Τέλος η Γέφυρα στο Λουδία

Θα γίνει νέα, με μεγαλύτερη ασφάλεια και κόστος 600.000€
Στην αντικατάσταση της παλιάς γέφυρας του ποταμού Λουδία, που βρίσκεται στην παλιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Βέροιας, αποφάσισε να προχωρήσει η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την οδική ασφάλεια, δεδομένου ότι αυξάνεται διαρκώς ο αριθμός των διερχόμενων οδηγών λόγω των διοδίων. Σύμφωνα με τις Τεχνικές Υπηρεσίες της ΠΚΜ η γέφυρα, που χρησιμοποιούνταν σε τοπικό επίπεδο, όλα τα προηγούμενα χρόνια, σήμερα δέχεται μεγάλο κυκλοφοριακό όγκο, λόγω και των νέων διοδίων που έχουν ήδη εγκατασταθεί. Το πράσινο φως για τις απαιτούμενες εργασίες για την αντικατάσταση της γέφυρας του Λουδία, έδωσε σήμερα η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής της ΠΚΜ, που συνεδρίασε με τηλεδιάσκεψη, υπό τον αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Δικτύων, Πάρι Μπίλλια, εγκρίνοντας τη μελέτη για το έργο, προϋπολογισμού 600.000 ευρώ.

Στη συνεδρίαση τονίστηκε ότι τα έργα είναι αναγκαίο να γίνουν, καθώς η γέφυρα είναι παλιάς κατασκευής, σχεδόν απαρχαιωμένη και δεν μπορεί να καλύψει επαρκώς τις ανάγκες μετακίνησης. Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη, η γέφυρα του Λουδία τα τελευταία χρόνια εξυπηρετούσε μόνον την τοπική κίνηση και τις αγροτικές εργασίες και η παλιά εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Βέροιας δεν δεχόταν μεγάλα κυκλοφοριακά φορτία.

«Ωστόσο, αυτό άλλαξε με τα διόδια που εγκαταστάθηκαν και αποδεικνύεται ότι καθημερινά αυξάνει ο αριθμός των διερχόμενων οχημάτων από τη γέφυρα» τόνισε ο κ. Μπίλλιας.

Νέα γέφυρα, μεγαλύτερη ασφάλεια

Σύμφωνα με τον ίδιο η κίνηση πλέον δεν γίνεται αποκλειστικά σε τοπικό επίπεδο και η γέφυρα του Λουδία είναι ανάγκη να ανακατασκευαστεί ή και να αντικατασταθεί από μια καινούργια με σύγχρονες προδιαγραφές. «Η εν λόγω γέφυρα κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1950 και δεν χωράει ούτε δύο αυτοκίνητα ταυτόχρονα. Πολλοί οδηγοί μάλιστα χρησιμοποιούν την εναλλακτική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Βέροια για να αποφύγουν την πληρωμή διοδίων κι αν σε αυτούς προσθέσετε και όσους έχουν αγροτικές εργασίες ή είναι κάτοικοι των γύρω οικισμών, αντιλαμβάνεστε ότι πρέπει να προχωρήσουμε σε γενναίες εργασίες, σε μια νέα γέφυρα, ώστε να βελτιώσουμε τα πράγματα», υπογράμμισε ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων.

Υπενθυμίζεται ότι στη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, εγκρίθηκε και η ανοιχτή εργολαβία για την άμεση επέμβαση συνεργείων συντήρησης στο εθνικό οδικό δίκτυο ευθύνης της Περιφέρειας. Η συγκεκριμένη εργολαβία μέχρι το 2022 επιτρέπει την ύπαρξη συνεργείων συντήρησης σε διαρκή ετοιμότητα, που θα έχουν τη δυνατότητα ανά πάσα στιγμή και σε έκτακτες περιπτώσεις να επεμβαίνουν για να αποκαθιστούν άμεσα φθορές, βλάβες και λακκούβες, είτε από θεομηνίες, είτε από τροχαία, στις εθνικές οδούς.

3 σχόλια:

  1. εμβληματική γεφυρα μιας αλλης εποχης. το περασμα της σηματοδοτουσε την επισκεψη στη Θεσσαλονικη ή την επιστροφη στα μερη μας. οπως και η παλια γεφυρα του αξιου με το ...φαναρι!
    Εργα που εφεραν την αναπτυξη στις δεκαετιες 60-80. τα μετέπειτα δημοσια εργα εφεραν τη χρεοκοπια ( και οχι μονο αυτα, αλλα κυριως αυτα). Αυτο κατι ( και κυριως καποιους ) δείχνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΟΎΝ... ΤΟ Δ. ΒΕΡΟΙΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ