Φρούτα και λαχανικά που προστατεύουν τα δόντια και τα ούλα

Είστε σίγουροι πως κάνετε ό,τι περνάει από το χέρι σας για να διατηρήσετε τη λευκότητα και την υγεία των δοντιών σας;
Ίσως είναι καιρός να αρχίσετε να σκέφτεστε και τη διατροφή σας. Όλοι θέλουν να διατηρούν υγιή τα δόντια τους, καθώς ένα ωραίο χαμόγελο αποτελεί ισχυρό πλεονέκτημα. Οι περισσότεροι ωστόσο,

πιστεύουν ότι αρκεί να τα βουρτσίζουν δύο φορές την ημέρα για να το καταφέρουν. Επειδή η διατροφή εκτός από το σώμα επηρεάζει και τη στοματική υγεία, δείτε ποια φρούτα και λαχανικά πρέπει να καταναλώνετε σε καθημερινή βάση:
Μήλα: Δεν κάνουν πέρα μόνο τον γιατρό, αλλά και τον οδοντίατρο. Το τραγανό φρούτο λειτουργεί σαν φυσική οδοντόβουρτσα, βοηθώντας στην απομάκρυνση της πλάκας από τα δόντια.
Πορτοκάλια, λεμόνια, δυόσμος, ανανάς: Είναι όλα πλούσια σε βιταμίνη C, η οποία προστατεύει τα ούλα. Η συγκεκριμένη βιταμίνη αποτελεί κλειδί για την περιοδοντική υγεία, καθώς ενισχύει το ανοσοποιητικό καταπολεμώντας τυχόν λοιμώξεις που προέρχονται από τη συσσώρευση πλάκας.
Φράουλες: Αν θέλετε λευκότερα δόντια, απλά φάτε φράουλες ή φτιάξτε μια πάστα και τρίψτε με αυτή τα δόντια σας. Οι φράουλες περιέχουν μηλικό οξύ, ένα ένζυμο που λευκαίνει τα δόντια.
Μπανάνες: Πέρα από τη θρεπτική τους αξία (είναι πλούσιες σε κάλιο, μαγνήσιο και μαγγάνιο) το τρίψιμο των δοντιών με φλούδα μπανάνας κάθε μέρα επί δύο εβδομάδες λευκαίνει τα δόντια και μειώνει την ευαισθησία τους.
Γλυκοπατάτες: Αποτελούν πηγή πολλών βιταμινών και η κατανάλωσή τους βοηθά στην προστασία του σμάλτου και τη λευκότητα των δοντιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ