Afros Bar eyxaristoume veroioth.......ypomoni se 10 hmeres tha kleisoume veroioti.....alla krima gia sena!!!!!!!!!!!! to septebrio tha anoiksoume ksana...ta sxolia einai tou kosmou.............veroioti...
Σχόλιο του Βεροιώτη: Όσο τους παίζεις τα μαγαζιά τους συνέχεια σε ευχαριστούμε Βεροιώτη είσαι ο καλύτερος μόλις πείς κάτι που δεν τους αρέσει αρχίζουν και σε βρίζουνε.Όσο για το σχόλιο σας... Ε ΝΑΙ λοιπόν ο Βεροιώτης έχει ακριβώς απένταντι σας μαγαζί και εξαιτίας σας χάνει τους πελάτες του και ανυπομονονεί το πότε θα κλείσετε... Μας νοιάζει πολύ ξέρετε αν θα κλείσετε Ιούνιο ή Σεπτέμβριο....Όσο για την ταμπακιέρα κουβέντα δεν είπατε.Επαναλαμβάνουμε είναι δυνατόν μόνο Παρασκευή και Σάββατο να θυμάστε τον κόσμο της Βέροιας ενώ όλη την εβδομάδα ούτε φωνή ούτε ακρόαση;;;





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.