Γεια σου Νικόλα και καλό μήνα να έχουμε. Γεια σου και εσένα δαιμόνιε Βεροιώτη. Τι κάνεις; Καλά είμαι. Ρεάλ - Ατλέτικο στον τελικό, ε; Τρελαίνομαι σου λέω και ανυπομονώ να δω την ματσάρα της χρονιάς. Δυο τεράστιοι σύλλογοι και ένας τελικός με πολλές ουδετερότητες. Η μεγάλη μάχη της Μαδρίτης. Νομίζω πως όσοι τυχεροί δούνε live αυτό το παιχνίδι, θα το θυμούνται για πολλά χρόνια. Η Ρεαλ με τις τεράστιες ποδοσφαιρικές βεντέτες παγκόσμιας κλάσης και από την άλλη πλευρά η Ατλέτικο με το καλύτερο σύνολο που έχω δει τα τελευταία δέκα χρόνια. Αντσελότι εναντίον Σιμόνε. Τι να λέμε.
Τα πάντα όλα και από το Ελληνικό πρωτάθλημα ξεκόλλα. Θα γίνει χαμός!!! Ποιος πιστεύεις πως είναι το φαβορί; Κοίταξε να δεις, ότι και να λέμε, ο Ρονάλντο και η παρέα του είναι το μεγάλο φαβορί της αναμέτρησης. Αν και σ΄ένα τελικό, κατά την γνώμη μου δεν υπάρχουν φαβορί και αουτσάιντερ. Μπορεί όλα να ανατραπούν σε μια στιγμή. Η μια ομάδα είναι των τεράστιων μονάδων και η άλλη του προπονητή. Θα αναμετρηθούν η κλάση με το πάθος και η τεχνική με την δύναμη. Οι δυο ομάδες δίκαια έφτασαν στο τελικό και θεωρώ πως και οι δυο αξίζουν την κούπα. Εύχομαι σε όλους τους φιλάθλους της Βέροιας να απολαύσουν ένα ποιοτικό ματς και ο καλύτερος να κερδίσει το τρόπαιο του champions league!!!
Τα πάντα όλα και από το Ελληνικό πρωτάθλημα ξεκόλλα. Θα γίνει χαμός!!! Ποιος πιστεύεις πως είναι το φαβορί; Κοίταξε να δεις, ότι και να λέμε, ο Ρονάλντο και η παρέα του είναι το μεγάλο φαβορί της αναμέτρησης. Αν και σ΄ένα τελικό, κατά την γνώμη μου δεν υπάρχουν φαβορί και αουτσάιντερ. Μπορεί όλα να ανατραπούν σε μια στιγμή. Η μια ομάδα είναι των τεράστιων μονάδων και η άλλη του προπονητή. Θα αναμετρηθούν η κλάση με το πάθος και η τεχνική με την δύναμη. Οι δυο ομάδες δίκαια έφτασαν στο τελικό και θεωρώ πως και οι δυο αξίζουν την κούπα. Εύχομαι σε όλους τους φιλάθλους της Βέροιας να απολαύσουν ένα ποιοτικό ματς και ο καλύτερος να κερδίσει το τρόπαιο του champions league!!!




