Επισκεφθήκαμε και μεις το «Nota-Note», για να γνωρίσουμε από κοντά την κα Ανθούλα, να μας πει τα μυστικά της καφεμαντείας, ε! να μας πει και το φλιτζάνι! Αφού περιμέναμε υπομονετικά τη σειρά μας πίνοντας το καφεδάκι μας, ήρθε στο τραπέζι μας, σήκωσε το φλιτζάνι μας και ήταν σαν να μας γνώριζε χρόνια! Σε κερδίζει με την πρώτη κουβέντα, με την καλημέρα… σε κάνει να νιώθεις όμορφα και τόσο άνετα… την συμπαθείς αμέσως!
Αρκετή ώρα μετά και αφού μας είπε και τα δικά μας μελλούμενα, ξετινάζοντας όντως κάθε πλευρά του φλιτζανιού, ήρθε η ώρα να μάθουμε και λίγα πράγματα για την ίδια, τη μαεστρία της και το ταλέντο της. Αν και η ίδια είναι πολύ χαμηλών τόνων και δεν της αρέσει η δημοσιότητα, μας είπε αρχικά ότι αυτό που έχει η ίδια είναι κληρονομικό χάρισμα και το Πολίτικο φλιτζάνι που λέει το έχει πάρει από την μητέρα της...
Της ζητήσαμε να μας πει δυο λόγια και για την τεχνική και τα μυστικά της καφεμαντείας. «Η καφεμαντεία είναι ένα είδος τέχνης, με σκοπό την φανέρωση του μέλλοντος και έχει τις ρίζες της στην Αρχαία Αίγυπτο. Σύμφωνα με την Αιγυπτιακή φιλοσοφία λοιπόν, τα λεγόμενα του καφέ ισχύουν για δύο έως τρεις εβδομάδες και όχι μέχρι ένα χρόνο, όπως πιστεύεται στις σύγχρονες κοινωνίες.
Η ερμηνεία των σχημάτων και των συμβόλων στο φλιτζάνι δεν είναι μία απλή υπόθεση... πολλά σχήματα έχουν περισσότερες από μία εξήγηση και όλα έχουν το νόημα τους, όλα συνδέονται μεταξύ τους, σχετίζονται θα έλεγα και τίποτα δεν εμφανίζεται τυχαία...».
Την ευχαριστήσαμε για τον εξτρά χρόνο που μας αφιέρωσε και για αυτό το άρωμα από την Πόλη που μας χάρισε και φύγαμε γοητευμένοι από την υπέροχη αύρα της...
Αν θέλεις και εσύ να μάθεις τι πρόκειται να σου συμβεί στο μέλλον, ένα καφεδάκι στο «Nota-Note» θα σου δώσει τις απαντήσεις... γιατί ο Ελληνικός καφές θέλει την κυρία Ανθούλα του!
Η κα Ανθούλα βρίσκεται καθημερινά εκεί από τις 10 το πρωί μέχρι το μεσημέρι και με τη μοναδική της μαεστρία ερμηνεύει δωρεάν όλα όσα κρύβει το φλιτζάνι για εμάς... διότι ο καφές κρύβει πολλά μυστικά!!!








