Πήρα την ανάσα σου και την έκανα πνοή...
Πήρα τα δάκρυα σου και τα έκανα φυλαχτό..
Πήρα την εικόνα σου και την χάραξα στο μυαλό μου..
Πήρα την ζωή στα χέρια μου και είδα τα δικά σου..
Ο δρόμος έχει πολλές δυσκολίες μα τις βλέπουμε μαζί..
...Μαζί θα τις περάσουμε...
Μαζί θα βρούμε τις λύσεις..
Η ώρα πέρασε και πρέπει να σε ονειρευτώ..
Κλείσε τα μάτια σου..Έρχομαι.."
Πήρα τα δάκρυα σου και τα έκανα φυλαχτό..
Πήρα την εικόνα σου και την χάραξα στο μυαλό μου..
Πήρα την ζωή στα χέρια μου και είδα τα δικά σου..
Ο δρόμος έχει πολλές δυσκολίες μα τις βλέπουμε μαζί..
...Μαζί θα τις περάσουμε...
Μαζί θα βρούμε τις λύσεις..
Η ώρα πέρασε και πρέπει να σε ονειρευτώ..
Κλείσε τα μάτια σου..Έρχομαι.."





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.