Δυστυχώς στο ιστολογιο σας δεν δίνετε τη δυνατότητα σχολιασμών σε μη μελή του και έτσι δεν μπόρεσα να απαντήσω στη ¨ διαφωνία¨σας. Θα δημοσιεύσω λοιπόν εδώ την απάντηση μου , αν και δεν συνηθίζω να το κάνω,Το σχόλιο μου είχε ως εξής:
"Ευχαριστώ για το μεγαλο ενδιαφερον οπως λετε, με τιμαει.
Μονο που απο οτι φαινεται δεν μπορεσα να γινω κατανοητος. Ισως θα χρειαστει συντομα να αλλαξω γλώσσα για να καταλαβαινόμαστε. Θελει μεγαλη προσπαθεια κυριε "Βεροιωτη" να κανετε τοσα πολλα λάθη σε μολις μιση παραγραφο κειμενου σας. Τα καταφερατε. Τρεμω στην ιδεα του να γραψετε κατι μεγαλύτερο...
Για διορθωση, εν ταχη αναφερω οτι:
-Δεν ειμαι αγροτο συνδικαλιστής. Τη λεξη τη θεωρώ βρισιά σύμφωνα με οσα συμβαίνουν στο χώρο.Το σωματείο του οποιου ειμαι προεδρος δεν ειναι συνδικαλιστικό.
-Δεν προσχώρησα στη Συμμαχια. Το οτι προτίθεμαι να την ψηφίσω δεν συνιστά προσχώρηση.
-Δεν εκανα ουτε θα κανω ποτέ πολιτική καριέρα. Δεν μου ταιριαζε ποτέ.
- Το κειμενο στο οποιο αναφερεστε δεν ειναι άρθρο, αλλά αναρτηση στον προσωπικό μου ιστοχώρο. Εχει μεγαλη διαφορα αυτο, αν δεν το αντιλαμβανεστε.





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.