Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

Προβλήματα καθημερινότητας ανέδειξε ο Τροχόπουλος

Στοχευμένη σε θέματα που αφορούν την καθημερινότητα των πολιτών της Βέροιας ήταν η παρέμβαση του Κωνσταντίνου Τροχόπουλου στο Δημοτικό Συμβούλιο. Ο πρώτος σε σταυρούς προτίμησης της Δημοτικής Ομάδας «Προτεραιότητα στον Πολίτη», πήρε τον λόγο και εστίασε στα πραγματικά προβλήματα που ταλανίζουν τη Βέροια. Αρχικά, υπέβαλλε μία πρόταση που την είχε διατυπώσει και στην οικονομική επιτροπή, ενώ έχει κατατεθεί και από τον επικεφαλής του συνδυασμού «Προτεραιότητα στον Πολίτη». Η πρόταση αφορά σε παρέμβαση στο υφιστάμενο οδικό δίκτυο με την τοποθέτηση έξυπνου φωτεινού σηματοδότη στην οδό Στρατού, στο ύψος του πλάτανου έναντι της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, με σκοπό την ασφαλή έξοδο των πυροσβεστικών οχημάτων, αλλά και την ασφαλή διέλευση των μαθητών του 3ου -4ου Λυκείου. 

Στη συνέχεια ο κ. Τροχόπουλος αναφέρθηκε στη νέα νομοθεσία για τις περιοχές ή δρόμους ήπιας κυκλοφορίας. Το θέμα είχε θίξει και στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο μιλώντας για την περιοχή της Γέφυρας Κούσιου, στους δρόμους από την πλευρά της πλατείας Κτηνιατρείου προς την Ακροπόλεως.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, θα μπορούσε να εξεταστεί το ζήτημα και για άλλες περιοχές στην πόλη, όπου παρατηρείται έντονη διάδραση πεζών σε τοπικές οδούς ή περιοχές κατοικίας, κυρίως όπου υπάρχουν σχολεία, πλατείες και παιδικές χαρές.

«Η απόφαση του Υπουργείου Ενέργειας και Περιβάλλοντος που ανέφερα έχει δημοσιευτεί στην ΕτΚ , τεύχος δεύτερο αρ φύλλου 2448/ 19.6.2020 , υπογράφεται από τον αρμόδιο Υφυπουργό και έχει συνταχθεί από στελέχη του Υπουργείου Ενέργειας αλλά και στελέχη και καθηγητές του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου . Τα οφέλη αυτών των παρεμβάσεων αποτυπώνονται κυρίως στην ασφάλεια, τη ρύπανση και το θόρυβο. Άλλωστε, το θέμα με τη δημιουργία των περιοχών ή δρόμων ήπιας κυκλοφορίας είναι το πρώτο και αν θέλετε πιο εύκολο ζήτημα που ρυθμίζει η σχετική νομοθεσία, καθώς παράλληλα ρυθμίζει και ζητήματα δημιουργίας προσωρινών λωρίδων κίνησης ποδηλάτων, προσωρινών επεκτάσεων πεζοδρομίων και λωρίδων πεζών. Σε γενικές γραμμές η θέσπιση τέτοιων περιοχών ή δρόμων δεν αποτελεί απόλυτη λύση απαγόρευσης αλλά περιορίζει την παρουσία αυτοκινήτων σε αντίθεση με την επιλογή των πεζοδρόμων. Μπορούμε να εξετάσουμε σε δεύτερο χρόνο το ζήτημα συνολικά. Είναι φανερό ότι η σχετική νομοθεσία ουσιαστικά υποστηρίζει τις τοπικές αρχές για την πραγματοποίηση σημαντικών μεν, ευέλικτων δε παρεμβάσεων και μάλιστα άμεσα και με χαμηλό κόστος» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Τροχόπουλος.

Επιπροσθέτως, ο γνωστός δικηγόρος, αναφέρθηκε στη γραπτή διαμαρτυρία των κατοίκων της οδού Απόλλωνος στην περιοχή των Λαδομύλων. Οι κάτοικοι ταλαιπωρούνται από λύματα, απόβλητα και φερτά υλικά που διαχέονται μετά από έντονες βροχοπτώσεις εξαιτίας της υπερχείλισης των φρεατίων. Μάλιστα, ζήτησε να μάθει από την Δημοτική Αρχή, αν έγιναν ενέργειες για την λύση του προβλήματος και ποιες είναι αυτές.

Κλείνοντας, δήλωσε πως ακόμη περιμένει μια απάντηση για το συνολικό κόστος της «Γέφυρας Κούσιου». Μια ερώτηση που είχε κάνει και σε προηγούμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, με τον Πρόεδρο του Δ.Σ. Άρη Λαζαρίδη να δεσμεύεται δημοσίως πως θα ενημερώσει άμεσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ