Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

Σε φάση προετοιμασίας η εργολαβία στην γραμμή Πλατύ–Βέροια–Έδεσσα

Για τη νέα γενιά μεγάλων σιδηροδρομικών έργων που σχεδιάζει η ΕΡΓΟΣΕ μίλησε εχθές ο Χρήστος Διονέλης, Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, στο 3ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών. Ο κ. Διονέλης αναφέρθηκε αρχικά, στον απώτερο στόχο των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου, ο
οποίος δύναται να επαναφέρει το τραίνο στον ρόλο που του αρμόζει στο πεδίο των χερσαίων μεταφορών. Σε αυτή τη βάση, υπογράμμισε πως απαιτείται βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης, σε όρους χρόνου διαδρομής, άνεσης και ποιότητας ταξιδιού. Ακόμη, απαιτείται προώθηση των συνδυασμένων μεταφορών και ανάπτυξη των σιδηροδρομικών συνδέσεων μεταξύ κομβικών σημείων όπως λιμωνιών και ΒΙ.ΠΕ.

Επίσης, απαρίθμησε τα έργα που ολοκληρώθηκαν από την ΕΡΓΟΣΕ την περίοδο 2018-2019, στα οποία πρωταγωνίστησε η ολοκλήρωση του άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, μήκους 500 χλμ. με σπουδαία τεχνικά έργα, όπως οι σήραγγες του Καλλιδρόμου (δίδυμη, μήκους 9 χλμ.) και Όθρυος (επίσης δίδυμη, μήκους 6 χλμ.), που περιόρισε δραστικά τον χρόνο του ταξιδιού σε λιγότερο από 4 ώρες με προοπτική περαιτέρω μείωσης.

Προχωρώντας σε μια αποτίμηση των πεπραγμένων της χρονιάς που πέρασε, ο κ. Χρήστος Διονέλης αναφέρθηκε στο Εμπορευματικό Κέντρο του Θριασίου, το οποίο αποδόθηκε προς χρήση στον ΟΣΕ το 2018 αλλά και στην κάτω διάβαση των σιδηροδρομικών γραμμών της οδού Αγίας Παρασκευής στην περιοχή της Νέας Μενεμένης στην Θεσσαλονίκη.

Συνέχισε την τοποθέτησή του με τα υπό κατασκευή έργα, ανάμεσα στα οποία ξεχώρισε την υπογειοποίηση Σεπολίων, την ολοκλήρωση των εργασιών αναβάθμισης σε τμήματα της γραμμής Κιάτου-Πάτρας (Κιάτο-Ροδοδάφνη και Ροδοδάφνη-Μποζαΐτικα), συνολικού μήκους 94 χλμ., τα πρόσφατα συμβασιοποιημένα έργα που αφορούν στις εργασίες κατασκευής νέων σιδηροδρομικών γεφυρών στον Γαλλικό ποταμό και την αναβάθμιση της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού-Λουτρακίου με ηλεκτροκίνηση.

Σχετικά με τον σιδηροδρομικό άξονα Αθήνας-Πάτρας, προανήγγειλε τη δημοπράτηση δύο ακόμη εργολαβιών για τα τμήματα Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος και Ψαθόπυργος-Ρίο με αντικείμενο την ολοκλήρωση της νέας γραμμής, ήτοι για τις εργασίες επιδομής, σηματοδότησης, τηλεπικοινωνιών, ηλεκτροκίνησης και κατασκευής σταθμών/στάσεων, με συγχρηματοδότηση από το Ε.Π. Υ.ΜΕ.ΠΕΡ.Α.Α. 2014-2020.

Σε επίπεδο επικείμενων δημοπρατήσεων, ο κ. Διονέλης ανέφερε ότι αναμένεται άμεσα ο διαγωνισμός για το έργο της ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης στην υφιστάμενη μονή γραμμή Λάρισας–Βόλου, προσθέτοντας πως σε φάση προετοιμασίας βρίσκεται επίσης η εργολαβία για την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στην υφιστάμενη μονή γραμμή Πλατύ–Βέροια–Έδεσσα.

Αποτυπώνοντας το φάσμα των προγραμματισμένων έργων, ο Δ/νων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, συμπεριέλαβε εξίσου σημαντικά έργα που βαίνουν προς δημοπράτηση όπως η κατασκευή νέας στάσης στο Ν. Παντελεήμονα Πιερίας, τεχνικά έργα για την κατάργηση των ισόπεδων διαβάσεων στους σιδηροδρομικούς σταθμούς Γέφυρας και Βέροιας, χωρίς φυσικά να παραλείψει το εμβληματικό έργο που αφορά τις υπολειπόμενες εργασίες αναβάθμισης του σιδηροδρομικού σταθμού της Αθήνας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ