Την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους έκοψαν το βράδυ της Τετάρτης 1 Φεβρουαρίου τα κρεοπωλεία «Ειλικρίνεια». Σύσσωμη η οικογένεια Καδόγλου, τρεις γενιές κρεοπωλών, μαζί με τους συνεργάτες των δυο καταστημάτων, έδωσαν ραντεβού στην ταβέρνα του Αντώνη στην Κουλούρα, απόλαυσαν το φαγητό, χαλάρωσαν από την ένταση της δουλειάς, αντάλλαξαν
ευχές για τη νέα χρονιά και έκοψαν την πιο γλυκιά... βασιλότουρτα! Τυχερός της βραδιάς, ο βενιαμίν της οικογένειας, Ανδρέας Καδόγλου, που δέχθηκε το δώρο του μαζί με τις ευχές όλων.
ευχές για τη νέα χρονιά και έκοψαν την πιο γλυκιά... βασιλότουρτα! Τυχερός της βραδιάς, ο βενιαμίν της οικογένειας, Ανδρέας Καδόγλου, που δέχθηκε το δώρο του μαζί με τις ευχές όλων.



