Ένα βήµα πιο κοντά προς την υλοποίηση βρίσκεται η πρωτοβουλία για το «στήσιµο» ενός εξειδικευµένου καλλιεργητικού πρωτοκόλλου για το συµπύρηνο ροδάκινο, που θα υιοθετεί τις αρχές της αειφορίας, ώστε το προϊόν να αποκτήσει µεγαλύτερη υπεραξία και να επωφεληθούν τόσο οι παραγωγοί, όσο και οι
µεταποιητικές βιοµηχανίες. Πίσω από το εγχείρηµα, όπως έχει αποκαλύψει ήδη η Agrenda από τον περασµένο Απρίλιο, βρίσκεται το ∆ίκτυο Ελληνικών Κονσερβοποιείων Φρούτων (∆ΕΛΚΟΦ), σε συνεργασία µε τοπικές οµάδες παραγωγών της Ηµαθίας και της Πέλλας, γεωργικούς συµβούλους και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης.
µεταποιητικές βιοµηχανίες. Πίσω από το εγχείρηµα, όπως έχει αποκαλύψει ήδη η Agrenda από τον περασµένο Απρίλιο, βρίσκεται το ∆ίκτυο Ελληνικών Κονσερβοποιείων Φρούτων (∆ΕΛΚΟΦ), σε συνεργασία µε τοπικές οµάδες παραγωγών της Ηµαθίας και της Πέλλας, γεωργικούς συµβούλους και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης.
«Έχει κατατεθεί σχετικό αίτηµα σε ένα πρόγραµµα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και αναµένουµε την έγκρισή του, προκειµένου να αποσπάσει επιχορήγηση και να προχωρήσουµε στη διαµόρφωση του νέου πρωτοκόλλου για να παράξουµε ένα πιστοποιηµένα ποιοτικό προϊόν, µε χαµηλό περιβαλλοντικό αποτύπωµα», ανέφερε η Ολυµπία Αποστόλου, εκπρόσωπος της ∆ΕΛΚΟΦ.
Μιλώντας στην εκδήλωση του ΣΒΕ για το πρόγραµµα Embrace, η ίδια τόνισε πως ήδη οι δυτικοί καταναλωτές δεν αρκούνται µόνο στο να είναι ποιοτικό ένα προϊόν, αλλά θέλουν αποδείξεις πως σέβεται και το περιβάλλον κατά την παραγωγική διαδικασία, την τυποποίηση, αλλά και τη συσκευασία και την εµπορία του.
«Σε ένα προϊόν που είναι κατά 100% εξαγωγικό, όπως συµβαίνει µε την ελληνική κοµπόστα, τέτοιες παράµετροι παίζουν καθοριστικό ρόλο, στο να είσαι ανταγωνιστικός», σηµείωσε η εκπρόσωπος της ∆ΕΛΚΟΦ, που πρόσθεσε πως «όλο και πιο πολύ αξιοποιούνται και τα λεγόµενα δευτερεύοντα προϊόντα, όπως τα ροδάκινα που δεν µπορούν να γίνουν κοµπόστα και µετατρέπονται σε χυµό».
Πηγή
Μιλώντας στην εκδήλωση του ΣΒΕ για το πρόγραµµα Embrace, η ίδια τόνισε πως ήδη οι δυτικοί καταναλωτές δεν αρκούνται µόνο στο να είναι ποιοτικό ένα προϊόν, αλλά θέλουν αποδείξεις πως σέβεται και το περιβάλλον κατά την παραγωγική διαδικασία, την τυποποίηση, αλλά και τη συσκευασία και την εµπορία του.
«Σε ένα προϊόν που είναι κατά 100% εξαγωγικό, όπως συµβαίνει µε την ελληνική κοµπόστα, τέτοιες παράµετροι παίζουν καθοριστικό ρόλο, στο να είσαι ανταγωνιστικός», σηµείωσε η εκπρόσωπος της ∆ΕΛΚΟΦ, που πρόσθεσε πως «όλο και πιο πολύ αξιοποιούνται και τα λεγόµενα δευτερεύοντα προϊόντα, όπως τα ροδάκινα που δεν µπορούν να γίνουν κοµπόστα και µετατρέπονται σε χυµό».
Πηγή
Αφήστε τα πρωτοκολλα και πουλήστε κανα ροδάκινο..στο τέλος , μόνο συσκέψεις θα κάνετε.. δε θα υπάρχει τίποτα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ , ΜΟΝΟ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ, ΚΛΕΙΣΤΗ ΚΑΣΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΨΙΧΟΥΛΑ ΟΜΩΣ ΖΗΤΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΣΠΡΑΤΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ 22 ΛΕΠΤΑ