http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Η σκληρή απάντηση του Αφρού στον Βεροιώτη

Afros Bar eyxaristoume veroioth.......ypomoni se 10 hmeres tha kleisoume veroioti.....alla krima gia sena!!!!!!!!!!!! to septebrio tha anoiksoume ksana...ta sxolia einai tou kosmou.............veroioti...
Σχόλιο του Βεροιώτη: Όσο τους παίζεις τα μαγαζιά τους συνέχεια σε ευχαριστούμε Βεροιώτη είσαι ο καλύτερος μόλις πείς κάτι που δεν τους αρέσει αρχίζουν και σε βρίζουνε.Όσο για το σχόλιο σας... Ε ΝΑΙ λοιπόν ο Βεροιώτης έχει ακριβώς απένταντι σας μαγαζί και εξαιτίας σας χάνει τους πελάτες του και ανυπομονονεί το πότε θα κλείσετε... Μας νοιάζει πολύ ξέρετε αν θα κλείσετε Ιούνιο ή Σεπτέμβριο....Όσο για την ταμπακιέρα κουβέντα δεν είπατε.Επαναλαμβάνουμε είναι δυνατόν μόνο Παρασκευή και Σάββατο να θυμάστε τον κόσμο της Βέροιας ενώ όλη την εβδομάδα ούτε φωνή ούτε ακρόαση;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ