Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ: «Ο Κώστας Βοργιαζίδης και η Coca-Cola»

Στις αρχές της δεκαετίας του 1980 η Pepsi λάνσαρε μια επιθετική εκστρατεία μάρκετινγκ. Πραγματοποίησε χιλιάδες τυφλά τεστ γεύσης από τα οποία προέκυπτε ότι το προϊόν της άρεσε περισσότερο στον κόσμο απ' ό,τι το κυρίαρχο αναψυκτικό της αγοράς, η Coca-Cola. Η εκστρατεία της συνέπεσε με μείωση των πωλήσεων της κόκκινης φίρμας σπέρνοντας έτσι την αμφιβολία στο μάνατζμεντ της εταιρείας: «Μήπως το προϊόν μας έχει κουράσει;». Η ανασφάλεια έφερε το σφάλμα: Το 1985 η Coca-Cola παρασύρθηκε από τη στρατηγική του αντιπάλου της και έριξε στην αγορά ένα καινούργιο αναψυκτικό, τη «new Coke».
Μέσα σε λίγες ώρες και αφού τα τηλέφωνά της πήραν φωτιά από τους διαμαρτυρόμενους καταναλωτές, πολλοί από τους οποίους στράφηκαν στην Pepsi, η Coca-Cola αναγκάστηκε να επιστρέψει άρον-άρον στο παραδοσιακό της προϊόν, την «Coke Classic», κάποιο μερίδιο της αγοράς όμως είχε κάνει ήδη φτερά... 

Εδώ είναι και το βασικό ερώτημα που γεννάται... 

Πως θα διοικήσει ο νέος δήμαρχος της Βέροιας; Θα συνεχίσει με τον ίδιο μοντέλο της Χαρούλας Ουσουλτζόγλου ή θα θελήσει να αφήσει το δικό του στίγμα στη νέα σελίδα της Βέροιας; 

Οι μέχρι τώρα κινήσεις του, φανερώνουν μια ήπια προσέγγιση ακολουθούμενης πολιτικής. Όλα τα πρόσωπα που επέλεξε για άμεσους συνεργάτες του, προέρχονται από την σκληρό πυρήνα της «Συμπολιτείας». Ελάχιστη ανανέωση και χωρίς εκπροσώπηση τα υπόλοιπα κόμματα της λεγόμενης κεντροαριστεράς, την οποία και είχε σαν σημαία την προεκλογική περίοδο. 

Ο άσσος που κρύβει στο μανίκι του ο Κώστας Βοργιαζίδης είναι ότι θα επιμείνει στη σοβαρότητα και θα αντισταθεί στον άκρατο λαϊκισμό. Κύριο μέλημά του θα είναι η επίλυση των προβλημάτων και η εξυγίανση των οικονομικών του δήμου. 

Αν δεν τα καταφέρει σε αυτά τα δυο βασικά ζητήματα, τότε η διοίκησή του θα εξατμισθεί σαν το ανθρακικό της Coca-Cola...

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ