της χώρο και έδειξε για μια ακόμη φορά, γιατί ανήκει στις κορυφαίες Ελληνίδες λυρικές τραγουδίστριες. Δραματοποιώντας οτιδήποτε τραγουδήσει - από τον Πουτσίνι και το «O mio babbino caro», και το «Nella Fantasia» του Έννιο Μορικόνε έως και το «Άνθρωποι Μονάχοι» του Γιάννη Σπανού, το τελευταίο με την συνοδεία μίας κλασσικής κιθάρας - απέδειξε για άλλη μια φορά, πως διαθέτει το σπάνιο εκείνο υλικό των μεγάλων φωνών, που δεν μένουν στην επιφάνεια της ερμηνείας, αλλά βυθίζονται μέσα σε αυτήν, μιλώντας κατευθείαν στην καρδιά του ακροατή καθώς δεν διστάζει σε πολλές περιπτώσεις να τσαλακώσει και να σπάσει την φωνή της προκειμένου η ερμηνεία της να είναι ουσιαστική και ανθρώπινη.

Δείτε το video:

5 σχόλια:

  1. ti sygkinitiko ! gynaika, bikini, tragiko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΧΘΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΟΟ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ....

      Διαγραφή
  2. ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΟΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ Ε..??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ὄχι μόνον στά πανηγύρια πάει ὁ κοροϊδοϊός, τά κουλτουριάρικα τά σνομπάρει._

      Διαγραφή
  3. δεν έχει σύνορα η καρδιά σου να με κλείσει σε εκτέλεση τύπου άριας ;; χα, χα, χα, μπρος την πείνα τι είναι η τέχνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ