Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

Πάνω από 14.000 επαγγελματίες της Κεντρικής Μακεδονίας στα «θρανία» της Google

Πάνω από 14.000 επαγγελματίες του τουρισμού στην Κεντρική Μακεδονία εκπαιδεύτηκαν δωρεάν από τη Google και απέκτησαν ψηφιακές δεξιότητες μέσω του προγράμματος Grow Greek Tourism Online, ενώ μόλις σε ένα χρόνο πραγματοποιήθηκαν 4.000 online και κατ’ ιδίαν
στοχευμένες εκπαιδεύσεις από ειδικούς της εταιρείας. Συνολικά η Google εκπαίδευσε 120.000 επαγγελματίες σε όλη την Ελλάδα, ενώ πραγματοποίησε σεμινάρια σε φοιτητές 40 εκπαιδευτικών ιδρυμάτων σε όλη τη χώρα. Άνθρωποι που δεν είχαν καμία εξοικείωση με τους υπολογιστές και το διαδίκτυο, έμαθαν να το χρησιμοποιούν για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των χρηστών του ίντερνετ.

Όπως ανέφερε η διευθύντρια μάρκετινγκ της Google για Ελλάδα, Ρουμανία και Ουκρανία, Μαρία Φουντά, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 84ης ΔΕΘ, το 67% των συμμετεχόντων σε αυτά τα σεμινάρια είδαν περισσότερες επισκέψεις στο φυσικό τους κατάστημα, δέχθηκαν περισσότερες τηλεφωνικές κλήσεις από υποψήφιους πελάτες και είχαν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση μέσω της ιστοσελίδας τους.

Σημειωτέον ότι με έρευνα του Oxford Economics, η οποία εξετάζει τον αντίκτυπο του διαδικτυακού περιεχομένου στον ελληνικό τουρισμό θα μπορούσαν να δημιουργηθούν περισσότερες από 170.000 νέες θέσεις εργασίας στη χώρα μας από την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων και την εφαρμογή των βέλτιστων πρακτικών στον τομέα του τουρισμού.

Ένα τέτοιο παράδειγμα επιχείρησης που αξιοποίησε τα δωρεάν εργαλεία της Google είναι μια μικρή επιχείρηση παραγωγής μελιού στην Αρναία. Ο Α. Γεωργάκας, επιχειρηματίας τρίτης γενιάς είχε ένα καλό προϊόν αλλά δεν το γνωρίζει το καταναλωτικό κοινό. Εκπαιδεύτηκε στα σεμινάρια της Google για τον τουρισμό και αξιοποίησε την αγγλική έκδοση του market finder για να αναπτύξει την επιχείρησή του και βελτίωσε θεαματικά τις πωλήσεις ενώ πλέον άρχισε να εξάγει στη Γερμανία. Επιπλέον, μέσω του προϊόντος ανέδειξε και την Αρναία και οι τουρίστες που έρχονται να αγοράσουν μέλι εξερευνούν και το χωριό.

Market Finder στα... ελληνικά!

Πλέον η Google λανσάρει και την έκδοση του market finder στην ελληνική γλώσσα για να βοηθήσει τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες να αναπτυχθούν στο εξωτερικό, όπως είπε η κ. Φούντα. Το εργαλείο αυτό κατευθύνει τους επιχειρηματίες με αναπτυξιακούς δείκτες για κάθε αγορά, τους βοηθά με διαδικαστικά θέματα, όπως η τοπική προσαρμογή της ιστοσελίδας στην αγορά της εκάστοτε χώρας, οι διεθνείς πληρωμές κλπ και τους διευκολύνει με την κατάρτιση ενός σχεδίου μάρκετινγκ για τις ξένες αγορές.

Αναλυτικά,το Market Finder λειτουργεί ως εξής:

Βήμα 1: Από τη στιγμή που ο επιχειρηματίας καταχωρήσει την ιστοσελίδα του στο εργαλείο Market Finder, αυτό θα του υποδείξει ποιες αγορές εξαγωγών είναι οι καταλληλότερες για το προϊόν ή την υπηρεσία του. Θα του δείξει επίσης τον αριθμό των μηνιαίων αναζητήσεων Google για τα προϊόντα της εταιρείας του, καθώς και το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν των δυνητικών αγορών. Το Market Finder αναλύει τη χρήση του διαδικτύου από τους καταναλωτές, τα δημογραφικά στοιχεία και το διαθέσιμο εισόδημά τους, παρέχοντας ξεκάθαρους δείκτες και πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την αναπτυξιακή δυναμική μιας αγοράς.

Βήμα 2: Το Market Finder ετοιμάζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις για διεθνή επιτυχία, καθιστώντας τις έτοιμες για εξαγωγές. Αυτό γίνεται με εργαλεία εντοπισμού αγορών, καθώς και με οδηγούς και συμβουλές που υποδεικνύουν τους αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας με νέες αγορές, ανεξάρτητα από το αν αυτό αφορά στη γλώσσα, τα έθιμα ή τις επιθυμητές μεθόδους πληρωμής. Επιπλέον, ειδικοί στην εφοδιαστική αλυσίδα (logistics) περιγράφουν τους κανόνες των διεθνών μέσων μεταφοράς και παράδοσης για κάθε επιλεγμένη αγορά. Τέλος, οι οδηγοί τρόπων πληρωμής παρουσιάζουν τις πολλές εναλλακτικές που διατίθενται παγκοσμίως και υποδεικνύουν τις καταλληλότερες για κάθε αγορά.

Βήμα 3: Το Market Finder παρέχει εκπαίδευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες που ψάχνουν για την επιχείρησή σας θα τη βρουν. Για παράδειγμα, δείχνει το πώς μπορούν να δημιουργηθούν καμπάνιες Google Ads που, μέσα από παρουσιάσεις σχετικών περιπτώσεων, οδηγούς και video, να είναι αποτελεσματικές και προσανατολισμένες στις επιλεγμένες αγορές.

από το αν αυτό αφορά στη γλώσσα, τα έθιμα ή τις επιθυμητές μεθόδους πληρωμής. Επιπλέον, ειδικοί στην εφοδιαστική αλυσίδα (logistics) περιγράφουν τους κανόνες των διεθνών μέσων μεταφοράς και παράδοσης για κάθε επιλεγμένη αγορά. Τέλος, οι οδηγοί τρόπων πληρωμής παρουσιάζουν τις πολλές εναλλακτικές που διατίθενται παγκοσμίως και υποδεικνύουν τις καταλληλότερες για κάθε αγορά.

Βήμα 3: Φέρνοντας την επιχείρησή σας μπροστά στους πελάτες: Το Market Finder παρέχει εκπαίδευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες που ψάχνουν για την επιχείρησή σας θα τη βρουν. Για παράδειγμα, δείχνει το πώς μπορούν να δημιουργηθούν καμπάνιες Google Ads που, μέσα από παρουσιάσεις σχετικών περιπτώσεων, οδηγούς και video, να είναι αποτελεσματικές και προσανατολισμένες στις επιλεγμένες αγορές.

Η Google σχεδιάζει για το επόμενο διάστημα νέο κύκλο εκπαιδευτικών σεμιναρίων στο πλαίσιο του Grow Greek Tourism Online, ενώ είναι πιθανό να αρχίσει εκπαιδευτικά σεμινάρια και για το market finder.

Η εκδήλωση


Στην αρχή της εκδήλωσης o δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος, η πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, ο επιτετραμμένος της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα David Burger συζήτησαν για το πώς το διαδίκτυο και η ψηφιακή οικονομία διευκολύνουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εξάγουν προϊόντα και υπηρεσίες σε νέες γεωγραφικές περιοχές.

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online της Google ήρθε στην πόλη της Θεσσαλονίκης και έδωσε τη δυνατότητα στις τοπικές επιχειρήσεις και στους επαγγελματίες του τουρισμού να αξιοποιήσουν τις ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία του προγράμματος για να αναπτύξουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο. Το διαδίκτυο μπορεί να παίξει καταλυτικό ρόλο στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος της πόλης μας, ενώ εργαλεία όπως το Market Finder που ανακοινώθηκε σήμερα από την εταιρεία μπορεί να βοηθήσουν σημαντικά τις επιχειρήσεις μας να αναπτυχθούν στις ξένες αγορές» ανέφερε ο κ. Ζέρβας

«Η συνεργασία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Google που ανακοινώθηκε επίσημα στις Σέρρες πριν από μερικούς μήνες, μας έδωσε την ευκαιρία να προσφέρουμε στους επαγγελματίες αλλά και στις επιχειρήσεις της Περιφέρειας τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν δωρεάν στις ψηφιακές δεξιότητες και τα εργαλεία του προγράμματος Grow Greek Tourism Online της Google και να ενισχύσουν το διαδικτυακό τους αποτύπωμα». Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που η εταιρεία ανακοινώνει σήμερα από τη Θεσσαλονίκη το νέο εργαλείο Market Finder, το οποίο πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει σημαντικά τις προσπάθειες των επιχειρήσεων της Περιφέρειας που αναζητούν επιχειρηματικές ευκαιρίες στο εξωτερικό.»

«Ο ψηφιακός τουρισμός αποτελεί προτεραιότητα στη στρατηγική του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές, ισχυρή διαδικτυακή παρουσία για τη δημιουργία μιας τουριστικά «έξυπνης πόλης», ο στόχος μας. Το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online της Google που εκπαίδευσε πάνω από 3.000 τουριστικές επιχειρήσεις και επαγγελματίες του τουρισμού της Θεσσαλονίκης βοηθά στην αξιοποίηση της γνώσης που αποκτήθηκε για το καλό της πόλης» τόνισε η κ. Πατουλίδου

«Το κληροδότημα που άφησε η παρουσία των ΗΠΑ στη ΔΕΘ 2018, αποδεικνύει πόσο σημαντικό είναι να συνδυάζεις την τεχνολογική τεχνογνωσία με το τεράστιο δυναμικό που υπάρχει στην Ελλάδα. Κάνοντας ήδη το επόμενο βήμα μέσα από την παρουσία των ΗΠΑ στη φετινή ΔΕΘ, βλέπουμε πόσο άψογα συμπληρώνει αυτήν την προσπάθεια το Grow Greek Tourism Online της Google» είπε ο κ. Burger.


Ρεπορτάζ: Σοφία Χριστοφορίδου

1 σχόλιο:

  1. Στη βεροια όταν ήρθαν η δωρεάν εκπαίδευση ήταν διάρκειας 90 λεπτων.Μe δείκτη νοημοσύνης 170, γνωστικο υποβαθρο μηχανικού πληροφορικής του Μ.Ι.Τ. κατι θα είχε γινει,όλοι οι υπολοιποι πηραν μυρωδια ,απο μακρυα....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ